خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین شهرکی در نوشهر،خرید زمین ،
نوشهر
برای فروش 17,500,000,000تومـان - زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی
RH-8079-property 875 متر مربع

خرید زمین شهرکی در شمال

خرید زمین داخل شهرک در شمال،خرید زمین شهرکی در نوشهر

تاریخ درج فایل 1400/08/05

کد آگهی 147

متراژ زمین 875 متر

داخل شهرک بسیار لوکس،با مجوز ساخت،نگهبانی 24 ساعته

لازم به توضیح است که زمین مورد فروش نصف متراژ هم قابل فروش می باشد.

سند تک برگ عرصه و اعیان ویو کوه و جنگل،نوشهر منطقه لتینگان

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

املاک رستمی

ماجرای کمبود فایل نوساز در بازار مسکن

✳️ رصد بیش از ۲۰۰ فایل فروش آپارتمان در یکی از استارت آپ‌های جست و جوی آگهی‌های فروش ملک در تهران نشان می‌دهد فایل نوساز در بازار فروش اندک است و به نظر می‌رسد سازنده‌ها متاثر از عوامل مختلف از جمله افزایش بهای مصالح ساختمانی، تورم و رکود حاکم بر بازار، فعالیت کمتری در شهر تهران داشته‌اند.

✳️ یکی از فعالان بازار مسکن تهران در این رابطه می‌گوید: متعاقب کمتر شدن صدور پروانه‌های ساخت در شهر، سازنده‌های کمتری در حال فعالیت هستند، بنابراین کاهش فایل فروش نوساز طبیعی است. به نظر او، کم شدن عرضه با کم شدن «صرفه ساخت و ساز» در ارتباط مستقیم است و به همین علت یک گروه از سازندگان به ساخت‌و‌ساز در شمال کشور مشغول شده‌اند و به آنجا کوچ کرده‌اند.

ثبت‌نام مسکن بازار را آرام‌تر کرد

بنا به گفته واسطه‌های ملکی، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن و فراخوان برای ثبت نام از متقاضیان منجر به ایجاد آرامش و انتظارات کاهشی در بازار مسکن شده است.

بازار مسکن متاثر از ثبت نام برای طرح جهش تولید و تامین مسکن با تعمیق رکود مواجه شد. واسطه‌های ملکی از کاهش تا ۳۰ درصدی قراردادهای خرید و فروش نسبت به شهریورماه خبر می‌دهند. قیمتهای پیشنهادی نیز از ثبات نسبی برخوردار است و کماکان فروشندگان پول لازم تا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهند.

گزارش  1400/08/05

در هفته‌های اخیر حضور طرف تقاضا در بازار مسکن پس از کارهای مقدماتی دولت برای اجرای پروژه طرح جهش تولید و تامین مسکن با هدف‌گذاری ساخت چهار میلیون خانه در چهار سال، مقداری کمرنگ شده است. وعده دولت برای تولید انبوه مسکن منجر به انتظارات کاهشی در بازار شده و بنا به گفته کارشناسان، فضای کلی بازار بخصوص پس از آغاز فرآیند ثبت نام در نهضت ملی مسکن آرام شده است.

با اینکه طرح جهش تولید مسکن اثر تعدیل‌کننده در بازار ایجاد کرده، طولانی شدن فرآیند اعمال مالیات بر خانه‌های خالی شوک اولیه تخلیه حباب ناشی از این برنامه دولت را از بین برده است.

املاک رستمی

املاک رستمی در شمال کشور شهر نوشهر در حال فعالیت ملکی می باشد و مفتاخر است آخرین تحولات بازار مسکن را در این منطقه به اطلاع شما برساند.املاک رستمی با مجربترین کارشناسان حوضه ملک در این منطقه اخبار و تحولات ملکی شمال کشور را رصد می کند .خرید خوب = مشاوره خوب

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین شهرکی در شمال: فروش زمین در شمال
  • 1020 متر مربع زمین شهرکی: خرید ویلا در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید