خرید ویلای شهرکی در امیررود نوشهر،خرید ویلا شهرکی در شمال،وی
نوشهر
فروخته شد 8,000,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا شهرکی, خرید ویلای شهرکی در شمال
RH-10041-property 330 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1400 background Layer 1 190 متر مربع

خرید ویلای شهرکی در امیررود نوشهر

تاریخ درج فایل : 1401/07/11

کد فایل : 716

متراژ زمین : 330 متر

متراژ بنا : 190 متر

تعداد اتاق خواب : سه خوابه مستر

مدارک ساختمانی : جواز و پایانکار

نوع سند : شش دانگ عرصه و اعیان

موقعیت : شهرکی

عرض گذر : 6 متری

قیمت : هشت میلیارد تومان

استان : مازندران

شهر : نوشهر

محله : امیررود

آدرس املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی 09113950677

ویلا شهرکی

شهرکی شدن ویلا در ایران یکی از ابداعات جدید ساخت و ساز سازه است. این نوع از ویلاها در واقع جایگزین شهرک های شهری در طبیعت می باشد. قوانین و شرایط زندگی در این شهرک ها با سایر ویلاها کاملا متغایر است و کسانی که قصد زندگی در شهرک های ویلایی را دارند باید به این نوع از قوانین و شرایط حاکم پایبند باشند و به حقوق ساکنین احترام بگذارند. به علت تشابه زیاد این شهرک ها به مناطق شهری و شرایط بهتر از آن مورد علاقه افراد بسیاری شده است.

ویلا شهرکی چیست ؟

ویلا در تعریف به خانه یا زمینی گفته می شود که دارای حیاط بوده و هیچ گونه ارتباطی با خانه های اطراف خود نداشته باشد. اما ویلای شهرکی این تعریف را به کلی تغییر داده است. ویلاهای شهرکی نیز به ظاهر ویلا هستند و از حیاط هیچگونه ارتباطی با خانه های اطراف خود ندارند اما در این شهرک ها به دلیل نزدیکی منازل به یکدیگر قوانینی حاکم شده است که خریداران و ساکنین ملزم به رعایت این قوانین می باشند.

اگر خانه های شهری را بر روی هم و عمودی تعریف کرد، ویلاهای شهرکی را باید خانه هایی کنار هم و افقی تعریف نمود. معمولا این شهرک ها توسط شرکت ها و برخی مؤسسه ها ساخته می شوند که پس از اتمام ساخت به خریداران واگذار می گردد.

برخی از این خریداران در این شهرک ها اقدام به خرید زمین می کنند تا بتوانند ویلا را به سلیقه خود در این شهرک احداث کنند، اما با این حال باز هم مشمول برخی قوانین شهرکی می شوند و باید این قوانین را رعایت نمایند. با این حال به دلیل زیبایی و برخی دیگر از دلایل که در ادامه توضیح خواهیم داد مورد توجه توریست ها شده و بیشتر این مناطق به سرزمین های گردشگری تبدیل شده اند.

ویلا شهرکی
یک نمونه ویلای شهرکی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی 09113950677

مزایا و خصوصیات خوب ویلاهای شهرکی

ممکن است در آغاز این تفکر به وجود بیاید که ویلا به معنای فرار از محیط شهر است و افراد ایرادهایی را از آن بگیرند اما این شهرک ها مزایای خاصی دارند که با توجه به این موارد مورد توجه بسیاری از افراد و بخصوص توریست ها می باشند. این موارد عبارت اند از :

1-امنیت ویلای شهرکی

امنیت در این ویلا ها بسیار زیاد می باشد. حتی ممکن است امنیت ویلاهای شهرکی از ویلاهای خود ساخته و مستقل نیز زیاد تر باشد. معمولا شرکت هایی که این شهرک ها را احداث می کنند در ورودی آن سیستم حراست و نگهبانی قرار می دهند تا ورود و خروج افراد به این منطقه را نظارت کنند. حتی داخل این محیط نیز تحت حفاظت حراست قرار می گیرد.

2-قیمت بهتر شهرک ویلایی

خرید ویلا در این منطقه ممکن است برای خریدار سود اقتصادی نیز داشته باشد. سازنده های ویلا در این مناطق سعی دارند که از کمترین مکان برای ساخت ویلا بیشترین بهره را ببرند. معمولا برای ساخت این شهرک ها مصالح ساختمانی را به صورت عمده خریداری می کنند و به این صورت قیمت ویلا در این مناطق پایین خواهد بود.

3- طراحی ویلا شهرکی

ساخت ویلا بصورت شهرکی و مهندسی آن در کنار هم نیازمند برخی از نکات و قوانین است که باید در ساخت به آن ها توجه نمود. در واقع شرکت هایی که این شهرک ها را احداث می کنند نمی توانند با توجه به هزینه ای که برای ساخت ویلا می کنند ویلایی با کیفیتی پایین بسازند. بنابراین در هنگام خرید ویلا این اطمینان را داشته باشید که زمین ویلا در هنگام استفاده از لحاظ استاندارد در سطح مناسبی قرار دارد.

 

 

املاک مشابه