خرید ویلا شهرکی،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا شهرکی در شمال،
نوشهر
برای فروش 11,000,000,000تومـان - خرید ویلا شهرکی, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی
RH-8061-property 430 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام 4 پاركينگ سال ساخت 1398 background Layer 1 320 متر مربع

خرید ویلا شهرکی ،خرید ویلا شهرکی در شمال

تاریخ درج فایل : 1400/08/04

کد : 513

متراژ زمین : 430 متر

متراژ بنا : 320 متر

دو طبقه،4 خوابه،شهرک برند

جواز پایانکار و سند تک برگ محضری

قیمت : 11 میلیارد تومان

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

املاک رستمی

خرید ویلا شهرکی

خرید ویلا شهرکی 

مطمئنا سکنی گزینی در نواحی شمال کشور،مخصوصا مازندران و بویژه غرب مازندران یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر ایرانی می تواند داشته باشد. ناحیه ی شمال کشور، به دلیل موقعیت جغرافیایی خزری، و نزدیکی محسوس با تهران بواسطه بازگشایی قطعات 1 و 2 آزاد راه تهران شمال یکی از نواحی اقتصادی و گردشگری پایتخت نشینان  می باشد. مجاورت با دریای خزر، باعث شده است. که این منطقه، یکی از قطب های مراودات اقتصادی کشور باشد. همچنین هر روزه شاهد پیشرفت گردشگری دراین منطقه هستیم. با مشاهده منطقه  سیسنگان به طور کلی و بویژه شهر نوشهر  را میتوان قطعه ای از بهشت بر روی این سیاره تداعی کرد.

معرفی  مختصری ازجنگل سیسنگان از املاک رستمی

پارک جنگلی سیسنگان درواقع یک پارک ساخته شده است که در سال ۱۳۴۴ از دریای خزر تا رشته کوه‌های البرز کشیده شده است. همچنین از غرب و شرق به ترتیب به روستا‌های توسکاتک و صلاح الدین کلا می‌رسد. مساحت این پارک ۶۰۲ کیلومتر مربع است و در ابتدا برای حفظ گونه‌های گیاهی خاص ساخته شد، اما به مرور به یک مکان تفریحی و گردشگری تبدیل شد.

تنوع گیاهی پارک سیسنگان

امروزه این پارک یکی از پربازدید‌ترین پارک‌های جنگلی استان مازندران بوده و محل زیست گیاهانی مثل شمشاد‌ها است. این پارک جنگلی – ساحلی دارای اختلاف ارتفاع ۵۰ متر در سطح خود است. به همین علت گونه‌های گیاهی متنوعی در آن وجود دارند؛ از جمله درختچه خشبی، نوعی شمشاد، درخت بلوط و سایر انواع گیاهی و جانوری.جنگل زیبای سیسنگان، در تلاقی با ساحل قرار دارد و اگر به آن بروید همزمان می‌توانید از زیبایی ساحل و جنگل نیز لذت ببرید. از جمله تفریحات و امکانات فراهم شده در جنگل سیسنگان می‌توان به قایق‌های تفریحی، امکان کمپینگ، دوچرخه سواری، آلاچیق و … اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها پیاده‌روی در این جنگل به خصوص در پاییز و با وجود صدای خش خش برگ‌ها و همچنین صدای امواج دریا تجربه‌ای بی نظیر است و این تنها بخشی از این امکانات و تفریحات است…

کارتینگ در جنگل سیسنگان

در کنار آرامش طبیعت کمی چاشنی هیجان و سرعت نیز می‌تواند جالب باشد. پیست کارتینگ سیسنگان، در کنار ساحل دریای خزر یکی از بهترین و مجهز‌ترین پیست‌های خطه شمال است. این مرکز علاوه براین موتورهای چهارچرخ و ماشین‌های کنترلی نیز اجاره می‌دهد. مبلغی که باید برای استفاده از امکانات این مجموعه صرف کنید از 50 تا 200 هزار تومان متغیر است.

جت اسکی در ساحل جنگل سیسنگان

سرعت و هیجان را می‌توانید با جت اسکی در سیسنگان تجربه کنید. البته برای استفاده از جت اسکی نکاتی هست که باید مد نظر داشته باشید، برای مثال باید قبل از استفاده آموزش ببینید، در محدوده‌ی مشخص شده از ان استفاده کنید و از شوخی کردن هنگام استفاده از جت اسکی بپرهیزید. هزینه‌ی اجاره‌ی جت اسکی از250 تا 650 هزار تومان متغیر است.

از ساحل خزر که بگذریم، به سراغ تفریحات جنگلی سیسنگان می‌رسیم. جنگل سیسنگان امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد. از جمله مسیر پیاده روی، سورتمه، فروشگاه، آلاچیق، شهربازی، پیست دوچرخه سوای، اسب دوانی و غیره.

اطلاعات اضافی

  • خرید ویلا شهرکی: خرید ویلا در شمال
  • خرید زمین در شمال: خرید ویلا در نوشهر
  • فروش ویلای جنگلی داخل شهرک در شمال: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید