خرید ویلا 8 میلیاردی در شمال،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا ،
نوشهر
برای فروش 8,000,000,000تومـان - ویلا, ویلا جنگلی, ویلا روف گاردن مستقل, ویلای لوکس, ویلای مستقل
RH-7920-property 300 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام 4 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 300 متر مربع

خرید ویلا در شمال نوشهر

کد : 512

تاریخ درج فایل : 1400/07/27

متراژ زمین : 300 متر

متراژ بنا : 300 متر

چهار خوابه،روف گاردن،نوساز و مدرن،

جواز ساخت پایانکار،سند شش دانگ

قیمت : 8 میلیاردتومان

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

چرا در شمال ویلا بخریم؟

با توجه به نوسانات بازار و افزایش نرخ تورم، افراد همانند گذشته نقدینگی خود را در بانک ها ذخیره نمی کنند و اقدام به سرمایه گذاری در بخش های دیگری همچون بازار بورس، طلا، خودرو و … می نمایند. خرید ویلا در شمال یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علت این امر را می توان بازار خوب و رو به رشد خرید و فروش ویلا در شمال دانست.

نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا در شمال:

سرمایه گذاری در سایر حوزه ها نیاز به تخصص و دانش دارد و باید نسبت به تغییرات نرخ ارز و .. اطلاعات به روز داشته باشید اما خرید ویلا اینگونه نیست و با اندکی جستجو می توانید ویلایی که مناسب باشد را خریداری کنید. ویلای شمال علاوه بر اینکه به عنوان یک سرمایه به شمار می رود، می توانید از آن به عنوان یک محل برای سکونت نیز استفاده کنید و هر زمان که خواستید به ویلای خود سفر نمایید.

خرید ویلا در نوشهر:

آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبای شمال باعث شده تا هر فصلی برای سفر به شمال مناسب باشد. همچنین وجود راه های متعدد، دسترسی نیز یکی دیگر از دلایلی است که افراد زیاد به این مناطق سفر می کنند. شهرهایی همچون نوشهر، نور، رویان، محمودآباد، نمک آبرود، متل قو و کلارآباد سالانه حجم بالایی از مسافران را پذیرا هستند و ترافیک موجود در راه های کرج-چالوس و هراز به خوبی گویای این مسئله است. می توانید با خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در رویان یا سایر شهرهای یاد شده اقدام به سرمایه گذاری در این شهرها نمایید.

شمال کشور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در کمتر جایی از کشور می توان آن را مشاهده کرد. این مسئله سبب توجه افراد زیادی به سرمایه گذاری در این بخش شده است. شما هم می توانید  با مراجعه و مشاوره با املاک رستمی اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید و از روش های یاد شده سرمایه ی خود را افزایش دهید.

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در نوشهر
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال
  • 1020 متر مربع زمین شهرکی: فروش ویلای استخردار روف گاردن در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید