فروش ویلای لاکچری کد 411 در نوشهر،فروش ویلای لاکچری در شمال
نوشهر
برای فروش 12,000,000,000تومـان - مسکونی, ویلا, ویلا باغ, ویلا جنگلی, ویلای لوکس, ویلای مستقل
RH-5513-property 600 متر مربع 5 تعداد اتاق خواب 6 تعداد حمام 8 پاركينگ سال ساخت 98 background Layer 1 670 متر مربع

فروش ویلای لاکچری کد 411

با سلام خدمت کاربران گرامی

ویلای مورد فروش در بهترین نقطه ویلا نشینهای نوشهر قرار گرفته است این ویلا در زمینی به مساحت 600 متر مربع و بنای به مساحت 670 متر مربع در 3 طبقه و 5 اتاق خواب مستر و 2 آشپزخانه مدرن با کابینتهای ممبران درجه یک ،استخر با آب گرم و سرد و دستگاه تصفیه آب ،پنجره دو جداره طرح چوب،حدود 130 متر روف گاردن با ویو ابدی،مجوز ساخت و سند تک برگ می باشد.

اگر در فکر خرید ویلا در شمال شهرستان نوشهر هستید باید بدانید که

-این ویلا جنگلی در نوشهر شمال یک منظره فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.
– این ویلا جنگلی نوشهر تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده داشته باشد.
– این ویلا جنگلی در مازندران نوشهر یک نمای زنده و دلنشین و بروز و بدون مشرف داشته باشد.
– این ویلا جنگلی فروشی در نوشهر اصول مهندسی و طبق ضوابط نظام مهندسی نوشهر در آن رعایت شده باشد.
– این ویلا جنگلی نوشهر با قیمتی مناسب و منصفانه باشد.

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

ویژگی های خرید ویلا در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر:

آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید ویلا در شمال باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.شهرهای استانهای شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند. در میان شهرهای شمالی، شهر رویان و شهر نوشهر به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش ویلا هستند که این شهرهای ویلایی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا شمال تبدیل کرده است.

منطقه نوشهر و روستاهای شهر نوشهر

امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است. جالب است بدانید: گزینه های خرید ویلاهای لوکس و مدرن جنگلی با ویوی دریا هم وجود دارد که تاکنون افراد زیادی آنها را برای خود به عنوان یک ملک ابدی خریداری کرده اند ، هم جنگل و هم دریا، که معنای واقعی ویلا در شمال را به مخاطب می رساند. فروش ویلای جنگلی در خطه سرسبز از منطقه شمال موردی خاص برای افرادی که در جستجوی داشتن ویلای شیک جنگلی با دید کامل دریا و درون مجموعه ای ساکت و آرام با نگهبانی و آنچه که یک خریدار به دنبال خرید ویلای جنگلی با مشخصات کامل ویلا از لحاظ سازه و شهرک مناسب را خواسته است، در این ویلای جنگلی مشاهده خواهد کرد.

این ویلای جنگلی فروشی

با دید کامل دریا و جنگل در یکی از بهترین مناطق شمال یعنی نوشهر واقع شده است؛ مراکز زیبای گردشگری و توریستی، بازارهای محلی، مراکز رفاهی ،نزدیکی به فرودگاه و بندر نوشهر , پارک جنگلی و پارک ساحلی سیسنگان , سد زیبای ابیدر , ابشار آب پری و غیره، شهر نوشهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است؛ و از پر مخاطب ترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در شمال کشور می باشد. این منطقه با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط آب و هوایی بی نظیر، گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.

بهترین شهر شمال برای خرید ویلا و به عبارتی معروف ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی در شمال کشور شامل نوشهر ، نوشهر، چالوس ، متل قو، نمک آبرود، و رامسر می باشد، که از میان این شهرها رویان ، نوشهر، چالوس ، نمک آبرود ومتل قو نسبت به رامسر از اولویت و طرفداران بیشتری برخورداراست و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده کرج – چالوس یا جاده چالوس و مسافت کمتر تا تهران می باشد.

مناطق دیدنی شهر نوشهر

از مناطق دیدنی شهر و اطراف شهر نوشهر میشود به پارک جنگلی سی سنگان ، آبشار هری جاده چالوس ، جاده زیبا و جنگلی خانیکان و مرداب هسل جاده چالوس

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال

اطلاعات غیره

خرید ویلا در شمال
برای فروش

فروش ویلای لاکچری در شمال

17,000,000,000تومـان تومان - مسکونی, ویلا, ویلا استخردار, ویلا باغ, ویلا جنگلی, ویلای لوکس, ویلای مستقل

فروش ویلای لاکچری در شمال با جواز و پایانکار و سند شش دانگ 660 متر زمین 730 متر بنا 5…

اطلاعات بيشتر
RH-5962-property 660 متر مربع 5 تعداد اتاق خواب 6 تعداد حمام 10 پاركينگ سال ساخت 99 background Layer 1 730 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید