فروش و خرید زمین در شمال ،خرید زمین جنگلی در شمال،خرید زمین
نوشهر
برای فروش 16,275,000,000تومـان - زمین, زمین جنگلی, مسکونی
RH-6209-property 1050 متر مربع

کد 220:

1050 متر زمین دیوار کشی شده

شمالی جنوبی رو به کوه امکانات بالای سر زمین

منطقه خیرود متری پانزده میلیون و پانصد هزار تومان

تاریخ ثبت فایل 99/7/3

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره دفتر:01152371462

09113950677

09115762331

آدرس دفتر :مازندران نوشهر امیررود

خرید زمین در شمال

فروش زمین جنگلی در شمال :

فروش زمین جنگلی را به عنوان پر فروش‌ترین نوع زمین در شمال می‌دانیم، به همین دلیل نمونه‌ای از فروش زمین در بهترین منطقه شمال را برای شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر از مشخصات این زمین آشنا شوید.

آیا این زمین برای خرید مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم! خواسته شما از خرید زمین چگونه است؟ اگر قصد خرید زمین در شمال و به خصوص در مناطقی که ارزش ملک در آن نسبت به مناطق دیگر بالاتر است را دارید باید با نکات کاربردی خرید زمین در شمال آشنا باشید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید.

باید گفت بهترین زمین فروشی در شمال خصوصیاتی چون قیمت مناسب و منطقی، چشم انداز عالی دریا و جنگل، موقعیت و امکانات مناسب، ابعاد کامل و بی نقص، دسترسی آسان و راحت را داراست و فروش زمین جنگلی که به شما معرفی کردیم تمامی این خصوصیات و شرایط را دارد و خود را در ردیف بهترین زمین فروشی در شمال قرار داده است.

مقدمه فوق را مطرح کردیم تا بهتر با گزینه فروش زمین جنگلی که برای شما ارایه دادیم آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

خرید زمین جنگلی

موقعیت و آدرس زمین؟

فروش زمین جنگلی که با قیمت مشخص در زیر به آن اشاره می‌شود در ضلع جنوبی جاده با طی مسافتی در حدود 1000 متر از دریا و چسبیده به جنگل، در روستای امیررود نوشهر در محیطی دنج و آرام قرار گرفته است.

مساحت زمین؟
مساحت زمین در حدود 1050 متر است و به زمین‌های قواره کوچک که برای ساخت ویلا باغ یا ساخت چند ویلا کنار هم گزینه مناسبی برای این زمین جنگلی است.
ابعاد زمین؛

طول و عرض زمین در حدود 19 در 55 متر است و گزینه مناسبی برای تفکیک به قطعات کوچک‌تر 250-500 متری خواهد بود که ابعاد مناسبی برای ساخت ویلا است.

ویژگی‌های قابل ذکر زمین؟

زمین سنددار و دارای مجوز ساخت می‌باشد.
قرارگیری زمین در ارتفاع زیاد از دریا و پای کوه
جانمایی زمین شرقی غربی است
دارای کوچه خصوصی 6 متری
چشم‌انداز دریا و جنگل
زمین چسبیده به جنگل
زمین مستقل و داخل بافت
نزدیکی زمین در نوشهر و روستای امیررود
وضعیت سند زمین به صورت بنچاق است

قیمت زمین؟

قیمت زمین با توجه به موقعیت عالی و چشم انداز بی‌نظیر با توجه به افزایش ارزش ملک شمال در سال 1399 در حدود متری15میلیون 500 هزارتومان برآورد شده که در مجموع با پرداخت شانزده میلیارد و دویست و هفتاده پنج میلیون تومان، امکان خرید این زمین جنگلی وجود خواهد داشت.

فروش زمین جنگلی در مقایسه با قیمت‌های مشابه زمین در نوشهر، دارای کیفیت و موقعیت بهتری قرار دارد و در کل یک سر و گردن از زمین‌های مجاور و هم قیمت خود بالاتر است.

توجه؛

فروش زمین جنگلی خوب در هر شهر و روستایی از شمال معرفی می‌شود، و در پاسخ این سوال که کجای شمال بهتر است زمین بخریم؟ باید گفت، خرید زمین را می‌توانند در هر کجای شمال تجربه کنید و این مساله کاملا به سلیقه شما ربط دارد، اما بهترین جای شمال برای خرید زمین را می‌توان به مناطق معروف شمال نسبت داد.
نکته؛
بهترین زمین برای خرید زمینی است که دارای قیمت پایین‌تر از بقیه بوده و چشم انداز دریا و جنگل را بدون مشرف و هم زمان داشته باشد.

سخن پایانی؛

اگر می‌خواهید زمینی در دامنه جنگل که دید دریا را هم داشته باشد باید از نزدیک این زمین جنگلی را ببینید تا به خواسته خود برسید.

اطلاعات اضافی

  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال
  • 1020 متر مربع زمین شهرکی: فروش زمین شهرکی در شمال
  • فروش زمین جنگلی زیر قیمت منطقه: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید