خرید زمین شهرکی در شمال چلک،خرید زمین در شمال،خریدزمین نوشهر
نوشهر
برای فروش 8,256,000,000تومـان - خرید زمین در شهرک تازه تاسیس در شمال, زمین, زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی
RH-7906-property 516 متر مربع سال ساخت 1400

خرید زمین در شمال چلک

کد : 142

تاریخ درج آگهی :1400/07/26

متراژ زمین : 516 متر

قیمت : متری 16 میلیون

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

داخل شهرک،داخل بافت مسکونی،دارای سند تک برگ

املاک رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

چرا زمین شهرکی بخریم؟

خرید زمین شهرکی در شمال یک معامله دقیق و حساس است. دلیل‌های زیادی داریم که این ادعا را ثابت می‌کنند. اول آنکه خرید زمین از نظر سند و تعیین نوع کاربری بسیار اهمیت دارد. دومین دلیل آن است که برای ساخت و ساز ویلا در شمال باید مجوزهای لازم را کسب کرد. در زمین شهرکی صرفاً می‌توان ویلا ساخت و هیچ بهره‌برداری دیگر مجاز نیست.

بیشترین تقاضا برای خرید زمین چه زمینهای هستند؟

یکی از پرتقاضاترین گزینه‌ها برای خرید زمین شهرکی در شمال، زمین‌های ساحلی هستند. اکثر مشتریانی که قصد ساخت ویلا را دارند، متقاضی خرید این زمین‌های ساحلی می‌باشند. امتیازات خرید زمین ساحلی برای ساخت ویلا، بهره بردن از آب و هوای خوش و مطبوع مازندران است. اگر ویلایی بسازید، نزدیک به ساحل هستید و این یعنی لذت بردن از لحظات زندگی به همراه امتیازات مثبت برای تفریحات و سرگرمی‌ها؛ بنابراین برای خرید زمین شهرکی و ساخت و ساز ویلا، کمی دقیق‌تر باشید.

سند و جواز ساخت دو مولفه اصلی در خرید زمین شهرکی:

دروغ نیست اگر بگوییم خرید زمین در شمال، اسباب شادمانی را فراهم می‌سازد اما به شرط‌ها و شروطه‌ها. زمین‌هایی که شهرکی خطاب می‌شوند، لازم است دارای سند معتبر باشند تا بتوانیم بعدها مصون بمانیم از مشکلات معامله زمین. این زمین‌ها با در بر داشتن جواز ساخت، شما را خاطرجمع می‌سازند که می‌توانید ساخت ویلا را استارت زده و زمین را به یک ویلای مسکونی بدل سازید.

زمین‌های شهرکی ممکن است حوالی ساحل، بساطشان را پهن کرده باشند و یا در جوار جنگل به منصه ظهور رسیده باشند، مواردی که چسبیده به جنگل‌اند، مهم‌ترین ارمغانشان، طراوت طبیعت است، ابرها دائماً بر فراز چنین شهرک‌هایی جریان دارند و چشم‌انداز عالی، هدیه‌ای است که به دست صاحبان چنین زمین‌هایی می‌رسد. در نمونه‌های ساحلی اما، بوی خوش ساحل، مَستمان خواهد کرد.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید