خرید ویلا دربهترین شهرکهای مازندران با مطمئن‌ترین مشاوراملاک

خرید ویلا در بهترین شهرکهای مازندران با مطمئن‌ترین مشاور املاک

مطمئن ترین املاک شمال

بسیاری از افراد به دنبال خرید ویلا در بهترین شهرکهای مازندران هستند، چراکه این ویلاها علاوه بر اینکه از امنیت بالاتری برخوردارند امکانات بسیار مناسبی نیز دارند.

خرید ویلا در بهترین شهرکهای مازندران با مطمئن‌ترین مشاور املاک

 

مطمئن ترین املاک شمال

خرید ویلا در شمال

با توجه ‌به شرایط اقتصادی کشور، بهترین کار برای حفظ ارزش پول، سرمایه‌گذاری آن در حوزه‌ای مطمئن است. چه گزینه‌ای بهتر از خرید املاک و چه منطقه‌ای بهتر از شمال کشور؟ با خرید ویلا در بهترین شهرکهای مازندران می‌توانید علاوه بر لذت بردن از امکانات و مناظر طبیعی، با خاطری آسوده از نوع سرمایه‌گذاری خود مطمئن شوید.

معرفی بهترین شهرک‌های مازندران

مازندران دارای شهرک‌های مخصوصی است که در مناطق و شهرهای مختلف وجود دارند. بعضی از این شهرک‌ها تازه تأسیس هستند و بعضی دیگر قدمتی بیشتر دارند. تعدادی از آن‌ها در مناطق شهری هستند درحالی‌که تعدادی دیگر ساحلی یا جنگلی می‌باشند.

از بهترین شهرک‌های معروف مازندران برای خرید ویلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک دریابیشه: این شهرک در سال ۱۳۵۱ در مساحت ۸۰ هکتار و در منطقه‌ای جنگلی و ساحلی ساخته شد.
  • شهرک خزرشهر: این شهرک همان‌گونه که از اسمش مشخص است در کنار ساحل قرارگرفته است و دارای امکانات تفریحی و رفاهی زیادی است.
  •  دریاکنار: قدیمی‌ترین شهرک مازندران که در مساحت ۲۸۰ هکتار بنا شده است.
  • شهرک خانه دریا: این شهرک در ۱۳ کیلومتری جاده بابلسر و در شهرستان محمودآباد واقع شده است.
  • شهرک فردوس رویان: سبک معماری جذاب این شهرک جزو ویژگی‌های خاص آن است و در مساحتی در حدود ۵۰ هکتار بنا شده است.

 

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی 09113950677

مزیت خرید ویلا در بهترین شهرکهای مازندران

ازجمله مزایای خرید ویلا در بهترین شهرکهای مازندران می‌توان به دو مورد امنیت و قیمت مناسب‌تر اشاره کرد. ویلاهای جنگلی گاهی ممکن است با مشکل امنیت مواجه شوند این در حالی است که ویلاهای موجود در شهرک‌ها از امنیت بسیار بالایی برخوردارند. همچنین این دسته از ویلاها به دلیل شرایط ویژه خود از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر ویلاها برخوردارند که شرایط را برای خرید آن‌ها مناسب‌تر می‌کند.

مجموعه بزرگاملاک رستمی با آشنایی و شناختی جامع و کامل از موقعیت‌های پرسود این منطقه، به شما در خرید بهترین ویلاها با مناسب‌ترین قیمت‌ کمک می‌کند. ما آماده‌ایم تا تجربه‌ طولانی‌مدت خود را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. کارشناسان ما در تمامی طول پروسه خرید همراه شما خواهند بود و مشاوره‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی