فروش زمین درامیررود نوشهر،خرید زمین درنوشهر،خرید زمین درشمال
امیررود
برای فروش 4,000,000,000تومـان - خرید زمین برای سرمایه گذاری در شمال, خرید زمین خاج بافت در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در نوشهر, زمین جنگلی, فروش باغ در امیررود
RH-10936-property 500

فروش زمین در امیررود

تاریخ درج فایل : 1402/03/04

کد فایل : 373

متراژ زمین : 500 متر

کاربری ملک : باغ

نوع سند : بنچاق،شورایی

قیمت : متری 8 میلیون تومان

مجوز ساخت : ندارد

موقعیت ملک : مستقل

عرض گذر : 6 متری

راه دسترسی : آسفالته

استان : مازندران

شهر : نوشهر

محله : امیررود

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود نبش کوچه شالیزار

شماره تماس : 09113950677

خرید زمین در شمال

املاک رستمی 09113950677

توضیحات بیشتر :

همیشه داشتن یک باغ و یا باغچه کوچک حال دلمان را خوب می کند این باغ یا باغچه فرقی نمی کند در کجا و یا در کدام استان و یا منطقه ای واقع شده باشد.

برای هر انسانی طبیعت سبز همیشه خوشایند و آرامش بخش است مخصوصا وقتی این آرامش سبز در جای واقع باشد که همه سرزمین اطرافش پر باشد از باغهای سرسبز دیگر.

این باغچه 500 متری در دل استان سرسبز مازندران در یکی از بهترین شهرهای آن واقع شده است شهر زیبای نوشهر.

نوشهر زیبا:

شهری که با داشتن بندر زیبایش و فرودگاه خاطره انگیزش و جنگلهای سرسبزش در یاد همه افرادی که به شمال سفر کرده اند به خوبی و نیکی یاد می شود.

این باغچه کوچک در محله امیرود به خیرود واقع شده است که در مجاورت آن با فاصله 400 متری عملیات ساخت و ساز انجام شده است و در مجاورت و روبه روی این باغچه چندین هکتار باغ مرکبات وجود دارد.

امکانات :

در جلو این ملک امکانات آب،برق،گاز،تلفن رد شده است و با الحاق طرح توسعه روستایی در چند سال آینده این باغچه پتانیل این را دارد که وارد کاربری مسکونی شود و به آن جواز ساخت تعلق بگیرد و بشود در آن ویلایی بنا نهاد.

زمینهای داخل بافت مسکونی که به آنها اجازه ساخت و ساز را می دهند در این منطقه با قیمت 15 الی 22 میلیون تومان خرید و فروش می شود .

و با توجه به این که این ملک فعلا خارج از بافت محسوب می شود با خرید آن و داخل بافت آمدن آن در یکی دو سال آینده خرید بسیار اقتصادی و سود آوری را انجام داده اید.

توصیه املاک رستمی به شما برای سرمایه گذاری و برداشت سود کلان خرید زمینهایی است که فعلا خارج از بافت هستند و به زودی داخل بافت می آیند.

 

video
play-sharp-fill

املاک مشابه