خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین در شمال،خرید زمین در نوشهر
نوشهر
برای فروش 9,000,000,000تومـان - خرید زمین با بافت مسکونی در نوشهر, خرید زمین با مجوز ساخت در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در شهرک تازه تاسیس در شمال, خرید زمین در نوشهر, زمین, زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی در شمال
RH-8509-property 500 متر مربع سال ساخت 1400

خرید زمین در یکی از بهترین شهرک های جنگلی نوشهر

شهرک نارون

تاریخ ثبت فایل : 1400/09/024

کد فایل : 162

متراژ زمین : 500 متر

قیمت : متری 18 میلیون تومان

دارای جواز ساخت،سند تک برگ،

زمین دو نبش،شهرکی با نگهبانی

24 ساعته،لوکیشن عالی دید دریا و جنگل

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین در شمال

املاک رستمی

املاک رستمی

یکی از موفق ترین املاک استان مازندران با بهترین فایلها در خدمت شماست با بیش از 800 فایل بروز در منطقه نور،رویان،صلاح الدین کلا،سیسنگان،چلک،چلندر،مزگاه،امیررود،لتینگان،نوشهر،چالوس،نمک آبرود،متل قو،تنکابن،رامسر

دارای پروانه کسب از اتحادیه املاک نوشهر به شماره صنفی : 0466734450

قابل توجه مشتریان گرامی

مشاوره خرید و بارگذاری فایل برای فروش در سایت املاک رستمی رایگان می باشد.مشاوره املاک در خرید و فروش ملک مثل وکیل در دادگستری می باشد هر شخصی در دادگاه باید وکیل داشته باشد و هر کسی هم بخواهد ملکی بخرد یا بفروشد باید یک املاکی قوی و کار بلد داشته باشد.متاسفانه این روزها افراد زیادی در قالب شرکت و موسسه اقدام به فروش و واسطه گری املاک در سراسر کشور نمودند و افراد نا آگاه را هدف اهداف شوم خود قرار می دهند و اقدام به کلاهبرداری و فروش املاک و مال غیر می کنند.

دوستان و مشتریان گرامی این نکته را همیشه مورد نظر قرار بدهید که خرید و فروش ملک باید در دفتر املاک که دارای جواز از اتحادیه املاک می باشد و توانایی دریافت کد رهگیری را دارد انجام گیرد و هر کسی در هر جایی که یک مبایعه نامه و یک مهر دارد نمی تواند اقدام به فروش ملک و مسکن بکند لطفا این موضوع را جدی بگیرید و گول حرف های صد من یه غاز این افراد که خود را مدیر عامل شرکت می نامند را نخورید.

پشت صحنه تغییر کاربری روستاها

چکیده مقامات دولتی در نشست سازمان ملی زمین و مسکن

مدیر کل دفتر بهربرداری منابع طبیعی محمد رحیم رستمانی: مناطقی باید برای واگذاری زمین و عرضه مسکن انتخاب شود که تقاضای موثر در آنجا وجود داشته باشد.

تصرف اراضی کشاورزی نه تنها غذای کشور بلکه محیط زیست را نیز تهدید می کند.اگر در واگذاری اراضی برای ساخت مسکن انحراف در تخصیص منابع صورت بگیرد برنامه به هدف اصابت نمی کند.

مدیر کل دفتر امور زمین بنیاد مسکن غلامرضا مجیدی : در دوره چند ساله اخیر 1/5 میلیون مسکن در روستاها نوسازی و بازسازی شده اند.باید تحقیق کنیم چقدر از این ساخت و سازها سهم روستاییان بوده و چقدر خانه دوم در روستاها ساخته شد.سرمایه های سرگردان وارد روستاها شدهو برخی بومی ها نمی توانند در برابر این سیل ویرانگر سرمایه ایستادگی کنند.

امضاهای طلایی برای تغییر کاربری زمین در روستاها فقط در خدمت شهرها است.روستایی برای ساخت خانه برای فرزندش به نه مسوولان برخورد می کند.

 

 

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال
  • 1020 متر مربع زمین شهرکی: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ
  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در نوشهر
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال

اطلاعات غیره

خرید زمین در شمال
برای فروش

خرید زمین شهرکی در سیاهرود،خرید زمین در شمال،قیمت زمین شهرکی در شمال

3,750,000,000تومـان - خرید زمین با مجوز ساخت در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در شهرک تازه تاسیس در شمال, خرید زمین در نوشهر, خرید زمین شهرکی در شمال, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی

خرید زمین شهرکی در سیاهرود،خرید زمین در شمال،قیمت زمین شهرکی در شمال تاریخ درج فایل : 1401/04/30 کد فایل :…

اطلاعات بيشتر
RH-9843-property 300 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید