فروش زمین ساحلی هکتاری ،خرید زمین در شمال،خرید زمین شهرکی،
نوشهر
برای فروش 270,000,000,000تومـان - تجاری, خرید زمین ساحلی جاده به دریا, زمین ساحلی, زمین ساحلی شهرکی, زمین هکتاری ساحلی, مسکونی
RH-6013-property 11000 متر مربع

فروش زمین هکتاری ساحلی

کد 606
تاریخ درج فایل : 1400/07/18
زمین مورد فروش در نوشهر به متراژ 11000 متر 
مربع با بر 42 متر و دارای یک بنای قدیمی می 
باشد لازم به ذکر است بر ساحل این ملک 60 متر 
و دارای سند تک برگ عرصه و اعیان می باشد این 
فایل در تاریخ 99/06/16 ثبت گردید و قیمت در روز 
ثبت فایل متری 25000000 تومان می باشد.مناسب جهت 
شهرک سازی و تفکیک به قطعات کوچکتر.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

09113950677
09115762331
مهندس رستمی
املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود
خرید زمین ساحلی در شمال

املاک رستمی

انواع زمین در شمال

زمین با کاربری کشاورزی

همان طور که می دانید بخش اعظم اقتصاد شهرهای شمالی کشور وابسته به محصولات کشاورزی است و بیشتر زمین های این منظقه تحت کشت محصولات زراعی می باشند، این زمین ها تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته اند و به طور منظم توسط این سازمان کنترل و بازرسی می شوند. برای این نوع زمین ها امکان دیوار چینی و اخذ مجوز ساخت و ساز وجود ندارد و تنها به عنوان زمین زراعی قابل استفاده می باشند.

زمین با کاربری باغ

نوع دیگری از زمین که تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی است زمین های باغی می باشد که به وفور در شمال قابل مشاهده اند. این زمین ها شرایط کمی متفاوت با زمین های زراعی دارند، به این صورت که امکان اخذ مجوز ساخت برای این نوع از زمین ها بعد از پرداخت مبلغی جریمه امکان پذیر است و می توان در شرایط های خاص کاربری زمین های باغی را به مسکونی تغییر داد.

زمین با کاربری مسکونی

نوع سوم از زمین های این ناحیه ، زمین هایی با کاربری مسکونی است که مساحت کمتری از زمین های مناطق شمالی را شامل شده اما دارای متقاضیان بیشتری به خصوص از طرف خریداران غیر بومی می باشد. دریافت مجوز برای ساخت ویلا و آپارتمان برای این نوع از زمین ها به آسانی امکان پذیر بوده و جواز ساخت برای آن صادر می شود. زمین های با کاربری مسکونی از ارزش ریالی بیشتری برخودارند و با قیمت بالاتری نسبت به دو دسته قبلی معامله می شوند.

همانطور که بارها اشاره کردیم خرید زمین یکی از امن ترین و پر بازده ترین روش های سرمایه گذاری است اما حتی پیش از خرید زمین هم نکات مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کرد به عبارت دیگر شما باید با آگاهی کامل بر سر معمامله حاضر شوید. در ادامه تعدادی از این نکات را با هم بررسی می کنیم تا شما هم بدون دغدغه و نگرانی اقدام به خرید ملک مورد نظرتان کنید.

یکی از موارد حائز اهمیت به هنگام خرید زمین موقعیت مکانی آن است. با توجه به نیاز و برنامه ای که در آینده برای زمین خود دارید مکانی مناسب و مطابق با استاندارد های خود انتخاب کنید، دقت کنید که منطقه مورد نظر پتانسیل بالایی برای پیشرفت و رشد داشته باشد، مناطق دیدنی و امکانات رفاهی مناسب در دسترس باشند.

اطلاعات اضافی

  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ

اطلاعات غیره

خرید زمین هکتاری در شمال
برای فروش

خرید زمین ساحلی هکتاری در متل قو،خرید زمین ساحلی هکتاری در شمال،املاک رستمی

قیمت توافقی - خرید زمین ساحلی جاده به ساحل, خرید زمین ساحلی در شمال, خرید زمین ساحلی هکتاری در شمال, خرید زمین ساحلی هکتاری در متل قو, زمین ساحلی, زمین هکتاری ساحلی

خرید زمین ساحلی هکتاری در متل قو،خرید زمین ساحلی هکتاری در شمال،املاک رستمی تاریخ درج فایل : 1401/04/13 کد فایل…

اطلاعات بيشتر
RH-9798-property 10000 متر مربع background Layer 1 250 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید