خرید و فروش زمین ساحلی در قطعات مختلف در،خریدزمین ساحلی شمال
نوشهر
برای فروش 12,500,000,000تومـان - زمین, زمین ساحلی, زمین ساحلی شهرکی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی, زمین هکتاری ساحلی, مسکونی
RH-7221-property 500 متر مربع سال ساخت 1400

خرید و فروش زمین ساحلی در قطعات مختلف در شمال

کد: 614

تاریخ درج آگهی : 1400/02/25

متراژ زمین : 500 الی 1000 متری

قیمت : متری 25 میلیون تومان

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته،

جواز ساخت ،سند تک برگ محضری

قیمت : 12 میلیاردو 500 میلیون تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین ساحلی در چلک

ویلای ساحلی:

فروش ویلای شهرکی در بین ویلاهای فروشی ساحلی و جنگلی در شمال از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و این موضوع بیشتر به دلیل امنیت شبانه روز و حفظ و حراست ویلا در نبود مالک و امنیت شهرکی با کنترل ورود و خروج و محوطه محصور و خیالی آسوده از اینکه کودکان و فرزندان در مکانی امن و حفاظت شده در شهرک مشغول بازی و تفریح و سرگرمی میباشند.
فروش ویلای شهرکی در شمال

شامل ویلا در شهرک ساحلی و یا ویلا در شهرک جنگلی مطرح میگردد و بسته به مساحت شهرک و کوچکی و بزرگی شهرک و موقعیت مکانی و مشاعات موجود در شهرک و قیمت شهرک و اسم شهرک از لحاظ زیبایی و اصالت مطرح و شناخته شده میباشند.

گاه ممکن است ویلا در شهرک با قیمتی در حدود 15 میلیارد مطرح شود و همین ویلا با متریال و وسعت زمین مشابه در شهرک دیگر با قیمت 30 میلیاردی خرید و فروش شود ، پس نام شهرک در اصطلاح شهرک اسم و رسم دار و موقعیت مکانی شهرک در قیمت ویلا در شمال تاثیر زیاد و محسوس دارد.

فروش ویلای شهرکی:

در شمال پراکنده و در بعضی از مناطق در کنار هم و در خیابانی فرعی با تنوع و تعدد ویلاهای شهرکی و شهرک های ویلایی خصوصا در مناطق جنگلی و كمتر در مناطق ساحلی به چشم میخورد و یکی از دلایل قیمت بالای ویلا ساحلی در شهرک به خاطر همین مساله است .

ویلای فروشی شهرکی در شمال در بهترین و توریستی ترین شهرهای شمالی بیشتر در استان مازندران و خصوصا در غرب مازندران از بابلسر تا رامسر  می باشد.

شهرهای ویلایی ساحلی:

مابین این دو شهر مانند ، ویلای شهرکی در نوشهر ، خرید ویلای شهرکی در نمک آبرود ، فروش ویلا شهرکی در متل قو ، ویلای فروشی شهرکی در رویان و نور و همینطور فروش ویلا شهرکی در محمود آباد و سرخرود به دلیل نزدیکی با جاده های متصل به تهران مانند جاده هراز در آمل و جاده کندوان چالوس از اولویت خرید و سرمایه گذاری و اهمیت بیشتری نسبت به شهرهای دیگر شمال برخوردار هستند.

فروش ویلای شهرکی با استخر در داخل خود ویلا و در مساحت زمین حدود 500 متر در قواره وسط شهرک با ویو شمال جنوبی و محوطه سازی کامل و زیبا در سازه و نقشه ویلایی تریپلکس در سه طبقه.

استخر:

استخر سرپوشيده داخل ویلا به همراه سونا خشک و جکوزی در طبقه اول در قسمت جدا از سالن ، که سالن شامل حال دوتکه و سرویس دسشویی و حمام جدا با آشپزخانه با لوازم و کابینت هایگلس و یک اتاق خواب در گوشه پذیرایی در طبقه اول با پله سنگی که شما را به طبقه دوم با 3 خواب مستر و یک سالن و وید مانند مطابق عکس ویلا در گوشه این قسمت به همراه تراس که از سالن به بیرون راه دارد واقع شده و با پله ای سنگ شده به طبقه سوم با شاه نشین کامل به همراه سرویس بهداشتی و شومینه و آشپزخانه مجهز به گاز و ظرفشویی كه با ویو باز و کامل شهرک و جنگل را در این قسمت خواهید داشت.

ویلای فروشی در شهرکی بزرگ و ده هکتاری در نوشهر و در روستای مزگاه با تعداد حدود 100 ویلا لوکس با استخر و یا به صورت معمولی درون شهرک 120 واحدی در متراژ زمین شمال جنوبی به مساحت 1000 متر با بنای ویلایی استخردار در حدود 850 متر با 5 خواب احداث گردیده و به صورت مبله کامل با سند مالکیت و مجوز ساخت به فروش میرسد.
قیمت ویلا فروشی درون شهرک در شمال با توجه به امتیازات و امکانات ویلا شامل استخر درون ویلا با لوازم و مبله کامل و داشتن تمامی انشعابات برق و گاز و آب شهری و آب شهرکی در حدود 30 میلیارد تومان میباشد.

با توجه به داشتن اسناد و مدارك کامل ویلا و موقعیت عالی و بینظیر شهرک در منطقه نوشهر و دسترسی نزدیک و آسان به دریا و جنگل در حدود 500 متر و نوع سازه و متریال درجه یک در ساخت ويلا با قیمت واقعی و با توجه به نحوه پرداخت ، تخفیف ويژه و با قیمت اکازیون این ویلای فروشی در نوشهر به فروش ميرسد

 

اطلاعات اضافی

  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در نوشهر

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید