خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین در شمال،خریدزمین داخل شهرک
نوشهر
برای فروش 4,500,000,000تومـان - خرید زمین در شمال, خرید زمین در شهرک تازه تاسیس در شمال, خرید زمین در نوشهر, خرید زمین شهرکی در شمال, زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی
RH-8145-property 450 متر مربع سال ساخت 1400

خرید زمین داخل شهرک در شمال

کد: 151

تاریخ درج فایل: 1400/08/10

متراژ: 450 الی 700 متری

قیمت متری :10 میلیون تومان

زمین داخل شهرک،داخل بافت

دارای امکانات آب برق گاز

منطقه کلارآباد،متل قو

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

املاک رستمی خرید زمین در شمال

خرید زمین شهرکی متل قو،خرید زمین شهرکی کلارآباد،خرید زمین شهرکی نوشهر،خرید زمین شهرکی در شمال

شمال کجا زمین بخریم؟

همیشه یکی از گزینه‌های روی میز برای سرمایه گذاری در بازار املاک، خرید زمین در شمال بوده است. بنابراین همیشه این سوال مطرح است که شمال کجا زمین بخریم؟ در این مقاله سعی می‌کنیم معیارهایی را به شما معرفی کنیم تا بر اساس آن بتوانید زمین مناسب برای سرمایه‌گذاری را شناسایی کنید.

در نهایت بر اساس معیارهای ارائه شده، چند منطقه از شمال کشور که برای سرمایه گذاری مناسب هستند را معرفی می‌کنیم. با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید در شمال کجا باید زمین بخریم. مطالبی که در این مقاله می‌خوانید:

چرا سرمایه گذاری در شمال خوب است:

هدف از سرمایه گذاری چیست؟ کسب سود. بنابراین در سرمایه گذاری خوب باید به عواملی توجه کرد که باعث رشد سرمایه ما می‌شود. می‌توان گفت شمال کشور فاکتورهای زیادی برای رشد سرمایه دارد. در این بخش از مقاله، این فاکتورها را بررسی می‌کنیم.

میزان تقاضا:

مهم‌ترین عاملی که روی رشد یک منطقه اثر می‌گذارد، میزان تقاضا است. هر چه میزان تقاضا رشد بیش‌تری داشته باشد، قیمت‌های منطقه بیش‌تر رشد کرده و سرمایه گذاری در آن جا جذاب‌تر می‌شود.

بنابراین برای پاسخ به این سوال که چرا سرمایه گذاری در شمال خوب است، عوامل افزایش تقاضا در شمال کشور را بررسی می‌کنیم.

آب و هوای خوب:

بخش عمده‌ای از کشور ایران گرم و خشک است. هر چه از شمال کشور به سمت جنوب پیش برویم، به طور کلی شرایط آب و هوایی سخت‌تر می‌شود. همین موضوع برای بسیاری از افراد انگیزه مناسبی جهت مهاجرت به مناطق شمالی شده است.

به همین ترتیب آب و هوای خوب مناطق شمالی کشور آن‌ها را به مقصد جذابی برای سفر و گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است.

بنابراین می‌توان گفت این عامل باعث افزایش رفت و آمد و افزایش نسبی رونق کسب و کار شده در نتیجه به طور مستقیم در افزایش تقاضا در مناطق شمالی کشور موثر است.

مسئله آب و کم آبی:

آب از دیرباز تا کنون یکی از عوامل اصلی و غیر قابل چشم پوشی در افزایش رونق بوده است. دسترسی به منابع کافی آب نه تنها روی کیفیت زندگی اثر گذار است، بلکه روی جنبه‌های مختلف اقتصادی نیز اثرات قابل توجهی دارد.

می‌توانید شهری مثل اهواز یا قم را از نظر کیفیت آب با مناطق شمالی کشور مقایسه کنید. به همین ترتیب کشاورزی نیز در مناطق شمالی کشور رونق چشمگیری دارد.

بحث گردشگری :

مناطق شمالی ایران جزو پر مخاطب‌ترین مناطق گردشگری کشور به حساب می‌آید.
وقتی منطقه‌ای به عنوان مقصد گردشگری شناخته می‌شود، قطعا ارزش سرمایه گذاری در آن افزایش می‌یابد. چرا که از یک سو رونق کسب و کار در آن بیش‌تر از حد متوسط است و از سوی دیگر رفت و آمد در آن بیش‌تر است. بنابراین امکانات بیش‌تری در آن جا در دسترس است.

رونق اقتصادی و امکانات بیش‌تر نیز باعث افزایش تقاضا در آن منطقه شده و سرمایه گذاری در آن را جذاب می‌کند.

رگ بخواهیم مناطق شاخص گردشگری در کشور را نام ببریم، می‌توانیم به مشهد، اصفهان، شیراز و شمال کشور اشاره کنیم. در بین این اسامی مشهد و شمال کشور شاخص‌تر از سایرین هستند.

مشهد به دلیل اینکه مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی در کشور است، یکی از شاخص‌ترین مناطق گردشگری کشور به حساب می‌آید. اما می‌توان شمال کشور را از جهت جذب گردشگر از مشهد نیز بالاتر دانست.

چرا که شمال کشور نه تنها قشر مذهبی جامعه، بلکه تمامی اقشار را به خود جلب می‌کند.

علاوه بر این موارد، باید به این نکته توجه داشت که مناطق شمالی کشور علاوه بر جذابیت، مقصدی نزدیک برای پایتخت و شهرهای نیمه شمالی کشور به حساب می‌آید.

دسترسی راحت به مناطق شمالی کشور:

همانطور که در بالا اشاره کردیم، می‌توان گفت شمال کشور منطقه‌ای است که از لحاظ ۲ فاکتور جذابیت و در دسترس بودن برای نیمه شمالی کشور درجه یک محسوب می‌شود. نکته قابل توجه این است که این امکان دسترسی در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.

با بهره‌برداری از پروژه آزاد راه تهران – شمال به طول ۱۲۱ کیلومتر، سوخت مصرفی برای طی کردن این مسیر ۳۵ درصد کاهش و زمان لازم برای پیمودن این راه ۶۵ کیلومتر کمتر شده و زمان سفر از تهران به مناطق شمالی از ۴ ساعت به ۲ و نیم ساعت کاهش می‌یابد.

همین مسئله باعث می‌شود که مناطق شمالی کشور بیش از پیش تبدیل به مقصدی برای سفرهای تفریحی (حتی سفرهای کوتاه مدت) تبدیل شود. این موضوع نوید بخش امکان سرمایه گذاری فوق العاده در این مناطق است.

تا این بخش از مقاله یک سری نکات کلی را خدمت شما ارائه کردیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید مناطقی که برای سرمایه گذاری بهتر هستند را شناسایی کنید. به عبارت دیگر با توجه به همین نکات تا حدی می‌توانید به جواب این سوال که شمال کجا زمین بخریم برسید. در ادامه کمی به نکات جزیی‌تر می‌پردازیم.

سخن پایانی:

شما مشتریان گرامی در سایت املاک رستمی می توانید بهترین و خوش قیمت ترین زمینهای شهرکی در شمال را با اسناد و مدارک دست اول بیابید و صاحب ملک مورد نظر خود شوید.با ما همراه و همگام باشید.

 

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید