خرید زمین هکتاری پلاک یک جنگل درنوشهر زمین هکتاری جنگلی شمال
نوشهر
برای فروش 40,000,000,000تومـان - زمین, زمین جنگلی, زمین ده هکتاری, زمین هکتاری جنگلی
RH-7001-property 10000 متر مربع

خرید زمین هکتاری در شمال

کد : 908

تاریخ درج فایل : 1400/06/15

متراژ : یک هکتار

قیمت : متری چهار میلیون تومان

سند تک برگ،بنای قدیمی،امکانات آب برق گاز،

دید جنگل و دریا،محصور شده

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین هکتاری در شمال

فروش زمین 5 الی 10 هکتاری در نوشهر:

فروش زمینهای 5 تا 10 هکتاری بیشتر این نوع ملک ها در پای کوه قرار دارد و همه این زمینها باغات مرکبات و سایر درختان موجود در آنها میباشد.

دیوار کشی با چاه عمیق و بیشتر آنها ساختمان بزرگ مالک و ساختمان سرایداری و دارای انباری و برق 3 فاز بوده و گاهی ده هکتاری ها زمین هایی بدون درختان و لم یزرع و بایر قرار دارد .

همه این نوع زمینها دارای سند ششدانگ جلگه ای جنگلی محسوب شدمی باشند و امروزه طرح هایی در قالب تفریحی و توریستی و مسکونی اقدام به اخذ جواز میکنند.

یا در قالب طرح مجتمع آموزشی و رفاهی اقدام به گرفتن جواز میکنند . نمونه آن در منطقه نوشهر ، مانند کانون بازنشستگان ارتش در منطقه چلندر یا مجتمع مسکونی ایران خودرو یا مجتمع آموزشی و رفاهی پتروشیمی توسکا ، مجتمع صاصد در صلاح الدین کلا و غیره بنابراین چون این نوع زمینها در پای کوه واقع شده است دید کامل و ابدی جنگل و دریا و ویوی بینظیر از شهرکها و محیط اطراف آنرا دارد ، در ضمن فاصله تا جاده اصلی و دریا 5 الی 7 دقیقه میباشد .

فروش زمین هکتاری در شمال و مناطق شمالی کشور ، به عنوان زمینهای فروشی قواره بزرگ و هکتاری به صورت پراکنده بیشتر در قسمت جنوبی جاده سراسری و در قسمت جنگلی به دلیل وسعت زمین در مناطق جنگلی نسبت به زمینهای ساحلی و در بعضی مواقع یکجا و متمرکز قرار دارند .

فروش زمین از یک هکتار تا 100هکتار در شمال ایران برای فروش و معرفی به عزیزانی که قصد خرید زمین در متراژ بزرگ جهت انجام شهرک سازی و تفریحی توریستی و زمین برای احداث پروژه های بزرگ مربوط به هتل و جهانگردی و یا ویلا سازی دارند .

اطلاعات اضافی

  • فروش زمین ساحلی هکتاری: خرید زمین هکتاری در شمال
  • فروش ویلا در شمال: فروش زمین در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید