خرید هتل در مازندران،خرید هتل در شمال،خرید هتل در نوشهر،هتل
نوشهر
برای فروش 380,000,000,000تومـان - هتل
RH-7229-property 2320 متر مربع 12 تعداد اتاق خواب 20 تعداد حمام 20 پاركينگ سال ساخت 1390 background Layer 1 1400 متر مربع

خرید هتل در مازندران نوشهر و رامسر و چالوس متل قو

کد : 498

تاریخ ثبت فایل 1400/06/25

متراژ زمین : 2320 متر

متراژ بنا: 1400 متر

توضیحات ملک:

تعداد طبقات : 4 طبقه هر طبقه 3 واحد

تعداد سوئیت:12 واحد

تعداد اتاق خواب : 2 خوابه مستر

1100 متر تجاری ،آشپزخانه همراه با سردخانه،

سه دهنه مغازه تجاری،یک ویلای 150 متری

جواز پایانکار انشعابات نصب و آسانسور ،انباری و پارکینگ

با سند ششدانگ عرصه و اعیان با 37 متر بر

قیمت :متری بیست و پنج میلیون تومان

قیمت کل : 380 میلیارد تومان

آدرس : مازندران نوشهر امیر رود املاک رستمی

شماره تماس : 09113950677

شماره دفتر :01152371462

مهندس احمد رستمی

املاک رستمی 09113950677

خرید هتل در شمال

چرا در مازندران بر روی هتل سرمایه گذاری کنیم؟

رشد روزافزون علاقه به گردشگری و سودآوری آن باعث شده خیلی ها این سختی ها را به جان بخرند. در ایران نیز سرمایه گذاران بسیاری با ساخت هتل های فوق العاده، تلاش کرده اند سهمی از مسافران خارجی و داخلی این بازار را نصیب خود کنند.
به گزارش آمار جهانی، گردشگری یکی از پرسودترین تجارت های ده سال اخیر است. حمل ونقل، رزرو هتل، ورودی اماکن تاریخی و فرهنگی، فروشگاه های محلی، رستوران ها و تفریحات، گردشگری را به حوزه ی جذابی برای سرمایه گذاران

تبدیل کرده اند، مخصوصاً حالا که آمارها نشان می دهد تعداد گردشگران جهانی در سال 2012 از یک میلیارد نفر گذشته و همین طور نیز در حال افزایش است.

یکی از دردسرهای بزرگ سرمایه گذاری در زمینه گردشگری، ساخت هتل است. برای سخت هتل های مناسب، باید هزینه های هنگفتی پرداخت شود، زمین، مجوز، طراحی، ساخت وساز، معماری داخلی، مبلمان و تزئینات هزینه های سنگینی هستند، و البته باید هزینه های تعمیر و نگهداری را هم بعد از تکمیل یک هتل در نظر داشته باشید.

اما رشد روزافزون علاقه به گردشگری و سودآوری آن باعث شده خیلی ها این سختی ها را به جان بخرند. در ایران نیز سرمایه گذاران بسیاری با ساخت هتل های فوق العاده، تلاش کرده اند سهمی از مسافران خارجی و داخلی این بازار را نصیب خود کنند.

در ادامه با چند تا از این هتل ها آشنا خواهیم شد. البته توجه کنید، درآمد یک هتل همیشه برابر تعداد اتاق ها ضربدر هزینه ی اقامت نیست، و شما باید فصل های کم مسافر، تخفیف های گروهی و هزینه های تأمین، تعمیر و نگهداری را هم لحاظ کنید.

درآمد متوسط هتل‌ها در ایران چقدر است؟

هتلداری از ارکان اصلی گردشگری است. بر این اساس، گزارشی که اخیرا منتشر شده به بررسی رشد درآمد سالانه هتلداری پرداخته است. این گزارش نشان می‌دهد که درآمد سالانه صنعت هتلداری در جهان از سال 2010 تا 2016 تا چه اندازه افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود این درآمد تا سال 2018 نیز بیشتر شود.

در سال‌های اخیر تبلیغات داخلی و خارجی جهت به تصویر کشیدن جاذبه‌های گردشگری در کشورهای مختلف بیشتر شده است. در عین حال افزایش استفاده از وسایل ارتباط جمعی، فضای مجازی و رسانه‌های مختلف باعث ترغیب مردم برای بازدید از کشورهای دیگر شده است.

از طرفی گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بین کشورهای مختلف و برگزاری جشنواره‌های گوناگون نقشی موثر بر افزایش حضور مسافران در شهرها یا کشورهای دیگر دارد. تمام این مسائل باعث توسعه صنعت توریسم و به تبع آن افزایش درآمد هتل‌ها شده است.

میانگین درآمد هتل:

در سال 2014 میانگین درآمد هتلداری در جهان از مرز 400 میلیارد گذشت. آن طور که در گزارش‌ها آمده در این سال گردشگری بین‌المللی رشدی بیش از پیش‌بینی جهانی را ثبت کرده است. با وجود اینکه در این سال، جهان با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود اما عملکرد پایدار گردشگری توانست منجر به موفقیت این صنعت شود.

از مهم‌ترین این چالش‌ها در سال 2014 می‌توان به بحران‌های اقتصادی جهانی، درگیری‌های سیاسی همچنین گسترش شیوع ویروس ابولا در آفریقا اشاره کرد.

طبق گزارش سازمان جهانی گردشگری، تعداد گردشگران بین‌المللی در سال 2015 حدود 4.6 درصد افزایش داشته است. یعنی شمار گردشگران جهانی نسبت به سال قبل نزدیک به 52 میلیون نفر افزایش داشته است.

میانگین درآمد هتلداری جهانی نیز این موضوع را تایید می‌کند. در این سال متوسط درآمد هتل‌ها در جهان نزدیک به 5 میلیارد دلار بوده است.

درآمد صنعت هتلداری از سال 2010 با افزایش جهانی روبه‌رو بوده است. تنها در سال 2016 متوسط درآمد هتلداری جهانی با کاهش مواجه شد. کارشناسان بین‌المللی می‌گویند از آغاز سال 2016 چند عامل کلیدی باعث افت صنعت توریسم و کاهش درآمد حاصل از آن شد.

طبق نظر این کارشناسان، نوسانات اقتصادی، بحران سیاسی، قیمت نفت، تشدید مرزبندی‌ها، محدودیت ویزا و وحشت ناشی از تروریسم از مهم‌ترین چالش‌های گردشگری در سال 2016 بوده است.

 

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید