خرید ویلا ارزان قیمت در شمال،خرید ویلا درشمال،خرید ویلا شهرک
نوشهر
برای فروش 3,800,000,000تومـان - خرید ویلا ارزان قیمت در شمال, ویلا, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی, ویلای مستقل
RH-8096-property 250 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 97 background Layer 1 180 متر مربع

خرید ویلا در شمال

تاریخ درج فایل 1400/08/07

متراژ زمین 250 متر

متراژ بنا 180 متر

دو طبقه،سه خوابه،

سند شش دانگ تک برگ

منطقه سیسنگان

قیمت 3/800 میلیارد

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا شهرکی در شمال

املاک رستمی

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

چرا افراد به فکر خرید ویلا در شمال می افتند؟

امروزه بسیاری از مردم به دنبال مکانی برای فرار از شلوغی، ازدحام و ترافیک در شهرهای بزرگ هستند. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند سرمایه‌ خود را به زمین، ملک و یا ویلا تبدیل کنند تا بتوانند ارزش پول خود را حفظ کنند و به سود برسند. از این رو عمده‌ی بسیاری از مردم به فکر خرید ویلا در شمال کشور هستند تا بتوانند تعطیلات خود را در این مناطق خوش آب و هوا، و طبیعت سرسبز و زیبا بگذرانند.

خرید ویلا شمال

انتخاب ویلا همان طور که امری لذت بخش می باشد،کاری مهم و حساس نیز محسوب می شود، و نیاز به صرف زمان زیادی دارد، زیرا در صورت هر گونه اشتباه سرمایه تان به خطر خواهد افتاد. پس در این مسیر برای داشتن یک سرمایه گذاری در شمال کشور باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید و برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب، لازم است در کنار خود یک مشاور املاک خوب و با تجربه داشته باشید تا مسیر درست را به شما نشان داده و تمامی اطلاعات مربوطه در اختیارتان قرار دهد.که قطعا توصیه ما به شما املاک رستمی می باشد.

ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال با خود مزایا زیادی به همراه دارد که همیشه و برای همه جذاب بوده و هست، و باعث شده بسیاری از مردم در این فکر فرو روند که یک ویلا در یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین مناطق کشور داشته باشند.

مسلما یکی از بزرگترین تفاوت های شمال با بقیه ایران سبک زندگیه آن، نسبت به شهرهای بزرگ و صنعتی مثل تهران، شیراز، اصفهان و… است. صدای امواج و آرامش دریا، سکوت جنگل و صدای آواز پرندگان که مانند یک موسیقی عمل می کند و داشتن آب و هوای متفاوت برای همه لذت بخش هست و هر کسی در ناخودآگاهش به این می اندیشد که یک ویلا در شمال خریداری کند و از تمام این زیبایی ها نهایت لذت را ببرد.

از دیگر مواردی که باعث شده افراد در این روزها به خرید ویلا در شمال فکر کنند این است که علاوه بر داشتن مکانی برای سفر و گذراندن اوقات فراغت یک سرمایه گذاری در شمال داشته باشند، که این عده دیدگاه متفاوتی نسبت به خرید ویلا در شمال دارند. سرمایه گذاری در ملک حتما یکی از بهترین هاست، و چه ملکی بهتر از ویلایی در شمال که هم رشد قیمتی خوبی در چند سال گذشته داشته و پیش بینی میشود که در آینده هم داشته باشد که در طول زمان نیز بر ارزش ملک افزوده خواهد شد.

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در نوشهر

اطلاعات غیره

خرید ویلای کلنگی در شمال
برای فروش

خرید ویلای ارزان قیمت در شمال

3,000,000,000تومـان - خرید ویلا ارزان قیمت در شمال, خرید ویلا فلت در شمال, ویلا کلنگی, ویلای فلت, ویلای مستقل

خرید ویلای ارزان قیمت در شمال تاریخ درج فایل : 1401/07/23 کد فایل : 615 متراژ زمین : 270 متر…

اطلاعات بيشتر
RH-10064-property 270 متر مربع 2 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 1 پاركينگ سال ساخت 1385 background Layer 1 130 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید