خرید ویلای شهرکی در شمال،خرید ویلای مدرن شهرکی در شمال،رستمی
امیررود نوشهر
برای فروش 10,000,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا شهرکی, خرید ویلای شهرکی در شمال, خرید ویلای مدرن در شمال, ویلا داخل شهرک, ویلا روف گاردن شهرکی, ویلای مدرن شهرکی جنگلی
RH-10167-property 313 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 300 متر مربع

خرید ویلای شهرکی در شمال

تاریخ درج فایل :1401/08/18

کد فایل : 813

متراژ زمین : 313 متر

متراژ بنا : 300 متر

سند : تک برگ محضری

موقعیت : شهرکی

عرض گذر : 6 متری

سن بنا : نوساز

تعداد اتاق خواب : 3 خوابه مستر

روف گاردن،دید دریا و جنگل،

قیمت : 10 میلیارد تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی 09113950677

روف گاردن :

طراحی روف گاردن ویلا و بطور کلی روف گاردن واژه ای نسبتا جدید در چند سال اخیر می‌باشد که شاید در میان عامه مردم زیاد شنیده نشده باشد.

اما در طراحی و اجرای ویلا مدرن بسیار پر کاربرد است.
روف گاردن ویلا محلی برای استراحت شما در طول روز و فاصله گرفتن از روزمرگی‌ها و مشغله‌های زندگیست، همینطور برای آخر هفته‌ها و تعطیلات و دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی بسیار محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است.
امروزه با انبوه سازی ساختمانها و آپارتمانها فضای کمتری برای محوطه سازی و ایجاد فضاهای سبز وجود دارد.

در طراحی ویلا مدرن که بیشتر با این پروژه‌ها برخورد داریم میبینیم که فضاهای محوطه بسیار اندک و محدود هستند و بعلت این محدودیت فضا و کم بودن متراژ زمین‌های در دست اجرای روف گاردن ویلا مدرن بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته و جایگزین محوطه سازی و داشتن محوطه‌های وسیع می‌باشد.

نکته :

همینطور باید بدانید که در طراحی روف گاردن ویلا، فضای بام شما فقط برای ایجاد فضاهای سبز استفاده نمی‌شود.

بلکه میتوانید طراحی روف گاردن ویلای خود را به هر سبک و سلیقه داشته باشید و همینطور از این فضاها برای داشتن استخر نیز استفاده کنید

المان‌های دیگری چون آلاچیق، پرگولا، مبلمان فضای باز و همینطور آبنماها نیز میتواند جایگاه ویژه ای در روف گاردن ویلا مدرن شما داشته باشند.

در ادامه این مطلب قصد داریم که شما را با چند نکته مهم که همیشه به کارفرمایان خود گوشزد میکنیم به شما مخاطبان محترم وبسایت مدرن ویلا نیز بگوییم.
همیشه کلمه روف گاردن یاد اور فضاهای سبز و پوشش گیاهیست پس اولین نکته آن است که بدانیم از چه گیاهانی استفاده کنیم و در واقع کدام گیاهان مناسب روف گاردن ویلا شما می‌باشند.

طراحی روف گاردن ویلا

بطور کلی هرآنچه که شما در زمین سبز انتظار دارید در طراحی روف گاردن مدرن ویلا نیز می‌توانید اجرا کنید تنها با این تفاوت که در روف گاردن با مقیاس‌های کوچکتر و در بستری شبیه سازی شده به زمین خواهید داشت.
تا اینجا باید بدانید که یک روف گاردن ویلا باید دارای خاک مناسب و قبل از آن بستر مناسبی برای رشد گیاهان بدون آسیب رساندن به سازه داشته باشد.

همینطور انتخاب نوع گیاهان مورد استفاده نیز مهم است چرا که باید از گیاهانی مقاوم استفاده کنید تا در برابر نور مستقیم خورشید و تغییرات آب و هوایی نیز مقاومت داشته باشند.
گیاهانی چون درختچه زیتون، فوتونیا، گلهای کاغذی، کاکتوس‌ها، انواع سرخس، چمن‌ها و گیاهان پوششی از جمله گیاهانی هستند که در طراحی روف گاردن ویلا پرکاربرد میباشند و مناسب برای استفاده در روف گاردن اند.

طراحی روف گاردن مدرن

در طراحی روف گاردن مدرن ویلا می‌توانید از دیگر المان‌ها مثل آبنما، آلاچیق نیز استفاده کنید و محیطی زیبا و آرامش بخش به وجود آوردید.
نکته بسیار مهمی‌که وجود دارد و باید بدانید این است که روف گاردن ویلا به طور نرمال در هر متر مربع 500 کلیوگرم بار میتواند تحمل کند.

این محدودیت برای سلامت و اجتناب از آسیب به سازه شماست اما این میزان بطور معمول بیان شد و با اقدامات مناسب میتوان این میزان را کمی‌افزایش نیز داد اما باید بدانید که هرچه این بار کمتر باشد بهتر خواهد بود.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین شهرکی در نوشهر: خرید ویلا در نوشهر
  • فروش ویلای جنگلی داخل شهرک در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال
  • خرید زمین در شمال: فروش ویلا شهرکی به قیمت کاسبی

اطلاعات غیره

خرید ویلا در شمال
برای فروش

خرید ویلا شهرکی در شمال

23,000,000,000تومـان - خرید ویلای شهرکی در شمال, خرید ویلای مدرن در شمال, ویلا روف گاردن استخردار, ویلا روف گاردن شهرکی, ویلای مدرن شهرکی جنگلی

خرید ویلا شهرکی در شمال تاریخ درج فایل : 1401/10/30 کد فایل : 2011 متراژ زمین : 475 متر متراژ…

اطلاعات بيشتر
RH-10405-property 475 متر مربع 5 تعداد اتاق خواب 5 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 600 متر مربع
ویلای شهرکی سیسنگان
برای فروش

خرید ویلا شهرکی سیسنگان

8,500,000,000تومـان - خرید ویلا ارزان قیمت در شمال, خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا شهرکی, ویلا جنگلی, ویلا داخل شهرک, ویلا شهرکی

خرید ویلا شهرکی در شمال،خرید ویلا،ویلا شمال، تاریخ درج آگهی : 1400/11/05 کد فایل : 564 متراژ زمین : 270 متر متراژ بنا :…

اطلاعات بيشتر
RH-8805-property 270 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 4 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 200 متر مربع
خرید ویلا در شمال،خرید ویلای شهرکی در شمال
برای فروش

خرید ویلا در شمال

31,000,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا شهرکی, ویلا, ویلا استخردار, ویلا جنگلی, ویلا داخل شهرک, ویلا روف گاردن استخردار, ویلا روف گاردن شهرکی, ویلا شهرکی, ویلای لوکس, ویلای مدرن شهرکی جنگلی

در سایت املاک رستمی شما با عکس های واقعی و ویلاهای موجود با قیمت های کارشناسی شده و برگه کارشناسی…

اطلاعات بيشتر
RH-8480-property 500 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 5 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 300 متر مربع

املاک مشابه