خرید پنت هاوس در شمال،خرید آپارتمان با دید دریا درشمال،رستمی
کلارآباد
برای فروش 36,400,000,000تومـان - پیش فروش آپارتمان, خرید پنت هاوس در شمال
RH-10145-property 560 متر مربع 5 تعداد اتاق خواب 6 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 560 متر مربع

خرید پنت هاوس در شمال،فروش پنت هاوس در کلارآباد

تاریخ درج فایل : 1401/08/12

کد فایل : 4508

متراژ بنا : 560 متر

مدارک ساختمانی : جواز و پایانکار

نوع سند : تک برگ محضری

تعداد اتاق خواب : 5 خوابه

ویو دریا و جنگل،استخر،جکوزی،آسانسور

سن بنا : نوساز

قیمت : متری 65 میلیون تومان

استان : مازندران

شهر : کلارآباد

آدرس دفتر فروش : مازندران نوشهر امیررود املاک رستمی

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید آپارتمان لوکس در شمال

املاک رستمی 09113950677

درباره پنت هاوس:

در این مقاله ما می خواهیم سوال پنت هاوس چیست را به شما به طور جامع پاسخ دهیم.

احتمالا شما هم بارها اصطلاح پنت هاوس را شنیده باشید و حتما می‌دانید یک واژه‌ کاملا لوکس در ارتباط با آپارتمان‌هاست.

اما پنت هاوس چیست دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد و از کجا می‌توانیم پنت هاوس‌ها را تشخیص دهیم؟
پنت‌هاوس به طبقه‌ بالای یک آپارتمان اشاره دارد، اگرچه این روزها کمی از مفهوم سنتی خود فاصله گرفته و بیشتر به یک اصطلاح بازاریابی تبدیل شده است.

در واقع‌، فروشندگان از این اصطلاح استفاده می‌کنند تا بتوانند ارقام بالاتری را به خریداران تحمیل کنند.

پنت هاوس چیست؟

شاید سوال خیلی از شما پنت هاوس چیست باشد، پنت‌هاوس به طبقه‌ بالای ساختمان‌های بسیار بلند گفته می‌شود و معمولا در ساختمان‌های کمتر از ۱۰ طبقه معنایی ندارد. پنت‌هاوس نمادی از زندگی لوکس، لوازم و وسایل شیک و امکانات رفاهی فوق‌العاده بالاست.

این نوع از منازل اغلب دارای استخر، ورودی خصوصی یا آسانسور، سقف‌های بلند، شومینه، پنجره‌های بزرگ، باغ، فضای اداری، جکوزی و … هستند.
با این‌که اکثر پنت‌هاوس‌ها در طبقات آخر برج‌ها ساخته می‌شوند، اما در بعضی موارد خاص و در کشورهایی که با معماری‌های بسیار شگفت‌انگیز آشنایی دارند، ممکن است در میانه‌ برج قرار بگیرند.

ایده ساخت پنت هاوس

احتمالا شما هم با ما هم‌عقیده باشید که ایده ساخت پنت‌هاوس‌ها یکی از عجیب‌و غریب‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ایده‌های شکل‌گرفته در جهان است.
طبقاتی که همانند نگین یک انگشتر بر اوج برج‌ها ساخته می‌شوند.
این جواهرات آپارتمانی تاریخچه منحصر به فردی نیز دارند که مربوط به سال ۱۹۲۰ یا دهه بیست‌ و یکم هستند. در آن زمان، نیویورک با رشد اقتصادی بسیار بالایی مواجه شده بود و همین موضوع منجر به رونق ساخت‌وساز در قلب اقتصادی آمریکا گشت.
نیویورکی‌ها در حال مهاجرت به زندگی آپارتمانی بودند، اما تمایلی به زندگی در طبقات بالا نداشتند. طبقات بالا اغلب غیرقانونی ساخته می‌شدند و به دلیل ساختار ضعیف خود متعلق به قشر پایین جامعه بودند. با ما همراه باشیذ تا به شما پاسخ جامعی به سوال پنت هاوس چیست و تاریخچه آن بدهیم.

 تاریخچه پنت هاوس

اما با گذشت زمان اندکی، معماری‌های شیکی برای این طبقات ایجاد شد و افراد ثروتمند تلاش کردند تا پنت‌هاوس‌های خود را در طبقات بالا بسازند.
در سال ۱۹۲۵، نیویورک قوانین خود را تغییر داد و زندگی در پنت‌هاوس‌ها را کاملا قانونی اعلام کرد.
توسعه‌دهندگان ساختمان و املاک از این فرصت نهایت بهره را بردند و پنت‌هاوس‌های شیک را در قلب شهر و با قیمتی بالا به بازار عرضه کردند. در نهایت اولین پنت‌هاوس‌های لوکس ساخته شد و این ایده به سراسر جهان نفوذ کرد.

مزایا و معایب زندگی در پنت هاوس چیست؟

زندگی در یک پنت‌هاوس معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. همان‌طور که برای برخی از افراد زندگی در چنین جایی کاملا ایده‌آل است، برای برخی دیگر شرایط مناسبی را فراهم نمی‌کند.

تا این قسمت از مقاله امیدواریم تونسته باشیم تا حدودی به سوال پنت هاوس چیست پاسخ دهیم. در ادامه مزایا و معایب پنت هاوس را با هم مرور می کنیم.

چشم‌انداز و منظره‌ای بی‌نظیر

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های زندگی در پنت‌هاوس چشم‌اندازی است که به بیرون خواهید داشت.

فضای بازی که می‌تواند به یک شهر، دریا، باغ و غیره مجهز باشد. علاوه بر این، پنت‌هاوس‌ها معمولا فضای باز کافی برای سرگرمی جمع‌های خانوادگی و دوستانه دارند.

علاوه بر این، اغلب پنت هاوس ها مجهز به باغچه هستند. این ویژگی باعث ایجاد فضای سرسبز و با نشاط برای ساکنان آن خواهد شد.

انواع گیاه‌های زیبا، درختچه‌های خاص و در کل پوشش گیاهی منحصر به فرد و چشم‌نواز در کنار منظره بی‌نظیر پنت‌‌هاوس ترکیب فوق‌العاده‌ای برای آرامش و تمدد اعصاب ایجاد می‌کند.

حریم خصوصی بهتر

در بالاترین قسمت ساختمان بودن به شما این امکان را می‌دهد که از خیابان‌های شلوغ شهر و سروصدای زیاد فاصله داشته باشید، هیچ همسایه‌ای نداشته باشید، حریم خصوصی خود را داشته باشید و آرامش محض را تجربه کنید.

دسترسی به مقدار زیادی نور و هوا

هیچ مانعی بین پنت‌هاوس شما و منظره بیرون وجود ندارد. همین موضوع ورود مقادیر زیادی نورطبیعی و هوای تازه را امکان‌پذیر می‌سازد.

دسترسی به گرمای بیشتر

این مورد می‌تواند مزیت پنت‌هاوس در زمستان و مشکلی در تابستان باشد. به صورت طبیعی طبقات بالای ساختمان‌ها گرم‌تر هستند، گرمای ایجاد شده توسط طبفات پایین به طور طبیعی بالا می‌رود و پنت‌هاوس شما را گرم‌تر نگه می‌دارند.
در زمستان شما تلاش و هزینه کمتری برای گرمایش پرداخت خواهید کرد. اما در تابستان به سیستم‌های سرمایشی قدرتمندتری نیاز خواهید داشت.

عاری از گرد و غبار و پشه

همان‌طور که گفتیم پنت‌هاوس‌ها در ارتفاعات قرار دارند، هر چه خانه‌ها در ارتفاعات بالاتری قرار بگیرند، کمتر تحت تاثیر گردو غبار و پشه‌ها خواهند بود.

َنماد زندگی لوکس

پنت‌هاوس‌ها اغلب گران‌تر از سایر طبقات ساختمان‌ها هستند، معمولا افرادی که در آن سکونت دارند از جایگاه لوکس‌تری برخوردارند.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین شهرکی در نوشهر: خرید زمین شهرکی در شمال
  • فروش ویلای جنگلی داخل شهرک در شمال: خرید زمین شهرکی در نوشهر

املاک مشابه