پیش فروش آپارتمان در نوشهر،پیش فروش آپارتمان در شمال نوشهر
نوشهر
پیش فروش آپارتمان 3,250,000,000تومـان - آپارتمان, پیش فروش آپارتمان, مسکونی
RH-6798-property 500 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 1 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 130 متر مربع

کد : 700

تاریخ ثبت فایل 1400/03/03

متراژ زمین : 500 متر

متراژ بنا: 130 متر

تعداد طبقات : 6 طبقه هر طبقه 3 واحد

تعداد اتاق خواب : 2 خوابه مستر

توضیحات ملک: نوساز و مدرن ، مستقل(بیرون از شهرک)

جواز پایانکار انشعابات نصب و سند تکبرگ و آسانسور ،انباری و پارکینگ

قیمت :متری بیست و پنج میلیون تومان

قیمت کل : سه میلیاردو دویست و پنجاه میلیون تومان

آدرس : مازندران نوشهر امیر رود املاک رستمی

شماره تماس : 09113950677

شماره دفتر :01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

پیش فروش آپارتمان و پیش خرید آپارتمان در شهرهای شمالی کشور ، خرید آپارتمان ساحلی و جنگلی با دید مسلط جنگل و دریا در طبقات سوم و چهارم آپارتمان ، فروش آپارتمان در نوشهر و خرید آپارتمان در نوشهر و شهرهای چالوس و نور و رویان به صورت پیش فروش موجود میباشد . آپارتمان در شمال و فروش آپارتمان در نوشهر از لحاظ سازه و ساختاری همانند آپارتمانهای عرف کشور با نماهای متفاوت از سنگ و آجر و چوب و … میباشد.

متراژ آپارتمان در شمال

فروش آپارتمان با متراژ 100 متری و آپارتمان 50 متری و آپارتمان 150 متری 4 خواب و آپارتمان 200 متری 3 خواب با پنت هوس و آپارتمان با آسانسور و آپارتمان از 75 متر تا 130 متر و 140 متری به عنوان پیش فروش در طبقه اول تا طبقات دهم با دید و چشم انداز بی نظیر جنگل و دریا آماده فروش در چالوس و نوشهر میباشد .

مشخصات و تجهیزات ویلا در شمال

تمامی آپارتمانها و واحدهای آپارتمانی دارای پارکینگ خصوصی و انباری اختصاصی و کنتور برق و کنتور آب و کنتور گاز مجزا و تفکیکی میباشند .
در ضمن تمامی واحدهای آپارتمانی دارای سند میباشند . فروش واحدهای لوکس آپارتمان در نوشهر با آسانسور و دید دریا . فروش آپارتمانهای 10 واحدی در 4 طبقه به صورت کلی و یکجا در نوشهر منطقه ی ساحلی با دید عالی دریا.

قبل از خرید آپارتمان در شمال به چه نکاتی توجه کنم؟

همان‌طور که گفتیم شمال اگر نگوییم بهترین جا برای خرید آپارتمان است اما باید اقرار کنیم یکی از بهترین‌هاست. برای اثبات ادعایمان می‌توانیم پای طبیعتش را به میان بکشیم، از دریایش بگوییم، از نسیم خنکش حرف بزنیم و خلاصه این که ساعت‌ها فخر فروشی کنیم.

خرید آپارتمان در شمال:

خرید آپارتمان در شمال مزایای دیگری هم دارد، نخست این که در قبال پرداخت هزینه‌ای اندک، بخشی از خاک شمال را به نام خود می‌زنیم. اگر صادق باشیم بی‌چون و چرا می‌پذیریم آپارتمان ارزان‌تر است و با احتمالا با جیبمان سازگارتر.

فراموش نکنیم انتخاب اشتباه یک آپارتمان، پولمان را تباه می‌کند، وقتی می‌گوییم انتخاب اشتباه مقصودمان چیست؟

خرید آپارتمان در شمال کشور آسان است اگر…

پیش از خرید آپارتمان در شمال کشور دقت کنیم به این که هر محل زیبایی مناسب برای خرید آپارتمان نیست. یادمان باشد هنوز هم هستند زمین‌هایی که موقوفی‌اند و نامناسب برای خرید، زیادند زمین‌هایی که مشکل آب دارند و گاز، خاطرمان باشد اگر قرار است ملکی خریداری کنیم و آپارتمانی تهیه نماییم امنیتش مهم است و ایمنی آن حائز اهمیت. تأکید می‌کنیم در این مسیر بی‌گدار به آب زدن، اشتباهی است بزرگ.

خرید آپارتمان در شمال همانند ویلا شرایط و مفاهیم خاص خود را دارد و بیشتر آپارتمان‌های اجرا شده را در شمال داخل شهر خواهیم داشت و معدودی از آپارتمان‌ها در حاشیه شهرها و در مناطق ساحلی یا جنگلی قرار دارند.

در شمال مدل‌های مختلف آپارتمان وجود دارد و این آپارتمان تقریبا به عنوان آپارتمان ساحلی خارج از شهر است که چشم‌انداز جنگل و دریا را به صورت کامل داشته و موردی مناسب از لحاظ جانمایی و متراژ و قیمت برای خرید است که به شرح زیر اعمار گردیده است.

مشخصات و قیمت آپارتمان؛

تعداد طبقات آپارتمان 4 است که طبقه چهارم از این آپارتمان موردی است که برای فروش ارایه می‌شود و این واحد از نظر متراژ 125 متر دارای 3 خواب مستر با ویو دریا و جنگل است و با قیمت متری 4 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید آپارتمان در شمال را به ویلا اگر ترجیح می‌دهید باید بگوییم این گزینه مورد مناسبی برای شما خواهد بود چون نمونه کاملی از آپارتمان با تعداد خواب و متراژ و قیمت مناسب است که هم چشم‌انداز دریا و هم جنگل را به رخ می‌کشد و هم تداعی کننده طبیعت بکر شمال خواهد بود و از لحاظ ساخت آپارتمان با شرایط و متریال مناسب اجرا گردیده است.

صحبت پایانی

خرید آپارتمان در شمال، زمینه ساز زندگی شادتر و مرفه‌تر است. قرار است آپارتمانی بخریم پس با اقامت چند شبه در ویلای شمال تفاوت‌های زیادی دارد. لازم است به موارد زیادی دقت کنیم و فاکتورهای عدیدی را بررسی نماییم.

 

اطلاعات غیره

خرید و فروش آپارتمان در شمال
برای فروش

خرید آپارتمان در نوشهر

5,850,000,000تومـان - پیش فروش آپارتمان, خرید آپارتمان در نوشهر

خرید آپارتمان در نوشهر مازندران نوشهر همافران تاریخ درج فایل : 1402/08/04 کد فایل : 4522 متراژ آپارتمان : 130…

اطلاعات بيشتر
RH-11457-property 130 متر مربع
پیش فروش آپارتمان در نوشهر
پیش فروش آپارتمان

پیش فروش آپارتمان در نمک آبرود

4,900,000,000تومـان - پیش فروش آپارتمان, پیش فروش آپارتمان در نمک آبرود

پیش فروش آپارتمان در نمک آبرود تاریخ درج آگهی : 1401/03/17 کد فایل : 4503 متراژ واحد : 100 متر…

اطلاعات بيشتر
RH-9702-property 100 متر مربع 2 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 1 پاركينگ background Layer 1 100 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید