خرید زمین 10 هکتاری ساحلی در شمال،خرید زمین 10 هکتاری درشمال
نوشهر
برای فروش 1,800,000,000,000تومـان - خرید زمین 10 هکتاری در شمال, خرید زمین 10 هکتاری ساحلی در شمال, زمین ده هکتاری
RH-8090-property 100000 متر مربع

خرید زمین 10 هکتاری ساحلی در شمال

تاریخ درج فایل 1400/08/06

کد فایل 618

متراژ زمین 10 هکتار

قیمت متری 18میلیون تومان

توضیحات :

ملک مورد نظر سه بر بوده و دارای مجوز ساخت و

سند تک برگ شش دانگ ،امکانات آب برق گاز

نقشه تفکیکی و آماده برای شهرک سازی

لازم به توضیح است از این متراژ هر چند هکتاری که

خریدار بخواهد قابل فروش و مذاکره می باشد.مثلا 3 هکتار

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره تماس 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین 10 هکتاری ساحلی در شمال

املاک رستمی

خرید زمین هکتاری

باز هم به سراغ زمین هکتاری آمده‌ایم اما نه یک زمین معمولی، زمینی که وسعتی به اندازه 10 هکتار دارد. می‌گویند فروش زمین 10 هکتاری در شمال، مرسوم است و محبوب، این امر می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. لطفا ما را همراهی کنید.

خرید ملک در شمال، راهی برای کسب سود

شمال منطقه‌ای است بی‌همتا برای سرمایه گذاری. هدف از خرید ملک در شمال متفاوت است، عده‌ای آپارتمان کوچکی را در شمال خریداری می‌کنند برای زندگی و معیشت. برخی اما بومی شمال نیستند و هدفشان از خرید ویلا در شمال داشتن سرپناهی برای ایام  و روزهای کم آبی و بی آبی کشور در سالهای آینده است.

گروه سوم مایلند ملکی را در شمال خریداری کنند تا بتوانند از این راه به سودی برسند. به واقع زمین، مسکن و هر ملکی که در شمال خریداری می‌شود می‌تواند در بازه‌ای کوتاه خریدار را به سود برساند، بدیهی است که این امر نگاه سرمایه‌داران را به سوی خود جذب می‌کند و آن‌ها را راغب می‌سازد که به سرمایه گذاری در این حوزه بپردازند. فروش زمین 10 هکتاری یکی از همین روش‌های سرمایه گذاری است.

فروش زمین 10 هکتاری در شمال

به رغم این که عده‌ای از ویلاهای ساخته شده استقبال می‌کنند و هرگز به ساخت ویلا روی خوش نشان نمی‌دهند، هستند کسانی که مایلند ویلا را منطبق با نیاز و بر اساس سلیقه خود بالا ببرند.

زمانی که از فروش زمین در شمال سخن به میان می‌آید همیشه منظور زمینی با وسعت‌های کم و متوسط نیست، گاها زمین می‌تواند وسعتی به اندازه 10 هکتار داشته باشد. به عبارتی خریدار زمین تنها افرادی نیستند که زمین را برای ساخت واحدهای مسکونی و ویلاهای شخصی می‌خواهند، ممکن است اهداف تجاری پشت این کار باشد. با توجه به این که شمال کشور یکی از منطقه‌های پرگردشگر شناخته می‌شود، ساخت اماکن تفریحی از اولویت شهرداری و دستگاه‌های مرتبط است از این رو فروش زمین 10 هکتاری و مواردی مشابه نیز برای رفع نیاز متقاضیان در این خطه صورت می‌گیرد.

دقت داشته باشید این زمین‌ها به صورت‌های مختلفی ارزش‌گذاری می‌شوند، به عبارتی فاکتورهای متعددی بر قیمت زمین شمال اثرگذارند که از جمله آن‌ها می‌توان وسعت و محل قرارگیری آن را نام برد. زمانی که از فروش زمین 10 هکتاری در شمال سخن می‌گوییم وسعت را تعیین کرده‌ایم بنابراین مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند در قیمت گذاری این زمین اثرگذار باشد موقعیت مکانی است.

نکته :

گاهی زمین در یکی از بهترین مناطق شهر قرار گرفته است، در این صورت بدیهی است که قیمتی که برای آن لحاظ می‌شود گران است چرا که سود حاصل از خرید آن زمین هم بسیار بالاست، این در حالی است که همین زمین با همین هکتار چنان‌چه در محله‌ای دیگر واقع شده باشد امکان فروش آن با هزینه‌های کمتر به سادگی میسر است.

زمین‌های متراژ بالا و خصوصا 10 هکتاری به عنوان ارزان قیمت‌ترین زمین‌ شمال دانست و می‌توان آن را با قیمت ارزان نسبت به دیگر زمین‌های کوچک خریداری نمود، در این مورد نیز چنین است ما زمین 10 هکتاری با بر آسفالت و انتهایی چسبیده به جنگل را در بهترین منطقه و منظره از نوشهر برایتان رونمایی می‌کنیم.

فروش زمین 10 هکتاری موردی است که به صورت محدود و انگشت شمار در شمال کشور به چشم می‌خورد و چنان‌چه در پی خرید زمین متراژ بالا و در حدود 10 هکتار در شهرهای ساحلی و شناخته شده شمال هستید باید از ارزش و قیمت آن مطلع شوید، چرا که هزینه خرید آن از توان و عهده افراد معمولی خارج است و بیش‌تر سرمایه‌گذاران جمعی بومی یا ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی غیر بومی به دنبال آن هستند، در این‌جا شما را با نمونه‌ای از زمین 10 هکتاری فروشی در نوشهر آشنا می‌کنیم.

 

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید