خرید ویلا در نوشهر،خرید ویلا جنگلی در نوشهر، خرید ویلا ساحلی

خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در شمال

توضیحات متا: خرید ویلا در نوشهر با تنوع بسیار بالا، قیمت و همچنین شرایط پرداخت آسان امکان‌پذیر است | چه مواردی را قبل از خرید ویلا باید رعایت کنیم؟

چه نکاتی را برای خرید ویلا در نوشهر باید درنظر گرفت؟

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی 09113950677

خرید ویلا در نوشهر برای افرادی که قصد دارند صاحب ویلا در یکی از بهترین شهرهای شمال کشور شوند یک انتخاب عالی است. نوشهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران بوده و به دلیل اقلیم بسیار ویژه‌ و منابع طبیعی گسترده‌ای که دارد بهترین محل گردش، تفریح، سرمایه‌گذاری و حتی زندگی هم برای مردم عزیز ایران و همچنین گردشگران خارجی است.

در این مطلب تا انتها با املاک رستمی همراه باشید زیرا قصد داریم کمی بیشتر از شهرستان نوشهر بگوییم. سپس به‌صورت تخصصی به مسئله‌ی خرید ویلا در نوشهر خواهیم پرداخت. همچنین نکاتی در مورد نحوه‌ی صحیح معامله برای خرید ویلا بیان می‌کنیم و اطلاعات مفیدی را پیرامون این موضوع مهم در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

نوشهر مانند قطعه‌ای از بهشت

هرچه از زیبایی‌های نوشهر بگوییم، کم است. نوشهر به دلیل نزدیکی به دریا و از طرفی هم‌جواری با جنگل‌ها و کوهستان‌های سرسبز خطه‌ی شمال، دارای اقلیم بسیار زیبا و منحصربه‌فردی است. اگر به طبیعت علاقه‌مند هستید، خرید ویلا در نوشهر یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. ازجمله دیگر مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهرستان نوشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارک‌های جنگلی متعدد و زیبا
  • سواحل زیبا (سی‌سنگان و سیترا)
  • دریاچه‌های طبیعی (ممرز، خضر نبی، تنگ‌دار و آبیدر)
  • سد خاکی آبیدر
  • آبشارهای متعدد طبیعی (نجارده، چلندر، اوپاچ، زانوس، دارنو)
  • روستاهای بسیار زیبا و گردشگرپذیر (ویسر، انگاس و غیره)
  • هتل‌ها و دیگر اماکن اقامتی، بوم‌گردی، تفریحی و تجاری

خوشبختانه سرمایه‌گذاری‌های متعددی توسط بخش خصوصی و دولتی در شهرستان نوشهر صورت‌ گرفته که به رونق و پیشرفت این شهر کمک بزرگی کرده است. نوشهر یکی از بهترین مناطق برای خریداری ویلا و زمین شهرکی، جنگلی و ساحلی، خرید زمین هکتاری در شمال و دیگر انواع ملک و زمین می‌باشد.

موارد بسیار مهم قبل از خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

خرید ویلا در نوشهر بهتر است با هدف و قصدی مشخص صورت گیرد. در این بخش قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید بهترین ویلا را خریداری نمایید.

محل ویلا

بسیار مهم است که قبل از خرید ویلا در نوشهر از محل موردنظر بازدید کنید. از راه صحبت با اهالی محل از تاریخچه‌ی آن آگاه شوید. توجه داشته باشید که محله، ارتباط مستقیمی با رشد قیمت ویلا دارد. اگر بخواهید در ویلا ساکن شوید باید به آرامش و امکانات رفاهی محله و همچنین مناظر طبیعی آن نیز توجه کنید.

قصد خرید چه نوع ویلایی دارید؟

انواع مختلفی از ویلاها در نوشهر وجود دارند. ویلاها را می‌توان از نظر شرایط اقلیمی به انواع جنگلی، ساحلی، کوهستانی و درون‌شهری دسته‌بندی کرد. دسته‌بندی‌های دیگری نیز برای ویلاها وجود دارد که می‌توانند برای خرید تعیین‌کننده باشند. موارد زیر ازجمله آن است:

  • ویلا شهرکی
  • مستقل (خارج از شهرک)
  • تعداد طبقات
  • متراژ داخلی
  • اندازه‌ی محوطه بیرونی
  • نوع سازه (لوکس، ساده و غیره)
  • مصالح کاربردی
  • قیمت و شرایط پرداخت

اهمیت قیمت خرید ویلا در نوشهر

قیمت، یکی از مسائل مهم و چالش‌های پیش روی برای خریداران و همچنین فروشندگان است. خوشبختانه امروزه ویلاها تنوع بسیار بالایی پیدا کرده‌اند و به‌تبع آن شرایط خرید نیز بسیار انعطاف‌پذیر و آسان شده است. بهتر است قبل از خرید ویلا در نوشهر، نسبت به قیمت و شرایط پرداخت هزینه‌ی آن اطلاعات کافی کسب نمایید.

مسیرهای دسترسی به ویلا

کیفیت راه‌های ارتباطی که به ویلا می‌رسند، یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید قبل از خرید ویلا در نوشهر به آن توجه ویژه داشته باشید. مسیرهای ناهموار و اغلب خاکی، از کیفیت رفت‌وآمد می‌کاهند. جاده‌های غیراستاندارد به دلیل آسیب به وسایل نقلیه شهروندان و گردشگران، بار مالی سنگینی را در پی خواهند داشت. ویلایی را برای خرید انتخاب کنید که مسیرهای ارتباطی استاندارد و مناسب داشته باشد.

مواد و مصالح به‌کاررفته در ساخت ویلا

اگر قصد خرید ویلای نوساز دارید، توجه داشته باشید که از سازندگان معتبر و بنام منطقه ویلا بخرید. در مورد ویلاهای چند سال ساخت نیز لازم است قبل از خرید به بررسی آن بپردازید. می‌توانید از خدمات نظام‌مهندسی نیز کمک بگیرید تا مهر تأیید به استحکام و سلامت سازه بزنند. همان‌طور که قطعاً می‌دانید، نوشهر منطقه‌ای با بارندگی بسیار زیاد است. ازاین‌جهت باید به عایق‌بندی بخش‌های مختلف ویلا در برابر رطوبت بالا نیز توجه کنید.

نقش امکانات محله برای خرید ویلا در نوشهر

قبل از خرید ویلا در نوشهر به امکانات رفاهی و دسترسی به مراکز درمانی، تجاری و آموزشی توجه کنید. مسلماً چنین امکاناتی در ویلاهای از نوع جنگلی و کوهستانی از شما دور خواهند بود اما اگر به جاده‌ی استاندارد دسترسی داشته باشید این مسئله شما را آزار نخواهد داد و می‌توانید از منطقه‌ی بکر ویلا لذت ببرید.

اهداف خود را با میزان بودجه بسنجید

اگر بودجه‌ی شما محدود است نمی‌توانید برای خرید ویلاهای لوکس یا متراژ بالا اقدام کنید. بهتر است گزینه‌های دارای شرایط پرداخت مطلوب و قیمت مناسب‌تر یا دارای وام را موردبررسی قرار دهید. خرید ویلا شهرکی در شمال یکی از این گزینه‌ها است. نگران بودجه نباشید. امروزه با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید صاحب ویلا شوید فقط باید اهداف خود را با آن هماهنگ کنید.

امنیت محله و ویلا

کمی قبل‌تر در مورد محله و شرایط آن صحبت کردیم. تنها نکته‌ای که باقی‌ مانده بحث امنیت محله است. با کمی پرس‌وجو از ساکنین و همچنین گرفتن اطلاعات از کلانتری محل می‌توانید نسبت به امنیت آن اطمینان حاصل کنید. توجه کنید در هر محله‌ای احتمال سرقت وجود دارد. بهتر است اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهید و از ورود سارقان به ویلای خود تاحدامکان جلوگیری کنید.

برای امنیت ویلا نیز بهتر است به دیوارکشی، حفاظ‌ها، درب و پنجره‌ی آن توجه ویژه داشته باشید. اگر امنیتی فراتر مدنظر شما است، ما به شما خرید ویلا شهرکی را توصیه می‌کنیم. ویلا شهرکی به دلیلی اینکه در یک مجموعه‌ی ویلایی واقع شده و دارای نگهبانی 24 ساعته است نسبت به سایر انواع ویلاهای مستقل از امنیت بیشتری برخوردار هست.

بررسی مدارک ویلا

قبل از خرید ویلا در نوشهر بهتر است مدارک مربوط به ویلا و زمین آن را مشاهده نمایید. سند را به‌دقت بررسی کنید و از مراکز ثبتی معتبر استعلام بگیرید تا هیچ‌گونه مغایرتی با حقیقت وجودی ویلا نداشته باشد. همچنین باتوجه‌به نقشه‌های هوایی و استعلام کاربری از بی‌نقص بودن معامله آگاه شوید.

خدمات مشاورین املاک برای خرید ویلا در نوشهر

تمامی مواردی که پیش‌ازاین به آن‌ها اشاره شد می‌توانند توسط مشاورین املاک انجام شوند. یک مشاور املاک معتبر، خوش‌نام، باتجربه و آشنا به محله می‌تواند شما را در مورد شرایط کامل محله، امنیت، استحکام سازه، تاریخچه بنا و غیره آگاه سازد. همچنین با اطلاع کامل از قوانین و مقررات حاکم بر معاملات، اسناد و مجوزهای مربوطه، جهت خرید ویلا در نوشهر خدمات صادقانه و کاملی ارائه کند.

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

مراقب افراد سودجو باشید!

با گسترش روزافزون درخواست خرید ویلا در نوشهر متأسفانه افراد سودجو نیز با هدف کلاهبرداری و از دسترس خارج کردن سرمایه‌ی افراد، اقدام به تأسیس بنگاه‌های خریدوفروش کرده‌اند. قبل از اینکه با مشاورین املاک در مورد خرید ویلا صحبت کنید حتماً مجوز آن‌ها را بررسی نمایید. در طول انجام معاملات نیز مستقیماً استعلامات مربوطه را بررسی نمایید که مغایرتی ایجاد نشود.

خوشبختانه در کنار افراد سودجو مشاورین املاک بسیار درستکار نیز هستند که می‌توانند به شما عزیزان در خرید ویلا کمک نمایند. با کمی دقت در انتخاب مشاورین املاک معتبر و نام‌آشنا متحمل زیان مالی و روحی نخواهید شد.

سخن آخر

خوشبختانه شرایط خرید ویلا در نوشهر برای همه‌ی اقشار جامعه فراهم شده است. اگر قصد خرید ویلا دارید تمامی مطالب بیان‌شده در این مقاله می‌توانند به شما برای خریدی امن و مطمئن کمک کنند. در معامله عجله نکنید و حتماً از خدمات مشاورین املاک بومی نوشهر یا آگاه به منطقه استفاده نمایید. تفاوتی ندارد هدف شما چیست، نوشهر بهترین انتخاب برای خرید ویلا است.

منبع: املاک رستمی

آدرس : مازندران نوشهر امیررود املاک رستمی

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی