بهترین جا برای خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا

بهترین جا برای خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در نمک آبرود

بهترین جا برای خرید ویلا در شمال

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا

املاک رستمی

خرید ویلا در شمال علاوه بر اینکه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته مناسب است، برای سرمایه‌گذاری نیز بهترین گزینه می‌باشد. این روزها بیشترین دغدغه‌ی سرمایه‌گذارن این است که بهترین جا برای خرید ویلا در شمال کجاست. درصد افرادی که در سال‌های اخیر سراغ خرید ویلا و سرمایه‌گذاری در شمال رفته‌اند بسیار زیاد است و همچنان در حال افزایش است.

آیا خرید ویلا در شمال اشباع شده؟

هرساله به تعداد خریداران ملک و ویلا در شمال کشور افزوده می‌شود و به‌قدری این روند رشد، تصاعدی است که جنبه‌ی رقابتی به خود گرفته است. بااین‌حال به دلیل پتانسیل بالای شمال کشور همواره زمین و ویلا برای طرفداران آن وجود خواهد داشت. چراکه هنوز هم در استان‌های شمالی مناطق و روستاهایی هستند که از چشم خریداران پنهان مانده‌اند و به‌مرور زمان توسط فروشندگان عرضه می‌شوند.

این روستاها به دلیل بکر و خلوت بودن طرفداران بیشتری دارند و آرامش و سکوتشان یکی از بزرگترین مزیت‌‌های آن‌ها است. بنابراین اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید بهتر است که در کنار شهرهای شلوغ، به شهرها و روستاهای کوچک هم سری بزنید و زمین و ویلای موردنظرتان را خریداری کنید.

انواع ویلاهای شمالی

با دانستن ویژگی‌ انواع ویلا‌ها، بهترین جا برای خرید ویلا در شمال را مطابق با سلیقه‌ی خودتان پیدا خواهید کرد. ویلاهای شمال به چند دسته ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی، ویلاباغ‌ها و ویلاهای شهرکی تقسیم می‌شوند. هرکدام از انواع ویلاها ویژگی خاص خودشان را دارند و برای خریدشان باید دقت کافی داشته باشید.

خرید ویلا در نوشهر

املاک رستمی

  • ویلاهای ساحلی: این نوع از ویلاها به‌خاطر نزدیکی به دریا بسیار پرطرفدار هستند. به‌همین دلیل معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلاهای مشابه دارند. محیط اطراف ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی بسیار شلوغ‌تر است. این ویلاها به دلیل نزدیک ‌بودن به دریا آب‌وهوای شرجی دارند و در هنگام خرید باید به فاصله‌‌ی استاندارد آن‌ها از ساحل دقت کنید.
  • ویلاهای جنگلی: این ویلاها به‌خاطر وجود درختان و ارتفاعات، آب‌وهوای مطلوب‌ و غیرشرجی دارند و بهترین جا برای خرید ویلا در شمال برای افرادی است که به گونه‌های مختلف گیاهی، جانوری و زندگی در دل طبیعت علاقه دارند. ویلاهای جنگلی نیز با توجه به متراژ و امکاناتشان قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر ویلاهای جنگلی دارای آب‌، برق و گاز باشند، از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود. همچنین، این ویلاها معمولاً از چوب‌های گرانی ساخته شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت بیشتری داشته باشند.
  • ویلاباغ‌ها: ویلاباغ‌ها برای برگزاری انواع مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه مناسب هستند و معمولاً قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای معمولی دارند. این نوع از ویلاها معمولاً بزرگ و جادار هستند و برای افرادی که میل به زندگی‌ در اقامتگاهی مستقل دارند بسیار مناسب است.
  • ویلای شهرکی: این نوع ویلاها بهترین انتخاب‌ برای افرادی است که به دنبال ویلاهایی با قیمت مناسب‌تر می‌گردند. قیمت ویلاهای شهرکی معمولاً نسبت به سایر ویلاها پایین‌تر است. ویلاهای شهرکی متراژ کمتری دارند، اما به دلیل داشتن نگهبان امنیت بیشتری نسبت به سایر ویلاها دارند. این ویلاها ازدحام جمعیتی بیشتری دارند.

بهترین جا برای خرید ویلا؛ بررسی موقعیت مکانی

برای انتخاب مناسب‌ترین مکان برای خرید زمین در شمال یا خرید ویلا باید به موقعیت مکانی آن توجه ویژه داشته باشید. مثلاً فاصله‌ی آن‌ها تا مرکز شهر، مراکز خرید، گردشگری و درمانی باید مورد بررسی قرار گیرند. هرچه ویلای موردنظرتان دسترسی بهتر و آسان‌تری به امکانات شهری و تفریحی داشته باشد، به‌طبع قیمت بالاتری خواهد داشت.

نزدیکی به تهران نیز از عواملی است که باید به آن توجه کنید. چراکه بسیاری از افراد تمایل دارند سریع‌تر به مقصد برسند و وقتشان را در ترافیک و جاده هدر ندهند. حتی بعضی از خریداران می‌خواهند با وسایل نقلیه عمومی به ویلای خود بروند و لذت سفر در جاده را به رانندگی طولانی‌مدت ترجیح می‌دهند.

Location check

خرید ویلا در نمک آبرود

املاک رستمی

بهترین جا برای خرید ویلا در شمال؛ مزایای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در شمال با خرید ویلا و زمین، سود بالا و ریسک کمی دارد. برای سرمایه‌گذاری بهینه و پرسود باید بهترین مکان را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. اگر منطقه‌ای که در آن اقدم به سرمایه‌گذاری می‌کنید، به دلیل توریست‌پذیری مستعد رشد و پیشرفت مطلوبی باشد، قطعاً سرمایه‌گذاری پرسودی را تجربه خواهید کرد. سرمایه‌گذاری در شمال علاوه بر تمام مزایایش، جنبه‌ی آینده‌نگری هم دارد و از نقدینگی حساب می‌کاهد و از کاهش ارزش پولتان جلوگیری می‌کند.

خرید ویلا در شمال برای افرادی که می‌خواهند در منطقه‌ای خوش ‌آب‌وهوا زندگی یا سرمایه‌گذاری کنند ایده‌ی بسیار نابی است. زیرا می‌توانند بدون دغدغه‌ و محدودیت اقامتگاه همراه با دوستان و خانواده به مناطق مختلف شمالی سفر کنید و لذت ببرید.

سخن آخر :

پیشنهاد می‌شود که در هنگام خرید زمین یا ویلا در شمال آگاهانه عمل کنید و از متخصصان کاربلد و باتجربه که بر منطقه موردنظرتان تسلط کامل دارند کمک بگیرید تا معامله‌‌ای موفق‌ داشته باشید و نتیجه‌ی مطلوب‌تری کسب کنید. چراکه بسیاری از شهرهای شمالی بااینکه امکانات رفاهی و تفریحی بیشتر و بهتری دارند، قیمتشان نسبت به شهرهای دیگر کمتر است و شما باید از این موارد آگاهی داشته باشید. املاک رستمی به‌عنوان یک مجموعه معتبر با همراهی متخصصان حرفه‌ای  در این حوزه به شما کمک می‌کند تا ویلا و زمین با بهترین کیفیت را با قیمت مناسب‌ تهیه کنید.

 

آدرس املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی