زمین شهرکی در شمال،خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین در شمال
نوشهر
برای فروش 4,200,000,000تومـان - خرید زمین در شمال, خرید زمین در نوشهر, خرید زمین شهرکی در شمال, زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی در شمال, زمین شهرکی مسکونی
RH-8191-property 350 متر مربع سال ساخت 97

خرید زمین شهرکی در شمال

کد: 153

تاریخ درج فایل: 1400/08/12

متراژ :350 متر خالص بدون مشاعات

قیمت : متری 12 میلیون تومان مقطوع

سند شش دانگ،شهرک سنگ فرش

نگهبانی 24 ساعته،دارای آب برق گاز

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

املاک رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین شهرکی در بهترین شهر شمال،خرید زمین شهرکی در نوشهر،بهترین خرید زمین شهرکیه

همانطور که اذعان نمودیم این زمین‌ها، عموماً دارای جواز ساخت‌اند و کاربری آن‌ها  مسکونیمی باشد. با علم به این که قرار است، چنین زمینی، محل اقامت و زندگی ما باشد، دسترسی زمین به مراکز و مناطق اطراف، ضرورت مهمی دارد از چنین شهرک‌هایی انتظار می‌رود که دارای دسترسی مناسب و کوچه‌های آسفالت  یا سنگ فرش شده باشند.

آنچه بر سودآوری زمین‌های شهرکی می‌افزاید، فضاسازی بی‌همتای آن شهرک است. هرچند فضاسازی، فاکتوری نیست که به فسخ قرارداد خرید زمین شهرکی در شمال، منتهی گردد با این حال، مشاهده فضاسازی ممتاز، تصمیممان را برای خرید زمین  قوی‌تر خواهد کرد. چنین زمین‌هایی در نگاه نخست، این حس را در وجودمان نهادینه می‌سازند که ارزش خرید را دارند.

نوشهر بهترین شهر برای خرید زمین شهرکی در شمال می باشد:

نوشهر، ممتازترین شهر مازنی برای خرید زمین شهرکی در شمال
از میان تمام شهرهایی که در دامان مازندران تربیت شده‌اند، نوشهر، شکوه عجیبی دارد. دلیلش به تجاری بودن این شهرو نزدیکی به تهران می باشد البته نباید از فرودگاه و بندر و نزدیکی دریا و جنگل هم قافل شد  نوشهر توأمان توسط دریا و جنگل، محصور گشته است. آنان که شهرک‌سازی را در تیررس نگاهشان گنجانده‌اند و مایلند مبادرت ورزند به ساخت شهرکی که از حیث موقعیت ممتاز و آینده‌دار است، می‌توانند نوشهر را در صدر اولویت‌هایشان بگذارند و کاری کنند کارستان.به چند شهرک در این منطقه اشاره می کنیم که در دو سال گذشته قیمت زمین در این شهرکها رشد تقریبا 500% داشته اند شهرکهای که دو سال قبل قیمت زمین در آنها متری 3 میلیون تومان بوده و امروز در آن شهرک زمین با قیمت متری 15 میلیون تومان معامله می گردد .

شهرکهای برند منطقه نوشهر

شهرک منظره دریا،شهرک فردوس،شهرک دریا بیشه،شهرک پارادایز،شهرک گلستانگ،شهرک نارون،شهرک ماه جنگل،

شهرک vip،شهرک سوگل،شهرک آفتاب،شهرک مهتاب،شهرک زعفرانیه،شهرک فرمانیه،شهرک براندو،شهرک ستاره شمال

صحبت پایانی

زمین‌های شهرکی همنطور که از نامشان مشخص است طعمه مناسبی جهت ویلا سازی هستند. چنین زمین‌هایی را می‌توان به ویلا شهرکی بدل ساخت منوط به این که درون بافت مسکونی واقع شده باشند.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال
  • 1020 متر مربع زمین شهرکی: خرید ویلا در نوشهر

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید