خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در نوشهر،خرید ویلا لتینگان، ویلا
نوشهر
برای فروش 4,200,000,000تومـان - خرید ویلا ارزان قیمت در شمال, خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلای شهرکی در شمال, ویلا, ویلا جنگلی
RH-9658-property 230 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1395 background Layer 1 170 متر مربع

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در نوشهر،خرید ویلا ی ارزان قیمت در شمال

تاریخ درج آگهی : 1401/03/11

کد فایل : 588

متراژ زمین : 230 متر

متراژ بنا : 170 متر

نوع سند : شورایی،بنچاق

موقعیت : داخل مجموعه

عرض گذر : 6 متری

سن بنا : 7 سال ساخت

قیمت : چهار میلیارد و دویست میلیون تومان

استان : مازندران

شهر : نوشهر

محله : لتینگان

خرید ویلای ارزان قیمت در شمال

املاک رستمی

لتینگان کجاست؟

لتینگان از روستاهای ساحلی شمال کشور در غرب استان مازندران و در دهستان خیرودکنار و بخش مرکزی شهرستان نوشهر واقع شده است .

که از غرب به روستای شمع جاران و درزیکلا، از شرق به روستای امیررود، از جنوب به روستای شوفسکاج و سنگتو، از شمال به جاده کمربندی نوشهر و دریای خزر مرتبط و متصل است.

از لحاظ مسافت و فاصله، لتینگان در 2 کیلومتری شرق نوشهر و 5 کیلومتری فرودگاه این شهرستان که جزو روستاهای متصل به شهر نوشهر با پتانسیل بالا و طبیعتی بکر و جذاب جزو پر فروش‌ترین روستا در ارتباط با خرید و فروش ویلا در شمال از نوشهر تا رویان است.

در ابتدای کمربندی نوشهر میدانی وجود دارد که به میدان لتینگان شهرت دارد و مسیر چالوس، رویان، نوشهر و روستای لتینگان را هدایت می‌کند.

اهمیت لتینگان نسبت به روستاهای نوشهر

خرید و فروش ویلا در لتینگان که در بین روستاهای مجاور آن هم به اسم همین محل شناخته می‌شود را می‌توان به روستاهایی چون درزیكلا، شمع جاران، آبندانک، سنگتو، امیررود نام برد که هر یک از این روستاها در تبلیغات خود از لتینگان برای فروش بهتر ویلای خود استفاده می‌کنند.

البته خرید ویلا در لتینگان بیشتر به صورت ویلای مستقل، ویلای شهرکی و در محیط بومی یا تهرانی نشین انجام می‌یابد و به دلیل نزدیکی به شهر نوشهر از اهمیت خاصی در بین طرفداران خود برخوردار است که از آن به ویلای شهری هم یاد می‌شود.

لتینگان روی نقشه

لتینگان روی نقشه در جوار شهر نوشهر قرار دارد و با جستجو کلمه لتینگان در گوگل مپ می‌توان روی نقشه لتینگان را مشاهده کرد، البته نقشه روستای لتینگان در دهیاری لتینگان موجود می‌باشد که به نقشه بافت لتینگان یا نقشه طرح هادی لتینگان شهرت دارد.

هر آنچه باید درباره ی لتینگان نوشهر بدانید

لتینگان یکی از روستاهای شهرستان نوشهر است که در 3 کیلومتری شهر توریستی نوشهر قرار دارد و در ابتدای جاده ی نوشهر به نور واقع شده است.

این منطقه به خاطر نزدیکی به مرکز شهر از توجه زیادی در بین افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند برخوردار بوده است.

لتینگان چند راه دسترسی دارد که راه اصلی دسترسی به آن از طریق کمربندی نوشهر می باشد. دو خیابان بهرام و افشین جزء خیابان های مهم در لتینگان هستند که دسترسی راحتی به مرکز شهر دارند.

خرید ویلا در لتینگان

از رونق خوبی برخوردار بوده و شهرک سازی در این روستا در حال رشد است. شهرک سی گل، شهرک گل ها ، شهرک آسمان جزء معروفترین شهرک های لتینگان هستند که در شمار شهرک های جنگلی قرار می گیرند و منطقه ی ساحلی لتینگان به خاطر وجود کافی شاپ ، رستوران و هتل امکان ساخت ویلای ساحلی را ندارد.

اخیرا ساحل منطقه در طرح آزاد سازی سواحل، آزاد شده و منجر به ایجاد مسیر ساحلی که برای پیاده روی و لذت بردن از زیبایی های دریا مناسب می باشد شده است.

ساحل صخره ای منطقه ی لتینگان، کپورچال نام دارد.

ورودی محله لتینگان یک پارک ورزشی احداث شده که دارای دستگاه های ورزشی، زمین اسکیت و شهربازی برای کودکان می باشد و در کنار این پارک بازارچه های محلی شهرهای مختلف در نوروز و تابستان برگزار می شود که توانسته گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

امکانات لتینگان

داخل لتینگان امکانات اولیه برای زندگی فراهم شده و نیازی نیست برای تهیه ی مایحتاج به داخل شهر مراجعه کنید هرچند اگر هم نیاز به چیزی داشتید که در این روستا نبود با طی مسافتی 5 کیلومتری می توانید به مرکز شهر رفته و آن را تهیه نمایید.

ویژگی مهم:

ویژگی مهم دیگری که لتینگان را به مکان مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده دسترسی آسان به جاده ی چالوس می باشد و با ورود به کمربندی نوشهر می توان مستقیما و با طی مسافت کوتاه به ابتدای جاده ی چالوس رسید.

اگر قصد خرید ویلا را دارید:

افراد مختلف با اهداف متفاوت اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند؛ اگر قصد شما از خرید ویلا در شمال تنها داشتن ویلا برای سفر به شمال و لذت بردن از طبیعت است.

خرید ویلا در لتینگان نه تنها منجر به برآورده کردن این نیاز شما می شود بلکه می توان به آن به چشم یک سرمایه گذاری در شمال نیز نگریست .

زیرا خرید و فروش ویلا در لتینگان به خاطر موقعیت مناسب آن و دسترسی آسان به شهر یک مزیت رقابتی در مقایسه با سایر نقاط محسوب می شود.

 

برچسب ها

خرید ویلا در لتینگان, خرید ویلا در لتینگان نوشهر, خرید ویلا لتینگان, خرید ویلا لتینگان نوشهر, روستاي لتينگان نوشهر, روستای سنگتو, روستای سنگتو نوشهر, روستای لتینگان, روستای لتینگان مازندران, روستای لتینگان نوشهر, عکس روستای لتینگان, فروش ويلا در لتينگان نوشهر, فروش ویلا در لتینگان, فروش ویلا در لتینگان نوشهر, فروش ویلا لتینگان, فروش ویلا لتینگان نوشهر, مازندران نوشهر روستای لتینگان, نقشه روستای لتینگان

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلای جنگلی داخل شهرک در شمال: خرید ویلا در نوشهر
  • فروش ویلا در شمالخ: فروش ویلای لوکس در شمال

اطلاعات غیره

خرید ویلا در شمال
برای فروش

خرید ویلای فلت در شمال

7,500,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا فلت در شمال, ویلای فلت

خرید ویلای فلت در شمال تاریخ درج فایل : 1402/03/11 کد فایل : 747 متراژ زمین : 355 متر متراژ…

اطلاعات بيشتر
RH-10957-property 355 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 3 پاركينگ background Layer 1 120 متر مربع
خرید ویلا در بندپی نوشهر
برای فروش

خرید ویلا در شمال

12,500,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلای مدرن در شمال

خرید ویلا در شمال تاریخ درج فایل : 1401/11/28 کد فایل : 821 متراژ زمین : 500 متر متراژ بنا…

اطلاعات بيشتر
RH-10513-property 500 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 5 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 380 متر مربع
خرید ویلا در لتینگان نوشهر
برای فروش

خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در لتینگان نوشهر،املاک رستمی

4,900,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در لتینگان نوشهر،املاک رستمی تاریخ درج آگهی : 1401/04/30 کد فایل : 595 متراژ زمین…

اطلاعات بيشتر
RH-9854-property 206 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1395 background Layer 1 180 متر مربع

املاک مشابه