فروش ویلا مستقل در شمال، خرید ویلا در نوشهر،خرید ویلای نوشهر
نوشهر
برای فروش 7,500,000,000تومـان - مسکونی, ویلا, ویلا جنگلی, ویلای مستقل
RH-6764-property 350 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام 5 پاركينگ سال ساخت 1395 background Layer 1 350 متر مربع

کد : 478

تاریخ ثبت فایل 1400/04/08

متراژ زمین : 350 متر

متراژ بنا: 350 متر

تعداد طبقات : 3 طبقه

تعداد اتاق خواب : 4 خوابه مستر

توضیحات ملک: نوساز و مدرن ، مستقل(بیرون از شهرک)

جواز پایانکار انشعابات نصب

قیمت :هفت و نیم میلیارد تومان

آدرس : مازندران نوشهر امیر رود املاک رستمی

شماره تماس : 09113950677

شماره دفتر :01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

این دسته از ویلاها شامل سازه‌ها و ساختمان‌هایی هستند که بیرون از مجموعه ویلایی یا همان شهرک ساخته شده و امکانات و امتیازات شهرک را نداشته و بیش‌تر برای افرادی که خواهان خرید ویلا به صورت مستقل و بیرون از شهرک هستند و حوصله مقررات و ضوابط شهرک را ندارند، مورد مناسبی است.

محاسن ویلا مستقل؛

ویلای مستقل و بیرون شهرک هم طرفداران خاص خود را دارد و علت آن احساس آرامش و راحتی در ویلاهای حیاط‌دار و مستقل که در محیطی آزاد و خارج از شهرک قرار دارند است، و بهترین گزینه خرید ویلا در شمال برای اشخاصی است که بعد خرید اقدام به سکونت دایم در شهرهای شمالی را دارند.

بهترین مورد ویلای مستقل ویلایی حیاط‌دار با متراژ زمین بالای 500 متر و در محیطی نزدیک به جاده سراسری و در مکانی تهرانی‌نشین مختلط با بومیان منطقه می‌باشد.

علاوه بر این به فروشگاه‌ها و مراکز خرید و همچنین بافت شهری با امکانات ضروری آن قابل دسترس باشد، که برای فروش هم در تنوع سازه‌های قدیمی و یا ویلاهای نوساز برای شما موجود است.

تشابه ویلا شهرکی با ویلا مستقل؛

در مورد تفاوت‌های ویلا شهرکی و مستقل در متن فوق اشاره داشتیم، حال نوبت به شباهت ویلای شهرکی با ویلای مستقل در شمال است که تنها تشابه آن می‌تواند از لحاظ سازه و متریال ساخت باشد، و در قسمت فروش مدل‌های مختلف ویلا از لحاظ ساختاری به آن اشاره داشتیم.

خرید ویلا شهرکی یا ویلا مستقل در شمال

خرید ویلای شهرکی در شمال مناسب‌تر است یا ویلای مستقل؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این موضوع کاملا شخصی و سلیقه‌ای است، چرا که هر شخصی با توجه به معیار‌های خود در پی خرید ویلا خواهد بود، ویلاهای شهرکی و یا ویلاهای مستقل و بیرون از شهرک، هر کدام مزایای خاص خود را دارد، برای روشن شدن این قضیه می‌توانید مطالب فوق را مطالعه فرمایید و یا به شرح زیر توجه نمایید.

نکته:

شما هنگام خرید ویلا شهرکی یا ویلای مستقل و بیرون از شهرک کافی است تا به این نکته که چرا بعضی از ویلاها در شمال سخت‌تر فروش میر‌وند و یا از ویلاهایی که در مناطق ممنوعه قرار گرفته‌اند دوری کنید تا خریدی بدور از استرس و نگرانی داشته باشید و بعد از آن نوبت به سلیقه شما خواهد رسید.

سوال فوق را می‌توان به شکل دیگری چون، چه ویلاهایی در شمال بیش‌تر مورد تایید خریداران است؟ مطرح کنیم.

بله عزیزان در پاسخ به این سوال که آیا خرید ویلای شهرکی در شمال مناسب‌تر می‌تواند باشد یا خرید ویلای مستقل می‌شود گفت که، در ابتدا شما باید به مواردی که قبل خرید ویلا به آن توجه داشته باشید رعایت کنید.

از محدوده‌های نا امن و محیط‌های ناجور که در آن‌ها به هر روش و طریقی ویلایی ساخته شده و در معرض فروش قرار گرفته و شاید از نظر ساختمانی و منطقه‌ای نظر شما را جلب می‌کند بشناسید و در آخر با توجه به سلیقه و توان مالی خود، از طریق روش‌های مختلف خرید ویلا اقدام به انتخاب ویلایی مناسب و باب دل داشته باشید.

تفاوت ویلاهای شهرکی و مستقل در شمال:

ویلاهای شهرکی در مقایسه با ویلاهای تکی، مزایا و معایبی دارند. از جمله مزایای ویلاهای شهرکی، مدیریت یک‌پارچه، حضور نگهبان و امنیت بیشتر، زیرساخت‌های شهری یک‌پارچه، رسیدگی به معابر و نظافت و فضای سبز به صورت یک‌پارچه و امکانات دیگری است که در ویلاهای تکی یا ویلاهای مستقل می‌بایست توسط مالک و با صرف هزینه تامین گردند.

ویلاهای شهرکی دارای هزینه‌هایی ثابتی هستند که در هر صورت می‌بایست آن‌ها را پرداخت کنید. هزینه‌های تاسیسات، هزینه‌های نگهبانی و نگهداری فضای سبز، هزینه‌های تامین برق، آب و گاز از آن جمله هستند.
این هزینه‌ها در ویلای تکی نیز ممکن است ضروری باشند ولی نوع و مقدار و زمان آن در اختیار مالک است.
همچنین ویلاهای شهرکی دارای قوانین و مقرراتی هستند که مالکان می‌بایست آن‌ها را رعایت کنند ولی ویلاهای تکی این محدودیت‌ها را ندارند.

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید