خرید زمین ساحلی در شمال،خرید زمین ساحلی در نوشهر، زمین ساحلی
نوشهر
برای فروش 144,300,000,000تومـان - خرید زمین ساحلی جاده به دریا, زمین, زمین ساحلی
RH-7667-property 2886 متر مربع سال ساخت 1400

خرید زمین ساحلی جاده به ساحل در نوشهر

کد : 616

تاریخ درج آگهی :1400/07/06

متراژ : 2886 متر

با بر 23 متر،دارای سند تک برگ عرصه و اعیان،عقب نشینی

از طرف دریارعایت شده،موج شکن سمت ساحل اجرا گردیده و

این ملک در منطقه کاخ نشینهای ساحلی قرار دارد.

ملک فوق مناسب برای تک ویلای لاکچری و لوکس می باشد.

قیمت : متری 50 میلیون تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره تماس :09113950677

شماره دفتر :01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ملک در مازندران یکی از روشهای مناسب برای سرمایه گذاری در مازندران:

مازندران به خاطر آب و هوای مساعد، راههای متعدد دسترسی به پایتخت و مناظر طبیعی زیبا همچون جنگل و دریا، بسیار مورد توجه قرار گرفته و سالانه گردشگران زیادی را از مناطق مختلف داخلی و خارجی پذیراست.
خرید ملک در مازندران یکی از روشهای مناسب برای سرمایه گذاری در مازندران
همین امر سبب شده تا افراد زیادی علاقه مند به سکونت یا سرمایه گذاری در این منطقه شوند. خرید زمین و خرید ویلا در مازندران نمونه هایی از این سرمایه گذاری هستند. هر کدام از شهرهای این استان دارای ویژگیهایی منحصر به فرد هستند و بدون شناخت و آگاهی از مناطق مختلف آن نمیتوان اقدام به خرید زمین یا ویلا کرد. در ادامه ما نکاتی که برای خرید ویلا و خرید زمین در مازندران باید مورد توجه قرار دهید را بیان میکنیم.

 

نکاتی که برای خرید ویلا در مازندران باید مد نظر قرار داد:

افراد زیادی ویلا را بر اساس قیمت مناسب و همچنین نمای خارجی و داخلی خریداری میکنند. این در حالی است که مشکلات در طول زمان خود را نشان میدهند و به یک چالش برای خریدار تبدیل میشوند. به همین دلیل باید برای خرید خانه، دقت و زمان بیشتری صرف کنید. لازم است نکاتی که در ادامه بیان میشوند در وهله نخست مورد توجه قرار گیرند تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری شود.

خرید ویلا در مازندران:

موقعیت ویلا: ابتدا باید بررسی کنید که محلهای که در آن ویلا میخرید به لحاظ امنیت در چه وضعی به سر میبرد. امنیت مهمترین مسئله برای ویلاست. شما باید با خیال راحت منزل خود را ترک کنید و دغدغه امنیتی برای ویلای خود نداشته باشید. این مسئله به خصوص برای افرادی که ساکن شمال نیستند بسیار مهم است. زیرا این افراد تنها در تعطیلات یا آخر هفته به ویلای شمال خودسر میزنند. بنابراین درباره منطقه تحقیق کنید. ویلاهای شهرکی در شمال دارای نگهبانی هستند و به لحاظ امنیتی شرایط خوبی دارند. این ویلاها برای افرادی که به صورت دائم در شمال ساکن نیستند، گزینه خوبی است.

آلودگی های صوتی:

افراد شمال را برای آرامش انتخاب میکنند. اگر هدفتان از خرید ویلا در مازندران، گذراندن اوقات فراغت و ریلکس کردن است، بهتر است ویلاهایی را انتخاب کنید که در مرکز شهر واقع نشدهاند. شهرهای شمالی روستاهایی را در خود جای دادهاند که به لحاظ امکانات رفاهی بسیار غنی هستند. شاید با شنیدن نام روستا تصور یک منطقه بدون امکانات یا دور افتاده به ذهنتان تداعی شود.

اما باید بدانید که روستاهای شهرهای مازندران به دلیل فاصله کمی که از مرکز شهر دارند، سطح امکانات در آن بالاست. شما میتوانید در کوتاهترین زمان ممکن خود را به مراکز اداری یا درمانی برسانید. در اطراف این محلهها فروشگاه، مراکز خرید، تفریحگاه، کافه، رستوران و … وجود دارد و میتوانید این مکانها را به عنوان محلی برای گردش نیز انتخاب کنید. چلک و چلندر دو نمونه از همین روستاها هستند که در فاصله کمی از شهر نوشهر قرار گرفتهاند و از استقبال خوبی بین خریداران ویلا در شمال برخوردار شدهاند. افراد شناخته شدهای در این مناطق ویلا دارند. چنین مناطقی آرام و برای سکونت مناسب هستند.

اما اگر قصد شما از خرید ویلا در مازندران :

سرمایه گذاری است بهتر است مراکز شهری و شهرهای توریستی را انتخاب کنید. این مناطق به دلیل مراکز تجاری و تفریحی بسیار مورد توجه هستند و ارزش ویلا و زمین شما روز به روز افزایش مییابد. مناطقی مانند نوشهر، چلک، سیسنگان ،نمک آبرود و متل قو از این لحاظ بسیار مناسب هستند.

نور طبیعی: بسیاری از مردم از اهمیت نور طبیعی در خانه چشم پوشی میکنند، با وجود اینکه یکی از مهمترین موارد برای هر خانهای نور است. اگر زمان زیادی را در خانه میگذرانید، باید نور با کیفیت داشته باشید و به اصطلاح به چراغ برای روشن کردن مسیر خود نیاز نداشته باشید. نور طبیعی همچنین باعث میشود که داخل خانه نیز بهتر به نظر برسد. ساعات مشخصی از روز که نور خوبی دارد، از ویلا برای خرید دیدن کنید. نورگیر خوب به خصوص برای شهرهای شمالی که دارای آب و هوای مرطوب هستند، بسیار مهم است.

اطلاعات اضافی

  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ
  • خرید زمین در شمال: فروش ویلای استخردار روف گاردن در شمال
  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در نوشهر

اطلاعات غیره

خرید زمین ساحلی در چلک
برای فروش

خرید و فروش زمین ساحلی در قطعات مختلف در

12,500,000,000تومـان - زمین, زمین ساحلی, زمین ساحلی شهرکی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی, زمین هکتاری ساحلی, مسکونی

کد: 614 تاریخ درج آگهی : 1400/02/25 متراژ زمین : 500 الی 1000 متری قیمت : متری 25 میلیون تومان  شهرکی با نگهبانی 24…

اطلاعات بيشتر
RH-7221-property 500 متر مربع سال ساخت 1400

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید