بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا

بهترین مناطق شمال

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا

بهترین مناطق شمال

املاک رستمی

داشتن یک ویلای زیبا در مناطق خوش آب‌وهوای شمالی کشور می‌تواند لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کند و بهترین انتخاب برای یک سفر کوتاه آخر هفته‌ای باشد؛ اما پیدا کردنبهترین مناطق شمال برای خرید ویلاکار آسانی نیست و نیاز به اطلاعات زیادی دارد.

ویژگی‌های یک ویلای خوب

دانستن بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا یک موضوع بسیار مهم برای افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری در شمال کشور را دارند؛ اما یک ویلای خوب باید چه ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی داشته باشد و در زمان خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه کنید.

دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا منطقه موردنظر برای خرید ویلا در شمال را با دید بهتری انتخاب کنید، به‌نحوی‌که تمام انتظارات شما را از داشتن یک ویلای خوب برآورده نماید.

1. قرارگیری در منطقه خوش آب‌وهوا

بدون شک علاوه بر سرمایه‌گذاری، یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا به فکر خرید ویلا در بخش‌های شمالی کشور باشید، تجربه استراحت در تراس یک ویلای رو به جنگل، کوه و دریا در روزهای تعطیلات و آخر هفته‌ها است.

آب‌وهوای یک منطقه، نقش مهم و کلیدی در میزان آرامش و آسایش شما دارد، پس تا حد امکان به سراغ خرید ویلا در مناطق خوش آب‌وهوا و با موقعیت جغرافیایی متفاوت از شهر محل زندگی‌ خود بروید.

انتخاب نوع آب‌وهوا بستگی به نوع سلیقه شما دارد مثلاً ممکن است شما علاقه‌مند باشید روزهای تعطیلات خود را در آب‌وهوای سرد و کوهستانی سپری کنید یا اینکه نزدیکی به دریا و تفریحات آن برایتان در اولویت قرار دارد.

پس قبل از انتخاب بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا، به این موضوع بیندیشید که چه نوع آب‌وهوا و موقعیت جغرافیایی برای سپری کردن تعطیلات برایتان جذابیت بیشتری دارد.

2. میزان مسافت تا شهر محل سکونت

حتماً می‌دانید که تعطیلات رسمی و روزهای پایانی هفته جاده‌های شمال دارای ترافیک سنگین هستند و هیچ‌کس دوست ندارد که تعطیلات خود را فقط در ترافیک و جاده سپری کند. ازاین‌رو سعی کنید ویلای موردنظر خود را در فاصله کوتاه‌تری نسبت به شهر محل سکونتتان انتخاب کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر در تهران زندگی می‌کنید شهرهای مازندران نسبت به شهرهای گیلان نزدیک‌تر هستند، درنتیجه زمان کوتاه‌تری را در جاده سپری می‌کنید.

علاوه بر این مسیرهای دسترسی به ویلا هم مورد مهم دیگری است که در هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن توجه کنید.

هرچقدر ویلا در یک منطقه بکرتر و با جمعیت کمتری قرارگرفته باشد، طبیعتاً مسیرهای دسترسی به آن کمی سخت‌تر خواهد بود و ویلاهایی که در مناطق شلوغ و با جمعیت بیشتری قرارگرفته‌اند، جاده‌هایی با شرایط عبوری بهتر و هموارتری دارند.

بهترین ویلاهای شمال

املاک رستمی

3. قیمت ویلا

یک فاکتور مهم دیگر هنگام خرید ویلا قیمت آن است. چراکه قیمت ویلا تأثیر مستقیمی در انتخاب منطقه و شهر موردنظر برای خرید آن دارد.

هرچه قدر که ویلای موردنظرتان به جنگل، دریا و کوه نزدیک‌تر باشد و امکانات و دسترسی راحت‌تر و بهتری داشته باشد، مبلغ بیشتری را برای آن باید بپردازید.

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا کجاست؟

وقتی صحبت از خرید زمین در شمال و یا ویلا می‌شود شاید ذهن خیلی از افراد تنها به سمت چند شهر معروف مثل چالوس، نوشهر و رامسر برود و اطلاعات دیگری نسبت به شهرهای دیگر نداشته باشند؛

اما لازم است بگوییم که شمال کشور ما شامل سه استان گیلان، مازندران و گلستان می‌شود که هرکدام از آن‌ها زیبایی‌های خاص و منحصربه‌فرد خودش را دارد.

بهترین منطقه برای خرید ویلا در استان مازندران

  • حدفاصل نور، چمستان و آمل: این منطقه به دلیل دسترسی آسان به تهران و شهرهای مرکزی و همچنین نزدیکی به دریا و جنگل و همچنین داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری گوناگون به‌عنوان یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در شمال شناخته‌ شده است.
  • حدفاصل نوشهر، متل قو و نمک‌آبرود: اگر می‌خواهید ویلایی لاکچری و لوکس داشته باشید، این منطقه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
  • رامسر؛ عروس شهرهای شمالی: شهر رامسر به دلیل داشتن شگفتی‌های طبیعی جذاب مثل نزدیکی کوه به دریا، جنگل زیبای دال خانی، تله‌کابین رامسر، روستاهای بکر و آبگرم‌های جذاب به یک مقصد مهم برای خرید ویلا در شمال تبدیل ‌شده است.
بهترین مناطق شمال

املاک رستمی

بهترین منطقه برای خرید ویلا در استان گیلان

  • بندر انزلی: شهرک معروف دهکده ساحلی جزو معروف‌ترین مناطق این شهر برای خرید ویلا است. ویلاهای قرارگرفته در این شهرک امنیت و متراژ بالایی دارند که این عوامل سبب بالا بودن قیمت خرید ملک در این منطقه شده است.
  • زیباکنار: این منطقه یکی از مناطق بکر و آرام سواحل دریای خزر است که قیمت ویلا در آن نسبت به سایر مناطق استان گیلان مناسب است.

بهترین منطقه برای خرید ویلا در استان گلستان

  • بندر ترکمن: اگر به خرید ویلای ساحلی و زیبا در استان گلستان علاقه‌مند هستید، بندر ترکمن گزینه خوبی برای شما خواهد بود.
  • شهر گرگان: شهر گرگان به دلیل اینکه مرکز استان گلستان است و دسترسی خوبی به مناطق دیدنی استان دارد، می‌تواند به‌عنوان یک شهر مناسب برای خرید ویلا در نظر گرفته شود.

باید بدانید که هرچقدر نسبت به یک منطقه برای خرید ویلا در بهترین مناطق شمال به جهت استفاده شخصی و یا حتی سرمایه‌گذاری آشنا و درباره آن اطلاعات داشته باشید، باز هم بهتر است از مشاوره متخصصین و افراد مورد اعتماد حوزه املاک که به شرایط منطقه تسلط بیشتری دارند بهره‌مند شوید.

املاک رستمی به‌عنوان یک مجموعه معتبر برای خرید ویلا در شمال می‌تواند به شما در زمینه بررسی، مشاوره و خرید زمین و ویلا کمک ‌کند و خدمات تخصصی ارائه دهد.