فروش ویلا در شمال ،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در نوشهر،ویلا
نوشهر
برای فروش 5,000,000,000تومـان - ویلا, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی, ویلا کلنگی, ویلای فلت
RH-6034-property 370 متر مربع 2 تعداد اتاق خواب 1 حمام 4 پاركينگ سال ساخت 93 background Layer 1 140 متر مربع

فروش ویلا نیم پیلوت در شمال

کد 1319

مهندس رستمی

09113950677

09115762331

دفتر فروش نوشهر امیررود

خرید ویلا شهرکی در شمال:

ویلای جنگلی در منطقه بکر در شمال کشور و در شهر بندری نوشهر بنا شده است. بنای این ویلای جنگلی به متراژ 140 متر مربع و در زمینی به متراژ 370  متر مربع در منطقه جنگلی نوشهر با چشم انداز بسیار زیبا بنا شده است.

سازه این ویلای جنگلی نیم پیلوت  بوده و دارای 2 اتاق خواب است و دارای ویوی عالی جنگل می باشد. از امکانات داخلی این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ، کابینت، نور پردازی مخفی، کفپوش های زیبا و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید ویلا در نوشهر مشتاق تر نماید. محیط خارجی این ویلا با گیاهان و درختچه طراحی شده که باعث جذابیت و زیبایی این ویلا جنگلی در نوشهر شده است که چشم هر بیننده ای که به دنبال خرید ویلا در شمال می باشد را به خود جذب می کند.

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

موقعیت ویلا:

موقعیت این ویلا شهرکی است و منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته، یکی از خوش نام ترین مناطق در شمال کشور است که ساکنین آن عمدتا غیر بومی می باشند.

سن این ویلای جنگلی 7 ساله بوده و دارای شومینه و پارکینگ مسقف و انباری می باشد. شرایط پرداخت این ویلای جنگلی به صورت چک و نقد است.

قابل ذکر است که برای ساخت این ویلا جنگلی از بهترین متریال ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران شرکت سازه گستر شمال انجام شده است.

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید، شهر بندری نوشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نزدیکی شهر نوشهر به کوه و دریا، دسترسی راحت به امکانات رفاهی نظیر فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران و … بر اهمیت و ارزش این شهر افزوده است.

ویلای جنگلی:

همان‌طور که از اسمش پیداست در مناطق جنگلی و کوهپایه‌ای احداث شده است. این ویلاها معمولا از محیط‌های شهری دورترند و به همین دلیل فضای آرام‌تری نسبت به ویلاهای ساحلی دارند.

ضمن اینکه به خاطر بیشتر بودن مساحت زمین‌های جنگلی نسبت به زمین‌های ساحلی، گزینه‌های متنوع‌تری در دسترس شماست. قیمت ویلاهای جنگلی نیز نسبت به ویلاهای ساحلی پایین‌تر است و از نظر داشتن سند شش‌دانگ وضعیت مناسب‌تری دارند.

اما دوری از مناطق شهری باعث شده دسترسی به ویلاهای جنگلی، به خصوص آن‌هایی که در کوهپایه‌ها یا ارتفاعات احداث شده‌اند، چندان آسان نباشد. اگر بخواهید در این ویلاها ساکن شوید احتمالا برای تأمین مایحتاج زندگی‌تان با دشواری روبه‌رو می‌شوید. ضمن اینکه در فصل‌های سرد سال و با افزایش بارش برف و باران، راه‌های منتهی به این ویلاها وضعیت نامناسبی پیدا می‌کنند.

بنابراین با توجه به روحیات خود، نیازتان و بودجه‌ در دسترس باید بین ویلای ساحلی و جنگلی یکی را انتخاب کرده و محدوده‌ جستجویتان را کوچک‌تر کنید.

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: فروش زمین در شمال

اطلاعات غیره

خرید ویلا در شمال
برای فروش

فروش ویلا شهرکی نما رومی در شمال

4,600,000,000تومـان - ویلا, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی

این ویلا در شهرکی به مساحت  3000  جانمای شده و مساحت زمین این کد 285  متر مربع زمین و 183 …

اطلاعات بيشتر
RH-6084-property 285 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 5 پاركينگ سال ساخت 99 background Layer 1 183 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید