فروش ویلا باغ قدیمی در شمال،خرید ویلا باغ در شمال،ویلا باغ ،
نوشهر
برای فروش 14,000,000,000تومـان - ویلا باغ, ویلا کلنگی, ویلای مستقل
RH-7307-property 1000 متر مربع 2 تعداد اتاق خواب 1 حمام 4 پاركينگ background Layer 1 120 متر مربع

خرید ویلا باغ در شمال نوشهر

کد : 485

متراژ زمین : 1000 متر

متراژ بنا : 120 متر

2 خوابه،15 سال ساخت،دارای سند شش دانگ

قیمت : 14 میلیارد تومان

تاریخ درج آگهی :1400/06/28

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه :09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

خرید ویلا باغ :

فروش ویلا باغ در مازندران و نوشهر در مسیر این شهرستان به سمت رویان در محله بندپی و با فاصله تقریبی 1000 متر تا جاده سراسری و دریا در مسیری آسفالت در کنار جنگل نجارده در محیطی تهرانی نشین با سازه ای در دو طبقه با محوطه ای سرسبز و زیبا به صورت شمال جنوب با دید دریا و جنگل اعمار گردیده است .

متراژ و مساحت :

فروش ویلا باغ جنگلی در مساحت زمین حدود 1000 متر شمال جنوبی در بنای دوبلکس دو طبقه به متراژ 120 متر 2 خواب و 2 سرویس به صورت مبله کامل با عمر بنای حدود 15 سال ساخت بدون نیاز به بازسازی و تعمير و امکان احداث استخر در حیاط ویلا با قیمت 14 میلیارد تومان به شما با تصاویر ویلا باغ از داخل و محیط اطراف ویلا فروش ميرسد .

ویلا فروشی به عنوان ویلا باغ با سازه ای دوبلکس و امكانات کامل ویلا و نصب کنتورهای برق و گاز و سند شش دانگ و به صورت مبله کامل در یک سالن پذیرایی با شومینه و نصب شوفاژ رادیاتور و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یک خواب در طبقه اول و دو خواب و دو سرویس حمام بهداشتی و تراس شمال جنوبی به همراه کباب پز در طبقه دوم و حیاطی پرگل و درخت در محوطه باغ ویلا مورد مناسب خرید ویلا در شمال نوشهر ميباشد .

توضیحات بیشتر :

خرید ویلا با زمین زیاد و بالاتر از 1000 و 1500 متر در موارد ویلا فروشی در شمال که اکثرا دارای زمینی به مساحت 200 تا 300 متر بوده و در محیطی با ویلاهای نزدیک و مشرف به هم در کنار خیابانی با عرض کم در حد 5 متر و رو در روی هم قرار گرفته مورد بهتر و پرطرفدار ویلا در شمال میباشد .

چنانچه به دور از تجملات و قانون های خاص شهرک به دنبال خرید ویلا مستقل و آزاد هستید که متراژ زمین زیاد و فضای مناسب و دلنشین داشته باشد ، ما به شما خرید باغ ویلا در شمال از نوشهر تا متل قو و رویان را پیشنهاد میدهیم و خرید ویلا باغ عموما مستقل و خصوصی با عمر بنای بالای 7 سال ساخت در شمال وجود دارند .

فروش ویلا در متراژ زمین بالای 500 متر و با سازه چند سال ساخت که این عمر بنا در محوطه ویلا و درختان و گل های زینتی درون باغچه بیشتر تجلی پیدا کرده و محیطی زیبا و سرسبز به ویلا داده و به عنوان ویلا باغ در شمال و شهرهای ساحلی نوشهر و رویان و متل قو شناخته میشود .

خرید باغ ویلا در نوشهر و شهرها و روستاهای تابعه شهرهای شمال بیشتر به صورت ویلا باغ مستقل و خصوصی و در حکم ویلا آزاد و بدون مشرف که در محیطی بومی و یا در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین در شمال به چشم میخورد و با توجه به متراژ زمین و عمر بنا و متراژ ساختمان و امکانات و امتیازات موجود قیمت گذاری میشوند و بیشتر خریداران به دنبال خرید ویلا با زمین زیاد و بدون مشرف هستند که حس واقعی ویلا و آرامش یک ویلای خوب را به خریدار منتقل مینماید هستند .

خرید ویلا باغ در شمال و شهر نوشهر بیشتر در محیط جنگلی با نزدیکی به دریا و جنگل و در مجموعه ای امن با نگهبان خصوصی و بیشتر به عنوان ویلا باغ مستقل با متراژ زمین بالای 500 متر نزدیک به جاده سراسری با سازه ای چند ساله و در حدود بالای 5 سال ساخت برای فروش وجود داشته و به خریداران معرفی میشود .

 

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در نوشهر

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید