خرید زمین در شمال،خرید زمین شهرکی در شمال،خرید زمین در نوشهر
نوشهر
برای فروش 3,250,000,000تومـان - خرید زمین برای سرمایه گذاری در شمال, خرید زمین در شمال, خرید زمین در شهرک تازه تاسیس در شمال, خرید زمین در نوشهر
RH-10609-property 250 متر مربع

خرید زمین در شمال

تاریخ درج فایل : 1401/12/15

کد فایل : 360

متراژ زمین : 250 الی 300 متر

موقعیت زمین : داخل مجموعه 20 پلاکه

شهرک تازه تاسیس،مناسب برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری

با نگهبانی 24 ساعته،مجموعه دنج و آرام،دسترسی آسان به خیابان اصلی

نوع سند : شورایی،بنچاق

قیمت : متری 13 میلیون تومان مقطوع

عرض گذر : 6 متری

امکانات : برق،آب،گاز

استان : مازندران

شهر : نوشهر

محله : ملکار

آدرس دفتر املاک : مازندران نوشهر امیررود املاک رستمی

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس رستمی

خرید زمین اطراف نوشهر

املاک رستمی 09113950677

ملکار نوشهر کجاست؟

مُلکار نام روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان نوشهر در استان مازندران است. این روستا در دهستان بلده کجور قرار گرفته است. روستای ملکار به دلیل قرارگیری در کنار دریای خزر، یک روستای ساحلی به شمار می رود. محلی‌ها از ملکار رویان نیز برای معرفی این روستا استفاده می‌کنند و دلیل آن هم قرار گیری ملکار در بین مسیر نوشهر به رویان است.

روستای ملکار نیز همانند بسیاری از روستاهای نوشهر دارای یکسری مناطق برند جهت سکونت و سرمایه گذاری است. منطقه دهکده سبز یکی از برندهای معروف نوشهر و ملکار محسوب می‌شود.

بافت منطقه ملکار

بافت ملکار نوشهر نیز همچون بسیاری از روستاهای شمالی کشور چیزی مابین بافت روستایی و بافت شهری است. در سالهای گذشته سرعت رشد اینگونه روستاها به واسطه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شمال کشور، به شدت افزایش یافته است. با این افزایش سرعت در رشد، روستاها دچار تغییر و دگرگونی شده اند، اما به دلیل عدم آماده بودن برخی زیرساخت‌ها هنوز هم بسیاری از آنها در قالب روستا باقی مانده‌اند.

 

دسترسی روستای ملکار

روستای ملکار در میانه جاده نوشهر به نور و در فاصله 20 کیلومتری از شهر نوشهر واقع شده است. این روستا دارای چهار ورودی اصلی با نام‌های ورودی ملکار، خیابان سی دشت، خیابان کشاورز و خیابان دهکده سبز است که همگی به خیابان امام رضا منتهی می‌شوند. خیابان امام رضا و خیابان گاز (جاده چلندر) دو خیابان اصلی این روستا محسوب می‌شوند که به موازات هم در بین روستاهای همجوار کشیده شده‌اند و دسترسی های محلی را ایجاد کرده اند. ساکنین روستای ملکار برای دسترسی به جنگل های کوهپایه ای البرز باید از مسیر روستاهای همجوار مانند حمزه ده و چلندر استفاده کنند.

 

املاک مشابه