خرید ویلای شهرکی لوکس در شمال،خرید ویلا در شمال،ویلا شهرکی
نوشهر
برای فروش 25,000,000,000تومـان - ویلا, ویلا استخردار, ویلا جنگلی, ویلا روف گاردن استخردار, ویلا روف گاردن شهرکی, ویلا شهرکی, ویلای لوکس, ویلای مدرن شهرکی جنگلی
RH-7792-property 1280 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 5 تعداد حمام 8 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 700 متر مربع

خرید ویلای لوکس و مدرن شهرکی در شمال

کد : 509

تاریخ درج فایل : 1400/07/17

متراژ زمین : 1280 متر

متراژ بنا : 700 متر

قیمت : 25 میلیارد تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

مشخصات جانبی ویلا :شیرالات گروهه آلمان،

توالت فرنگی وال هنگ آلمان،روشویی ها ترک،

لوازم برقی اشنایدر آلمان،سنگ کف محوطه گرانیت،

موتورخانه هوشمند پمپ ها کره ای و ازن زن امریکایی،

لوله کشی سوپر پایپ و پوش فیت سایلنت

بهتر است چه کسانی ویلا شهرکی بخرند؟
چه کسانی میتوانند ویلا شهرکی بخرند؟
ویلا شهرکی مناسب چه افرادی است؟

یکی از مهمترین پیشرفت ها در زمینه ساخت و ساز مسکن در شمال، ظهور ویلا شهرکی می باشد که با استقبال زیاد سرمایه گذاران و گردشگران مواجه شده است.

وجود ویلاهای شهرکی کم و بیش از زمان های دور در شمال باب بوده است اما با گسترش صنعت توریست و گردشگری پیمانکاران و سازندگان ویلا به فکر ایجاد شهرک های ویلایی بزرگ افتادند، این شهرک ها معمولا شامل تعدادی ویلا در فواصل تعیین شده از هم در داخل زمینی وسیع می باشند.

خرید ملک و زمین ویلایی ساحلی بهتر است یا جنگلی؟

پیش از خرید ویلا باید مشخص کنید که قصد دارید ویلای جنگلی بخرید یا ساحلی. اما اصلا این دو نوع ویلا چه تفاوتی با هم دارند؟

ویلای ساحلی:

به ویلایی گفته می‌شود که کنار خط ساحلی و با فاصله‌ای اندک از دریا ساخته شده‌ است. از مزایای ویلای ساحلی می‌توان به چشم‌انداز مستقیم به دریا، شنیدن صدای امواج دریا، دسترسی راحت به ساحل، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و امکانات شهری و دسترسی آسان در فصل‌های سرد سال اشاره کرد.

اما ویلاهای ساحلی یک عیب بزرگ دارند و آن این است که به خاطر نزدیک بودن به ساحل دریا در ماه‌های گرم سال (تیر و مرداد) هوای اطرافشان به شدت شرجی می‌شود که شاید برای بسیاری از افراد قابل تحمل نباشد. ضمن اینکه ویلاهای ساحلی به خاطر زمین‌های ماسه‌ای نسبت به ویلاهای جنگلی تنوع گیاهی کمتری دارند. بنابراین اگر دوست دارید در محل ویلایتان از طبیعت سبز لذت ببرید ویلای ساحلی مناسب شما نیست.

علاوه بر این موارد هزینه‌ نگهداری ویلای ساحلی نسبت به ویلای جنگلی بیشتر است. علت آن هم مشکلاتی مانند رطوبت شدید، پیشروی آب دریا تا ساحتمان ویلا، ریزش دیوارهای حیاط به خاطر امواج و… است.

ویلای جنگلی:

همان‌طور که از اسمش پیداست در مناطق جنگلی و کوهپایه‌ای احداث شده است. این ویلاها معمولا از محیط‌های شهری دورترند و به همین دلیل فضای آرام‌تری نسبت به ویلاهای ساحلی دارند.

ضمن اینکه به خاطر بیشتر بودن مساحت زمین‌های جنگلی نسبت به زمین‌های ساحلی، گزینه‌های متنوع‌تری در دسترس شماست. قیمت ویلاهای جنگلی نیز نسبت به ویلاهای ساحلی پایین‌تر است و از نظر داشتن سند شش‌دانگ وضعیت مناسب‌تری دارند.

اما دوری از مناطق شهری باعث شده دسترسی به ویلاهای جنگلی، به خصوص آن‌هایی که در کوهپایه‌ها یا ارتفاعات احداث شده‌اند، چندان آسان نباشد. اگر بخواهید در این ویلاها ساکن شوید احتمالا برای تأمین مایحتاج زندگی‌تان با دشواری روبه‌رو می‌شوید. ضمن اینکه در فصل‌های سرد سال و با افزایش بارش برف و باران، راه‌های منتهی به این ویلاها وضعیت نامناسبی پیدا می‌کنند.

بنابراین با توجه به روحیات خود، نیازتان و بودجه‌ در دسترس باید بین ویلای ساحلی و جنگلی یکی را انتخاب کرده و محدوده‌ جستجویتان را کوچک‌تر کنید.

اطلاعات غیره

خرید ویلا در شمال
برای فروش

خرید ویلای لوکس در شمال،خرید ویلا در شمال،ویلاهای خاص در شمال

35,000,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا شهرکی, خرید ویلای سوپر لوکس در شمال, خرید ویلای شهرکی در شمال, خرید ویلای لاکچری در شمال, خرید ویلای مدرن در شمال, ویلا جنگلی, ویلا روف گاردن استخردار, ویلا روف گاردن شهرکی, ویلا شهرکی, ویلای لوکس, ویلای مدرن شهرکی جنگلی

خرید ویلای لوکس در شمال،خرید ویلا در شمال،خرید ویلاهای خاص در شمال تاریخ درج فایل : 1400/12/28 کد فایل :…

اطلاعات بيشتر
RH-9167-property 625 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 5 تعداد حمام 5 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 750 متر مربع
خرید ویلا در شمال
فروخته شد

خرید ویلای لوکس در شمال،خرید ویلا در شهرک برند،قیمت ویلا در شمال

20,000,000,000تومـان - خرید باغ ویلا در شمال, خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا شهرکی, خرید ویلای شهرکی در شمال, ویلا, ویلا جنگلی, ویلا داخل شهرک, ویلا شهرکی, ویلای لوکس

خرید ویلا در شمال،خرید ویلای لوکس در شمال،خرید ویلا در سیسنگان،خرید ویلا در چلک،خرید ویلای لاکچری در شمال تاریخ درج…

اطلاعات بيشتر
RH-9038-property 700 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1395 background Layer 1 460 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید