فروش زمین در شمال،خرید زمین قیمت کاسبی،خرید زمین،زمین هکتاری
نوشهر
برای فروش 45,000,000,000تومـان - خرید زمین در شمال, خرید زمین در نوشهر, زمین, زمین جنگلی, زمین هکتاری جنگلی, زمین یک هکتاری جنگلی
RH-8579-property 100000 متر مربع

خرید زمین در شمال،فروش زمین هکتاری،فروش زمین هکتاری با دید دریا در شمال،

تاریخ درج فایل : 1400/10/03

کد : 925

متراژ : ده هزار متر

قیمت : متری 4/5 میلیون

پلاک یک جنگل،دارای سند تک برگ جنگلی جلگه ای،

دید دریا و جنگل،با شرایط عالی

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس رستمی

خرید زمین هکتاری در شمال

املاک رستمی

تایم مطالعه : 2 دقیقه
چرا زمین هکتاری بخریم؟

آیا خرید زمین هکتاری در شمال سودآوری بیشتری دارد؟

پاسخ به سوال چرا زمین هکتاری بخریم؟

سود بیشتری می کنیم. دلایل زیادی دارد اما مهم‌ترین دلیل آن این است که برای تولید و رونق کسب و کار بهترین روش خرید و سرمایه گذاری زمین های هکتاری میباشد.

الخصوص زمین هکتاری جنگلی با دید دریا که سند هم داشته باشد ملکی که نود درصد کاسبان ملک به دنبال آن هستند این نوع زمینها در چند سال گذشته خیلی خیلی مورد توجه قرار گرفته است هم در جهت احداث هتل و هم برای تفکیک و ساخت ویلا و احداث شهرک نیز بعضی از این زمینه کارای و کاربری دارند.

جالب است بدانید می توانید بعد از خرید اگر زمین ها را به صورت پرورش گلخانه یا پرورش ماهی یا پرورش حیوانات استفاده کنید و مبلغ خرید همان زمین را در عرض ۲ یا ۳ سال اول بر میگردانید. همچنین به رونق تولید نیز کمک میکنید.

چرا زمین کشاورزی هکتاری بخریم؟ آیا سودی دارد؟

پس اگر قصد خرید زمین کشاورزی دارید باید چند نکته را در مورد برخی زمین ها رعایت کنید. بسیاری از زمین های موجود سند رسمی ندارند و به صورت قولنامه ای خرید و فروش می شوند.

چون زمین های کشاورزی نزدیک روستا ها هستند میتوانید از دهیار و اعضای شورای روستا استعلام زمین موجود را بگیرید تا با خیالی آسوده خرید کنید.

در مورد سند ملک هم میتوانید از طریق مراجع مربوطه استعلام بگیرید. توجه داشته باشید که تبدیل زمین کشاورزی به مسکونی جرم محسوب می شود برای تغییر کاربری زمین ابتدا باید از سازمان مربوطه نامه بگیرید و پس از آن به صورت قانونی می توانید این کار را انجام دهید.

تایید شورا و دهیار

در مورد کار های انتقال سند یا همان قولنامه میتوانید برای اطمینان بیشتر از دهیار بخواهید سند شما را امضا و تایید کند.

در خرید زمین دسترسی مناسب و کامل داشتن به خدمات را نیز در نظر داشته باشید. زیرا اگر زمین شما به آب و دیگر امکانات لازم دسترسی نداشته باشد کار شما سخت خواهد شد.

اگر جهت زمین به سمت تابش خورشید باشد بر رشد بهتر محصولات تاثیر دارد. کیفیت خاک را هنگام خرید برسی کنید. اگر زمین در شیب قرار داشت آن را خریداری نکنید چون در شیب ها خاک فرسایش می یابد. همچنین جهت و شدت وزش باد را نیز در ارزیابی کلی زمین برای خرید در نظر بگیرید.

املاک رستمی

املاک رستمی در شمال با داشتن حداقل 15 فایل مورد فروش در زمینه فروش زمین هکتاری در شمال در اکثر مناطق شهرهای شمالی شاید به جرات می تواند بگویید بهترین فایلینگ منطقه می باشد و اطلاعات کافی از این نوع زمینها دارد.و طبق تجربه این نوع خرید یعنی خرید زمین هکتاری در شمال بیشترین سود دهی را برای خریدارن دارد.

 

اطلاعات غیره

خرید زمین هکتاری در شهسوار
برای فروش

خرید زمین هکتاری در شمال،فروش زمین هکتاری شهسوار،زمین هکتاری

18,460,000,000تومـان - خرید زمین هکتاری جنگلی در شمال, زمین هکتاری جنگلی, زمین یک هکتاری جنگلی

خرید زمین هکتاری در شمال،فروش زمین هکتاری شهسوار،زمین هکتاری تاریخ درج فایل : 1401/04/05 کد فایل : 936 متراژ زمین…

اطلاعات بيشتر
RH-9774-property 14200 متر مربع
خرید زمین در شمال
برای فروش

خرید زمین هکتاری در شمال،خرید زمین در شمال،خرید زمین جنگلی جلگه ای در شمال

45,000,000,000تومـان - خرید زمین برای سرمایه گذاری در شمال, خرید زمین خاج بافت در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در نوشهر, زمین جنگلی, زمین ده هکتاری, زمین هکتاری جنگلی, زمین هکتاری ساحلی, زمین یک هکتاری جنگلی

خرید زمین هکتاری در شمال،خرید زمین در شمال، تاریخ درج فایل : 1401/01/06 کد فایل : 925 متراژ زمین :…

اطلاعات بيشتر
RH-9229-property 10000 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید