خرید زمین سند دار در تنکابن،خرید زمین جنگلی شمال،املاک رستمی
تنکابن
برای فروش 16,200,000,000تومـان - خرید زمین با بافت مسکونی در نوشهر, خرید زمین برای سرمایه گذاری در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در نوشهر, زمین جنگلی
RH-9933-property 3600 متر مربع

خرید زمین در شمال،خرید زمین در تنکابن

تاریخ درج فایل : 1401/05/24

کد فایل : 320

متراژ زمین : 3600 متر

کاربری زمین : باغات و مسکونی

موقعیت ملک : جنگلی،مستقل

امکانات : آب،برق،گاز

نوع سند : شش دانگ محضری

قیمت : متری 4/5 میلیون تومان

قیمت کل : شانزده میلیارد و دویست میلیون تومان

عرض گذر : 6 متری

استان : مازندران

شهر : تنکابن

آدرس دفتر فروش : املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین در شمال

املاک رستمی

جاذبه‌های گردشگری تنکابن

شهر سرسبز تنکابن استان مازندران

جمعیت

153940 نفر

مساحت

2140 کیلومتر مربع

کد تلفن

011

درباره تنکابن

شهرستان تنکابُن (نیز شهرستان شهسوار) یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است که در غرب این استان و شرق شهرستان رامسر واقع است.

باغهای پرتقال فراوانی در این شهرستان وجود دارد. مرکز این شهرستان شهر تنکابن است.

جاذبه های گردشگری تنکابن

آبگرم فلکده:

آب گرم فلکده از مقاصد گردشگری و دیدنی های تنکابن در نزدیکی روستای فلکده است و در فاصله ۳۳ کیلومتری شهر قرار دارد. این چشمه آب گرم با درجه حرارت متوسط، در کنار رودخانه لیره سر قرار گرفته است و از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به عدم وجود گوگرد در آب آن اشاره کرد

دشت دریاسر :

دشت دریاسر تنکابن یکی از زیباترین جاهای دیدنی شمال ایران است که به‌دلیل برخورداری از زیبایی‌های منحصربه‌فرد و طبیعتی که هر چهار فصل سال، جلوه‌ای برای خودنمایی دارد، مقصدی جذاب برای علاقه‌مندان طبیعت گردی و کمپینگ محسوب می‌شود.

آبشار فرهاد جوی:

آبشار فرهاد جوی یکی از آبشارهای دیدنی استان مازندران است و برای بازدید از آن باید به جاده دو هزار و سه هزار بروید. جاده آسفالته دو هزار و سه هزار که از تنکابن آغاز می‌شود، پس از عبور از خرم آباد، به منطقه قلعه گردن می‌رسد و منظره جالبی را در دامنه ارتفاعات کوتاه و جنگلی از جلگه و دریای تنکابن به نمایش می‌گذارد.

آبشار سنگ بن چشمه:

بالاتر از دو راهی کلشیم در مسیر رودخانه دو‌هزار و بعد از عسل‌محله که در سال 1372 تبدیل به دهستان شد، آبشار سنگ بن چشمه تنکابن به زیبایی جلوه‌گری می‌کند. این آبشار در جنوب غربی تنکابن، با طبیعتی سحر‌انگیز و پوشیده شده از درخت‌های با طراوت توسکا، افرا و بلوط که در جنگل وسیع سوته‌چال در منطقه دریاسر دیده می‌شود بر شگفتی‌هایش افزوده است.

جنگل دوهزار:

جنگل‌های دوهزار و سه هزار از معدود مناطق جنگلی ایران است که تا وقت هست و جنگل‌ها هم سرجایشان هستند، باید سراغ‌شان رفت. بهتر است در این فصل که دما و رطوبت داخل جنگل کمتر شده به آنها سری زد، پیاده‌روی کرد و صدای پرندگان را شنید.

مرداب نشتارود:

مرداب نشتارود در پنج کیلومتری تنکابن و در مرکز شهر نشتارود قرار دارد. با سه کیلومتر طول و ۵۰ متر عرض، تقریبا تمام کوچه‌های شمالی جنوبی شهر نشتارود، به مرداب نشتارود منتهی می‌شود.

پارک جنگلی خشکداران:

پارک جنگلی خشکه‌داران در کیلومتر ۳۰ محور تنکابن به چالوس در حد فاصل نشتارود و شهرستان عباس آباد در کنار جاده واقع شده است و تنها ۱۲۰ متر با در یا فاصله دارد. این منطقه حفاظت شده به عنوان تنها جنگل جلگه‌ای و بکر و از آخرین بازمانده‌های اکو سیستم‌های جنگلی جلگه‌ای شمال ایران با مساحت تقریبی دو میلیون و ششصد هزار متر مربع مساحت به شمار می‌رود

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: خرید زمین شهرکی در شمال
  • فروش ویلا در شمال: فروش زمین در شمال
  • خرید زمین شهرکی در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال

املاک مشابه