فروش ویلا در شمال ،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در نوشهر،ویلا
نوشهر
برای فروش 8,700,000,000تومـان تومان - مسکونی, ویلا, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی, ویلای مستقل
RH-5916-property 350 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 7 پاركينگ سال ساخت 99 background Layer 1 200 متر مربع

با سلام خدمت کاربران گرامی

فروش ویلا کد 223

ملک مورد فروش در در زمینی به مساحت 350  متر مربع و زیر بنای به مساحت 200 متر مربع در 2 طبقه  که شامل 3 اتاق خواب مستر و 2 پذیرایی و 2 آشپزخانه و1تراس رو به جنگل و دو تراس رو به دریا می باشد این ویلا دارای مجوز ساخت و پایانکار می باشد این ویلا به صورت شمالی جنوبی ساخته شده است.نمای این ویلا از سنگ تراول تن می باشد که سالیان طولانی در برابر بارندگی های متوالی شمال مقاومت می کندو رخ ویلا کچل نمی شود.

املاک رستمی

خرید ویلا در شمال

 

اگر در فکر خرید ویلا در شمال شهرستان نوشهر هستید باید بدانید که

آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید ویلا در شمال باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.شهرهای استانهای شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند. در میان شهرهای شمالی، شهر رویان و شهر به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش ویلا هستند که این شهرهای ویلایی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا شمال تبدیل کرده است.

ویژگی های خرید ویلا در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر:

منطقه و روستاهای شهر نوشهر امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است. جالب است بدانید: گزینه های خرید ویلاهای لوکس و مدرن جنگلی با ویوی دریا هم وجود دارد که تاکنون افراد زیادی آنها را برای خود به عنوان یک ملک ابدی خریداری کرده اند ، هم جنگل و هم دریا، که معنای واقعی ویلا در شمال را به مخاطب می رساند. فروش ویلای جنگلی در خطه سرسبز از منطقه شمال موردی خاص برای افرادی که در جستجوی داشتن ویلای شیک جنگلی با دید کامل دریا و درون مجموعه ای ساکت و آرام با نگهبانی و آنچه که یک خریدار به دنبال خرید ویلای جنگلی با مشخصات کامل ویلا از لحاظ سازه و شهرک مناسب را خواسته است، در این ویلای جنگلی مشاهده خواهد کرد.

 

این ویلای جنگلی فروشی با دید کامل دریا و جنگل در یکی از بهترین مناطق شمال یعنی نوشهر واقع شده است؛ مراکز زیبای گردشگری و توریستی، بازارهای محلی، مراکز رفاهی ،نزدیکی به فرودگاه و بندر , پارک جنگلی و پارک ساحلی سیسنگان , سد زیبای ابیدر , ابشار آب پری و غیره، شهر نوشهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است؛ و از پر مخاطب ترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در شمال کشور می باشد. این منطقه با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط آب و هوایی بی نظیر، گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید