خرید زمین شهرکی در شمال با سند شش دانگ،خرید زمین شهرکی نوشهر
نوشهر
برای فروش 3,240,000,000تومـان - زمین, زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی, مسکونی
RH-7963-property 270 متر مربع

خرید زمین در شمال

کد : 144

تاریخ درج آگهی:1400/07/28

متراژ : 270 متر

قیمت : متری 12 میلیون تومان

داخل شهرک،بافت مسکونی،سندشش دانگ

بدون مشاعات ،نوشهر،بندپی

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

املاک رستمی

خرید زمین ‌های شهرکی در شهرهای شمالی:

شهرهای بسیار زیادی وجود دارد که در دامان طبیعت نهادینه شده‌اند. تجاری بودن این شهرها و هم چنین وجود دریا و جنگل در این شهرهای شمالی باعث شده است خریداران زیادی به این شهرها آمده و به دنبال خرید زمین‌ های شهرکی باشند.آن‌ها بر این باورند که ویژگی‌های این شهرها می‌تواند آنها را در راه رسیدن به هدفشان که همان ساخت ویلا شهری می‌باشد، کمک کنند.

اخذ مجوز ساخت و سند در زمینه خرید زمین شهرکی:

قطعاً خرید زمین در شمال امری است که سبب شادمانی می‌شود. اما زمانی این خرید ما را خوشحال می‌کند که شرط ها و شروطی را مد نظر قرار داده باشد. معمولاً زمین های شهرکی، باید دارای سند معتبر باشند. زیرا در غیر این صورت ما را به هنگام ساخت ویلا و معامله زمین با مشکل روبرو می‌کند. مجوز ساخت، دیگر پارامتری است که که بایدبه هنگام خرید زمین، حواسمان را به آن جمع کنیم. تا در این صورت بتوانیم ساخت ویلا را استارت زده و زمین را به یک ویلای مسکونی تبدیل کنیم.

زمین شهرکی در شمال با سند شش دانگ:

ممکن است حوالی ساحل و یا در کناره جنگل باشد. زمین‌هایی که به جنگل چسبیده‌اند، طراوت طبیعت را برای ما به ارمغان می‌آورند. می‌آورند ابرهای دائمی مهمترین دستاورد این گونه زمین های شهرکی می‌باشد که باعث به وجود آمدن چشم انداز بسیار زیبا می‌شود. در مقابل زمین های شهری که در حاشیه سواحل قرار دارند، بوی خوش ساحل را برایمان فراهم می‌کند.

سخن نهایی:
زمین‌ های شهرکی متناسب با نامی که دارند، مناسب‌ترین زمین برای ساخت ویلاهای شهری می‌باشند. چنین زمین‌هایی را می‌توان به ویلا شهرکی بدل ساخت منوط به این که درون بافت مسکونی واقع شده باشند.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال
  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در نوشهر

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید