خرید ویلا در نخ شمال نوشهر،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا نوشهر
نخ شمال
برای فروش 4,500,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا شهرکی, ویلا جنگلی, ویلا داخل شهرک
RH-9685-property 350 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 5 پاركينگ background Layer 1 180 متر مربع

خرید ویلا در نخ شمال نوشهر

آیا منطقه نخ شمال را می شناسید؟

خرید ویلا در نخ شمال نوشهر همواره مورد توجه و بازدید افراد بوده و اشخاصی که توان خرید ویلا در نخ شمال را دارند بعد از بازدید از این منطقه ساحلی جنگلی در شمال به هیچ وجه حاظر به خرید در مناطق دیگر شمال نبوده و صد در صد این منطقه را منتخب میدانند و چنانچه تمایل به اجاره ویلا در نخ شمال نیز داشته باشند ، هستند مواردی از اجاره ویلا ساحلی و جنگلی در نخ شمال نوشهر که به صورت اقامت شبانه و يا رهن کامل به صورت یکساله معرفی شود .

تاریخ درج آگهی : 1401/03/13

کد فایل : 589

متراژ زمین : 350 متر

متراژ بنا : 180 متر

نوع سند : شورایی،بنچاقی

موقعیت : داخل مجموعه شهرکی

عرض گذر : 6 متری

سن بنا : 5 ساله

قیمت : چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان

استان : مازندران

شهر : نوشهر

منطقه : نخ شمال

آدرس دفتر فروش : مازندران نوشهر امیررود املاک رستمی

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی 09113950677

توضیحات بیشتر :

ویلا فروشی در نخ شمال داخل شهرکی متوسط و رو به رشد با حدود 20 ویلا آماده به فروش و فروخته شده که این مورد با حدود 350 متر زمین شمال جنوبی سند شورایی و با ویلای دوبلکس حدود 180 متری 3 خواب و نصب کنتورها و انشعابات آماده واگذاری با قیمت حدود 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به مشتری و خریدار واگذار می گردد.

مشخصات ویلا:

مشخصات ویلا در طبقه اول شامل سالن متوسط با سقف کناف و تیرنما چوبی مطابق عکس ویلا و آشپزخانه ای مجهز با كابینت و هود و سینگ و گاز و سرویس بهداشتی در گوشه پله و نصب شوفاژ رادیاتور جهت سیستم گرمایشی در تمامی قسمت های داخلی ویلا اجرا شده است.

در طبقه دوم با 3 خواب مستر و تراس شمالی در این ویلا و تراس جنوبی در ویلای کناری همراه با كباب پز و باربیکیو و یك سالن کوچک با آشپزخانه ای نقلی به عنوان مینی بار جهت سرویس دهی به عزیزان معرفی میشود .
فروش ویلا با سند در نخ شمال و درون شهرک با قیمتی در حدود 5 میلیارد تومان می‌تواند بهترین مورد خرید ویلا در محدوده و منطقه نوشهر از چلندر تا ونوش باشد.

 این ویلا با داشتن 3 خواب به عنوان ویلای دوبلکس 3 خواب با مجوز ساخت و پایان کار مورد مطمین خرید ویلایی از این دست در شمال و نوشهر برای شما عزیزان است .
منطقه نخ شمال مابین شهرستان نوشهر و نور و به فاصله 26 کیلومتر تا نوشهر و 24 کیلومتر تا نور قرار گرفته است و اجاره ویلا در نخ شمال نوشهر و مهمتر از آن خرید ويلا در نخ شمال رو بورس میباشد .

علت نامگذاری این منطقه:

نام گذاری این منطقه به خاطر تاسیس کارخانه نخ ریسی با برند نخ شمال در اوایل انقلاب در این منطقه بوده است.

که از آن پس این منطقه به خیابان نخ شمال معروف شده است.

 طی چند سال اخیر خیابان نخ شمال با هماهنگی بخشداری و دهیاری و شورای اسلامی روستای توسکاتک به خیابان شهید سعدی نوری تغییر نام یافته است .

این منطقه از نوشهر در گذشته های دور از زمان قاجار و زمان پهلوی و دوران انقلاب اسلامی همواره مورد توجه خاص و عام بوده است .

در زمان قاجار و اوایل دوره پهلوی نخ شمال به واسطه همجواری با رودخانه تازه آباد و تنگه معروف این رودخانه محل رفت و آمد افراد و تجار به منطقه کجور و از آنجا به تهران بوده است .

راه قدیمی آن هنوز هم در دل جنگلهای البرز موجود میباشد،کار و تجارت مردمان منطقه نور و نوشهر و مناطق اطراف با تهران در آن زمان به دلیل نبودن راه مطمین و مشخص و مسافت کم این منطقه تا تهران و پایتخت از طریق منطقه نخ شمال و تنگه رودخانه تازه آباد بوده است .

علت توجه خریداران ویلا به منطقه نخ شمال:

ویلا در منطقه نخ شمال به دلایل زیر همواره یکی از مناطق برند گردشگری و مورد توجه سرمایه گذاران در عرصه ملک و مسکن بوده است :

1 دارا بودن آب و هوای خوب و دلنشین به دلیل همجواری توام با جنگل و دریا

2- ارتفاع بلند نخ شمال نسبت به دریا و دید و چشم انداز عالی به دریا و جنگل

3- وجود سه پلاژ فرهنگی تفریحی و گردشگری در ساحل نخ شمال که در هیچ یک از روستاهای اطراف از نوشهر تا نور به جد وجود ندارد

4- به علت جلوگیری از برداشت بی رویه ماسه از این سواحل به کمک اهالی روستا و مسیولین منطقه شما شاهد ساحلی زیبا و بکر به طول 3 کیلومتر و عرض 70 متر خواهید بود.

5- وجود مراکز خرید با برندهای مختلف نظیر vip با مالکیت مهرداد نیویورکی یکی از خواننده گان پاپ اونور آبی و بستنی معروف با برند حاجی بابا در این منطقه و همجواری با پارک سیسنگان از محاسن منطقه نخ شمال محسوب میشود .

شهرکهای برند منطقه نخ شمال:

توسعه گردشگری و ساخت و سازها در منطقه نخ شمال از سال 1370 زمانی که دولت این زمین ها را بین کارمندان دولت و کشاورزان منطقه تقسیم و واگذار نمود شروع و بعد از آن به دلایل مذکور در متن فوق مورد توجه سرمایه داران و سرمایه گذاران در بخش مسکن قرار گرفت .

 روز به روز بر رونق و توسعه ویلا در نخ شمال افزوده شده و هر روزه بر تعداد ساکنین و افرادی که قصد خرید ویلا در نخ شمال را دارند و عموما غیر بومی و تهرانی میباشد افزوده میگردد.

، این امر باعث احداث شهرک های مختلفی نظیر شهرک خواجه نصیر ( بهاران ) ، شهرک علامه طباطبایی (مهستان) ، شهرک پتروشیمی اراک وابسطه به وزارت نفت ، شهرک آفتاب ، شهرک گل کاغذی ، شهرک مهتاب ، شهرک ستاره شمال ، شهرک آفتابگردان و شهرک های الماس ، شهرک کاتارینا ( برنجیان ) و شهرک های کوچک و بزرگ در این منطقه شده است .

بازار خرید و فروش مسکن در نخ شمال:

در زمان رکود و افت بازار مسکن (ملک و املاک) منطقه نخ شمال به دلیل حمایت های مسیولین شهرستانی و استانی همواره رونق و پیشرفت رو به رشد را تجربه کرده است و مانند نگینی از لحاظ رشد اقتصادی در بین روستاهای شهرستان نوشهر و رویان درخشیده و زبانزد خاص و عام می‌باشد.

هجوم خرید ویلا در نخ شمال و سرمایه گذاری در این منطقه و ساخت و سازهای فراوان باعث شده که این منطقه در سطح استان به عنوان یک برند منطقه ای در عرصه خرید و فروش ویلا و گردشگری همواره مورد توجه مسیولین استان قرار گیرد .

 نمونه کوچک آن احداث یک منبع بزرگ آب برای تزریق آب آشامیدنیی سالم به منازل مسکونی و احداث زمین فوتبال مدرن و یک باشگاه سرپوشیده بزرگ برای ورزشهای رزمی ، کشتی ، والیبال و فوتسال برای استفاده عموم و ترغیب جوانان به ورزش در این منطقه می‌باشد.

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال
  • خرید زمین در شمال: خرید زمین شهرکی در شمال
  • خرید زمین شهرکی در نوشهر: فروش ویلا شهرکی به قیمت کاسبی

املاک مشابه