خرید زمین درشمال،خرید زمین ساحلی درشمال،خرید زمین شهرکی شمال

خرید زمین در شمال با املاک رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

 

خرید زمین در شمال با املاک رستمی

خرید زمین در شمال کشور عزیزمان ایران اگر با دقت انجام شود می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین و اصولی‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز محسوب شود.

برخورداری از اقلیم مناسب، دسترسی به طبیعت زیبا و چشم‌نواز، فاصله‌ی مطلوب از شهر و دوری از آلودگی‌های آن، شمال را به یکی از بهترین نقاط کشور جهت سرمایه‌گذاری و ساخت ویلا تبدیل کرده است.

همچنین زمین‌های مناطق شمالی کشور سیر صعودی متناسبی از نظر افزایش قیمت داشته و سود شما در این راه تضمین شده است.

نکات مهم برای خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال قوانین خاص خود را دارد. بسیار مهم است که قبل از خرید زمین اطلاعات کافی و قابل‌اطمینان در رابطه ‌با آن را دریافت کنید زیرا اگر اشتباهی دراین‌بین رخ دهد نه‌تنها سود نخواهید کرد، بلکه ممکن است اصل سرمایه نیز از دسترس خارج شود.

اولین قدم برای خرید زمین در شمال پیدا کردن یک مشاور املاک درستکار است.

مشاوری که نسبت به شرایط زمین، وضعیت مالکیت و دیگر شرایط قانونی آن و همچنین وضعیت دیگر زمین‌های منطقه آگاه باشد و راه‌ و رسم سرمایه‌گذاری سودآور را نیز بداند.

چنین مشاوری بهتر است تا انتهای مراحل خرید زمین در کنار شما بماند.

مشاور مناسب باید بتواند در امر قیمت‌گذاری و کارشناسی جهت خرید زمین در شمال راهنمای خوبی برای شما باشد. همچنین شما را نسبت به خطرات احتمالی آگاه و از ضرر و زیان جلوگیری کند.

ما در املاک رستمی این آمادگی را داریم تا بهترین مشاوره را جهت خرید زمین در شمال به شما عزیزان ارائه دهیم.

قدم دوم، لازم است تا با کمک مشاور امین خود چند قطعه زمین را در مناطق متفاوت بررسی و از بین آن‌ها مواردی را که مناسب شرایط شما هستند شناسایی نمایید.

در قدم سوم با همراهی مشاور و استفاده از تجربیات او نسبت به خرید امن و قانونی زمین اقدام کنید.

گاهی ممکن است به جهت ساخت ویلایی شیک و زیبا نسبت به خرید زمین در شمال اقدام نمایید. در این مورد باید از مشاور خود در مورد نحوه‌ی ساخت‌وساز و همچنین اخذ مجوزهای لازم برای این کار نیز راهنمایی بخواهید.

عوامل مؤثر در خرید زمین مناسب سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز

  • شفافیت در مورد موضوع مالکیت زمین، وضعیت سند و مالکین قبلی آن
  • مشخص بودن سوابق عوارض و مالیات تعلق‌گرفته به زمین
  • تعیین کاربری زمین و یا شفافیت کاربری آن طبق مدارک قانونی و معتبر
  • بررسی وضعیت زمین به‌طوری‌که زمین موردنظر از چهار طرف احاطه نشده باشد و مسیر دسترسی مناسب به کوچه‌های استاندارد و یا خیابان جهت رفت‌وآمد داشته باشد. همچنین زمین در مسیر سیلاب و همچنین خطرات ناشی از آسیب‌های زیست‌محیطی قرار نداشته باشد.
  • بررسی وضعیت نظام‌مهندسی ساختمان قبل از خرید زمین در شمال
  • توجه به متراژ زمین با درنظرگرفتن حریم قانونی و پس‌روی تا در صورت اقدام برای ساخت‌وساز با کمبود متراژ مواجه نگردد.
  • دارا بودن برخی امکانات اولیه مانند انشعابات آب و گاز و همچنین امکاناتی نظیر برق و تلفن
  • دقت در نقشه‌های عمرانی

انواع زمین‌های قابل‌خرید و فروش در شمال

انواع مختلفی از زمین‌ها در شمال کشور وجود دارند که متناسب به نیاز و قصدی که دارید می‌توانید آن‌ها را بررسی و خریداری نمایید.

املاک رستمی با دارا بودن فایل‌های متنوع و مشاورین باتجربه و آگاه، آمادگی دارد تا به شما همراهان گرامی برای خرید زمین در نوشهر و دیگر نقاط خطه سرسبز شمال یاری رساند.

زمین ساحلی

زمینی که در امتداد خط ساحلی قرار گرفته باشد، زمین ساحلی نامیده می‌شود. این‌گونه زمین‌ها به دلیل فاصله‌ی نسبتاً کمی که با دریا دارند از محبوبیت بیشتری نسبت به انواع دیگر زمین‌ها برخوردار هستند.

خرید زمین‌ ساحلی علاوه بر اینکه برای ساخت‌وساز مناسب است یک امکان ویژه برای سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود و هم از نظر قیمت رشد بیشتری دارد. ویلاهای ساحلی نیز قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع ویلاها دارند.

اگر قصد ساخت‌وساز در زمین‌های ساحلی را دارید باید بدانید که این زمین‌ها به دلیل مجاورت با دریا از هوای شرجی‌تری برخوردارند و عملاً هزینه‌های ساخت و همچنین نگهداری را نیز باید مدنظر قرار دهید.

 

خرید زمین ساحلی در شمال

املاک رستمی

زمین جنگلی

زمین‌هایی که در کوهپایه واقع شده‌اند و خارج از شهر قرار گرفته‌اند به زمین‌های جنگلی مشهور هستند.

خرید زمین در شمال به‌قصد ویلاسازی در مناطق جنگی می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. زیرا شمال کشور دارای جنگل‌های انبوه، بکر و چهارفصل است و ساخت ویلای جنگی در یکی از این زمین‌ها می‌تواند شما را به خواسته‌ی قلبی‌تان برساند.

خرید زمین‌ جنگلی به‌صرفه‌تر است زیرا نسبت به زمین‌های ساحلی قیمت کمتری دارد. شما عزیزان می‌توانید با سرمایه‌ای کمتر، زمین جنگلی خریداری نمایید و سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشید.

اگر هم قصد ساخت ویلا دارید می‌توانید با خرید زمین جنگلی در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید.

زمین‌های جنگلی معمولاً از شهر دور بوده و مسیرهای دسترسی سخت‌تری نیز دارند. به یاد داشته باشید  که مسیرهای دسترسی را با دقت بررسی کنید تا برای رفت‌وآمد خودرو محدودیتی نباشد و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

خرید زمین در شمال

زمین شهرکی

نحوه‌ی معامله در مورد خرید زمین شهرکی در شمال به دلیل نوع سند و کاربری زمین از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین اگر قصد ساخت‌وساز در این نوع زمین‌ها را داشته باشید فرایند اخذ مجوز برای ساخت نیز مهم خواهد بود.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در زمین‌های شهرکی فقط امکان ساخت ویلا وجود دارد و استفاده از زمین با کاربری‌های دیگر مجاز نیست.

شما نمی‌توانید زمین شهرکی خریداری نمایید و در آن گلخانه یا باغ احداث کنید. همچنین زمین‌های شهرکی در دو نوع ساحلی و جنگلی نیز قابل خریداری هستند.

املاک رستمی

خرید زمین در شمال را به املاک رستمی بسپارید

املاک رستمی یکی از قابل‌اعتمادترین مشاورین املاک شمال کشور است و از افراد متخصص، باتجربه و درستکار در کادر حرفه‌ای خود بهره می‌برد.

شما عزیزان می‌توانید با اعتماد به املاک رستمی، خرید آسان و آگاهانه را تجربه کنید و به آن هدفی که از خرید زمین در شمال دارید، دست یابید.

چنانچه بازدید از فایل‌های املاک رستمی منجر به عقد قرارداد گردد، خریداران محترم می‌توانند به مدت یک شب و دو روز میهمان املاک رستمی در منطقه‌ی تاریخی و باستانی کجور باشند.

ما قدردان شما سرمایه‌گذاران و خریداران هستیم و رضایت شما اولویت اصلی ما است. برای خرید زمین در نوشهر و دیگر نقاط شمال کشور می‌توانید با املاک رستمی در ارتباط باشید و از خدمات ما بهره‌مند گردید.

توضیحات متا:

خرید زمین در شمال از اهمیت بالایی برخوردار است. املاک رستمی آماده خدمت‌رسانی به شما برای خرید زمین در نوشهر و شمال می‌باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاورع رایگان در خصوص خرید زمین در شمال با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09113950677

مهندس احمد رستمی

آدرس دفتر املاک : مازندران نوشهر امیررود

 

دیدگاهتان را بنویسید