خرید ویلای مدرن در شمال ،خرید ویلا در شمال،خرید ویلای مستقل،
نوشهر
برای فروش 6,000,000,000تومـان - ویلا, ویلا جنگلی, ویلا روف گاردن مستقل, ویلای مستقل
RH-7860-property 225 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 300 متر مربع

خرید ویلا در شمال

خرید ویلای مدرن و روف گاردن در شمال

کد : 510

تاریخ درج فایل : 1400/07/22

متراژ زمین : 220 متر

متراژ بنا : 290 متر

قیمت : 6 میلیارد تومان

3 طبقه،3 خوابه مستر،شمالی جنوبی،

نوساز و مدرن،روف گاردن

املاک رستمی : مازندران نوشهر

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

فروش ویلای مستقل روف گاردن در نوشهر:

در شمال و غرب مازندران و شهرهای ساحلی و درون شهرک جنگلی و شهرک ساحلی و یا به صورت ملک آزاد یا مستقل، ویلای مستقل یا حیاط خصوصی و دربست خواهید دید و ما در سایت  املاک رستمی  سعی در معرفی و فروش ویلای لوکس و  مدرن نوساز و شیک با قیمت مناسب را در بهترین و زیباترین مناطق و شهرهای شمالی از رویان تا  نوشهر و متل قو را به شما با توضیحات و عکس های کامل نشان خواهیم داد .

خرید ویلای مستقل  از لحاظ ساخت و موقعیت مکانی  و قیمت واقعی و چشم انداز مناسب با امنیت کامل در شهرک موردی میباشد که امروزه سلیقه سخت پسندان را به خود جلب خواهد کرد و این ویلای فروشی در شمال که در شهر بندری و ساحلی نوشهر به سمت رویان که بیشترین مشتری را برای خرید ویلا را به خود اختصاص داده قرار دارد.ویلای مورد فروش با تلفیقی از آجر و سنگ و شیشه و چوب در نما و دیزاین داخلی با نقشه ای زیبا و شیک بدون پرتی و جادار و دلباز به ویلای مدرن و لوکس معرفی میشود و این ویلا با سند درون شهرک با قیمتی زیر ده میلیارد مورد منطقی برای خرید ویلا لوکس در شمال میباشد.

مزایای ویلا مستقل:

ویلا مستقل به دلیل اینکه شخصی ساز می باشد، و برای ساخت و ساز این نوع ویلاها یعنی ویلا مستقل، از مصالح مرغوب و متریال با کیفیت استفاده می شود، و نیز در ساخت این ویلاها به دلیل تکی و منفرد بودن از دقت بیشتری بهره مند می باشد.

افرادی که از ضوابط و قانون های شهرکی خوششان نمایید، در این صورت خرید ویلا مستقل برای سکونت، بهترین گزینه برای این اشخاص می باشد.

یکی از علل استقبال افراد از خرید ویلا مستقل در شمال، داشتن محیطی ساکت و پر از آرامش و راحتی و حتی آزادی بیشتر می باشد.

ویلاهای مستقل در شمال در موقعیت‌های جغرافیایی متفاوتی ساخته می‌شوند.

ویلا مستقل هم در حومه شهر قرار دارد، و هم در اطراف شهر ساخته شده اند، و ویلا مستقل در اطراف شهر کمی از مرکز شهر فاصله دارد، و دسترسی به امکانات مرکز شهر کمی سخت می باشد.

ویلاهای مستقل مانند ویلا در شهرک دارای امنیت می باشد، تمامی ویلاها دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت می باشد، که با این امکانات از ویلاها محافظت می شود.

حفظ حریم خصوصی ویلا را سازنده ویلا و یا خریدار ویلا میتواند، با تهیه امکانات حفاظتی تامین کند.

ویلاهای مستقل در سازه های متفاوت و دارای ظاهری شیک و مدرن، توسط مهندسین معتبر و طراحان داخلی مدرن طراحی و ساخته شده اند.

این سازه ها به صورت فلت، نیم پیلوت و دوبلکس و تریبلکس می باشد، و امکانات این ویلا طبق خواسته سازنده تهیه و اجرا می شود، امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، رئوف گاردن و سالن بازی و… می باشد، هر چه امکانات ویلا بیشتر، ویلا لوکس تر و در نتیجه قیمت ویلا بالاتر می باشد.

خرید ویلا مستقل جزو ویلاهای لاکچری و لوکس می باشد.

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید