خرید زمین در شمال،خرید زمین نوشهر،خرید زمین بافت مسکونی چلک،
نوشهر
برای فروش 5,400,000,000تومـان - خرید زمین با بافت مسکونی در نوشهر, خرید زمین با مجوز ساخت در شمال, خرید زمین برای سرمایه گذاری در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در شهرک تازه تاسیس در شمال, خرید زمین در نوشهر, خرید زمین شهرکی در شمال, زمین جنگلی
RH-9245-property 300 متر مربع

خرید زمین در شمال،خرید زمین در نوشهر،قیمت زمین در شمال

تاریخ درج فایل :1401/01/10

کد فایل : 305

متراژ زمین : 300 متر

نوع کاربری : مسکونی

نوع سند : تک برگ عرصه و اعیان

موقعیت : مستقل

ویو : کوه و جنگل

عرض گذر : 6 متری

راه دسترسی : آسفالته

قیمت : متری 18 میلیون تومان

قیمت کل : پنچ میلیارد و چهارصد میلیون تومان

استان : مازندران

شهر : نوشهر

محله : چلک

آدرس دفتر املاک : مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین در نوشهر

املاک رستمی

درباره نوشهر

نوشهر یکی از بهترین شهرها استان مازندران است این شهر با داشتن مردمانی با فرهنگ و اصیل که عمدتا از بخش های کجور و کلاردشت در شهرهای نوشهر و چالوس سکنا گزیده اند.جمعیت این شهر طبق آخرین سرشماری در سال 1395 برابر با 50000 نفر اعلام شده است.نوشهر مهمترین شهر و استراتژیک ترین شهر غرب استان مازندران است.

زبان مردمان این شهر زبان طبری با گویش کجوری است،بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است و در ایام نچندان دور پایتخت سرزمین کهن رویان بوده است.که متشکل از شهرستان شهرستان نور،نوشهر،چالوس،عباس آباد،تنکابن و حتی بخشهایی از رودسر هم جزیی از آن می شد که سلسه پادوسپانیان در آنجا فرمانروایی می کردنند.

شهر نوشهر با داشتن فرودگاه و بندر و نزدیک شدن هر ساله آن به پایتخت کشور به واسطه ساختن آزاد راه تهران شمال یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری و تفریح برای پایتخت نشینان در نظر گرفته می شود.

چرا در نوشهر زمین بخریم؟

در شهر نوشهر و حومه آن به دلیل نزدیک بودن دریا و جنگل ما محدودیت زمین را داریم و به دلیل اینکه چیزی که کم باشد روند رشد قیمت آن همیشه سعودی خواهد بود و از آنجایی که هر سال مسافت نوشهر تا تهران نزدیک تر می شود و به نسبت تقاضا برای خرید زمین و ویلا در نوشهر افزایش می یابد و به دلایل متعدد دیگر مثل سرمایه گزاران بزرگی که در بخش ملک و املاک در منطقه ورود کردند قیمت ملک در چند سال آینده دست نیافتنی خواهد شد پس تا این فرصت برای شما محیا است از خرید زمین و ویلا در نوشهر غافل نشوید.

قیمت زمین در نوشهر

قیمت زمین در حال حاضر در نوشهر به این صورت می باشد که زمینهای خارج از بافت از متری 4 الی 8 میلیون تومان می باشد و زمینهای داخل بافت از متری 10 الی 20 میلیون تومان و زمینهای ساحلی از متری 25 الی 50 میلیون تومان قیمت گزاری و خرید فروش می شود.

انواع سند زمین در نوشهر

در نوشهر چند نوع سند برای زمینهای مورد فروش داریم که عبارتند از:

  1. سند شورایی : اسنادی هستند که پس از عقد قرادراد خرید و فروش به دفتر شورا و دهیار مراجعه می کنیم و به تایید شورا و دهیار می رسد و با  بررسی بنچاق ملک  و تایید آن مبایعه نامه املاک را مهر می کنند و به نوعی مالکیت خریدار را تایید می کنند.
  2.  تک برگ محضری بنیادی
  3.  تک برگ محضری شش دانگ
  4.   محضری مشاعی
  5.  جنگلی جلگه ای
املاک رستمی :

املاک رستمی در شهر نوشهر محله امیررود با داشتن پروانه کسب از اتحادیه املاک و مستغلات شهر نوشهر در حال فعالیت می باشد و با بهترین فایلها و جامع ترین اطلاعات ملکی منطقه در خدمت شما خریداران و فروشندگان محترم می باشد.

video
play-sharp-fill

 

برچسب ها : خرید زمین در شمال،خرید زمین در نوشهر،خرید زمین در چلک،خرید زمین در سیسنگان،خرید زمین در رویان،خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین ساحلی در شمال،خرید زمین جنگلی در شمال،خرید زمین هکتاری در شمال،خرید زمین ییلاقی در شمال،خرید زمین ده هکتاری در شمال،

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: خرید زمین شهرکی در نوشهر
  • فروش ویلای جنگلی داخل شهرک در شمال: خرید زمین شهرکی در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید