خرید ویلا ساحلی در شمال،خرید ویلا مدرن ساحلی شمال،ویلا ساحلی
چلک
برای فروش 45,000,000,000تومـان - خرید ویلا ساحلی در شمال, خرید ویلای سوپر لوکس ساحلی در شمال, خرید ویلای مدرن در شمال, ویلای ساحلی, ویلای ساحلی شهرکی, ویلای مدرن شهرکی ساحلی
RH-9747-property 550 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 5 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 600 متر مربع

خرید ویلا ساحلی در شمال،خرید ویلای مدرن ساحلی در شمال،ویلا ساحلی

تاریخ درج فایل : 1401/04/01

کد فایل : 3001

متراژ زمین : 550 متر

متراژ بنا : 600 متر

نوع کاربری : مسکونی

مدارک ساختمانی : جواز،پایانکار

نوع سند : تک برگ عرصه و اعیان محضری

موقعیت : شهرک ساحلی

سن بنا : نوساز

قیمت : 45 میلیارد تومان

نکته : احتمال افزایش قیمت هست 

استان : مازندران

شهر : نوشهر

منطقه : چلک

آدرس دفتر فروش : مازندران نوشهر امیررود املاک رستمی

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

ویلا شهرکی چیست؟

ابتدا لازم است یک تعریف کامل از این نوع سازه‌‌های جذاب و پرطرفدار ارائه دهیم. ویلا شهرکی مجموعه‌ای از ویلاهای مسکونی هستند که در محدوده‌ای مشخص واقع شده‌اند. ویلاهای شهرکی دارای بخش‌های مشترکی مانند محل پارک ماشین، پارک تفریحی، نگهبانی شبانه‌روزی، دیوار و یا حصارکشی ایمن اطراف محدوده شهرک، خیابان‌های استاندارد و درب‌ ورود و خروج جهت کنترل بر رفت‌وآمد افراد است.

توجه داشته باشید که ویلای شهرکی معمولاً توسط افراد ساکن در آن مدیریت می‌شود. از راه تعیین مدیر و جمع‌آوری شارژ ماهیانه از اعضای ساکن می‌توان به‌منظور رسیدگی هرچه بهتر به شهرک و امکانات آن اقدام نمود. اگر قصد خرید ویلا شهرکی در شمال را دارید باید بدانید که در حقیقت می‌خواهید وارد یک مجموعه‌ی کامل شوید که قوانین و مقررات خاص خود را دارد و شما نیز باید آن‌ها را رعایت کنید.

انواع ویلا

به‌طورکلی ازنظر قوانین و مقررات حاکم بر محیط سازه دو نوع ویلا وجود دارد:

  1. مستقل
  2. شهرکی

اگر می‌خواهید خودتان برای محیط سازه‌ی ویلایی خود تصمیم‌گیری کنید پیشنهاد ما به شما خرید ویلای مستقل است. این نوع ویلاها خارج از شهرک قرار داشته و تمامی امکانات داخلی آن منحصر به خودتان است. افرادی که حس همیاری و با قوانین جمعی همراه می‌شوند می‌توانند نسبت به خرید ویلا شهرکی در شمال اقدام کنند.

نگران بودجه‌ای که در اختیار دارید نیز نباشید. خوشبختانه تنوع ویلاهای شمال کشور در مناطق  و شهرهای مختلف بسیار بالا است. علاوه بر این شرایط گوناگون خرید همچون پیش‌خرید، اقساطی و دارای وام وجود دارد که می‌توانید طبق بودجه و شرایطی که دارید بی‌دغدغه صاحب ویلا شوید.

حال که به تعریف ویلا شهرکی و بررسی انواع ویلا پرداخته شد، بهتر است به‌صورت مفصل درباره مزایای خرید ویلا شهرکی در شمال صحبت کنیم.

اطلاعات اضافی

  • فروش زمین ساحلی هکتاری: خرید زمین شهرکی در شمال
  • فروش ویلا در شمال: خرید زمین شهرکی در نوشهر

املاک مشابه