خرید ویلا شمال فروش ویلا ،فروش ویلا در شمال،خرید ویلا شهرکی،
مازندران نوشهر
برای فروش 8,000,000,000تومـان - خرید ویلا شهرکی, ویلا جنگلی, ویلا داخل شهرک, ویلا شهرکی
RH-6069-property 360 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 5 پاركينگ سال ساخت 99 background Layer 1 260 متر مربع

فروش ویلا در شمال

کد 348

سلام خدمت کاربران گرامی

ویلای مورد فروش در مازندران شهر بندری نوشهر در یکی از خوشنام ترین منطقه های این شهر توریستی قرار گرفته است.

این ویلا در  زمینی به مساحت  360 متر مربع و بنا 260 متر مربع در3

طبقه با 3اتاق خواب و 2 سالن پذیرایی و3سرویس بهداشتی و 2 آشپزخانه طراحی و اجرا گردید لازم به توضیح است که

گرمایش این ویلا پکیج و رادیاتور و لوله کشی گرمایش از کف دارد و سرمایش آن با کولر اسپیلت می باشد این ویلا داراری

جواز ساخت و پایانکار و سند تک برگ محضری می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

مهندس احمد رستمی

09113950677

09115762331

شماره دفتر:011523271462

آدرس دفتر:مازندران نوشهر امیرود

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

جهت خرید ویلا در نوشهر با این آگهی مواجه شدید:

لازم به توضیح ست این ویلای جنگلی در نوشهر-خرید ویلا شمال نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر با بنای سوبلکس به مساحت260 متر مربع در زمینی به مساحت 360 متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.

مشخصات داخلی ویلا:

قسمتی از متراژ این ویلای جنگلی در نوشهر به آشپزخانه اختصاص داده شده، که دارای کابینت ام دی اف ، هود ، گاز و کانتر می باشد. این ویلای جنگلی دارای سالن پذیرایی بزرگ و دل باز بوده که سقف ان با کناف طراحی شده و با نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است. یک سرویس عمومی با توالت ایرانی و فرنگی و دوش و روشویی کابین دار در طبقه اول ویلا وجود دارد و همچنین در طبقه ی بالای این ویلا جنگلی نیز سرویس عمومی با مشخصات ذکر شده و آشپزخانه فرعی در نشیمن بالا تعبیه شده است.

ویلا دارای 3 اتاق خواب با ابعاد استاندارد بوده و یکی از این اتاقها در طبقه پایین ویلا قرار گرفته و افراد مسن خانواده می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. 2 اتاق خواب ویلا مستر بوده و در2 اتاق ویلا ، کمد دیواری تعبیه شده است.همچنین این ویلای جنگلی نوشهر دارای دو نشیمن با تراس بزرگ که نمای جذابی به آن داده، طراحی شده که نشیمن بالا امکان قراردادن میز بیلیارد یا میز اسنوکر را دارد و تراس ویلا با ابعاد مناسب و قابل استفاده رو به جنگل و طبیعت زیبای شمال نوشهر قرار گرفته است.

متریال ویلا:

برای نور پردازی بیشتر درون این ویلا از پنجره های بزرگ قدی دوجداره با ویو به جنگل به کار گرفته شده است. برای تزیین بیشتر نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است که همگی نشان دهنده ساختار معماری مهندسی ارزنده ای می باشد. در این ویلای جنگلی نوشهر از درب ضد سرقت استفاده شده که از مزیت اولیه قابل دید در نظر گرفته می شود.علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق، گاز و تلفن می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، آلاچیق، سالن بیلیارد، چاه آب، آب نما، باغ گل وگیاه، سیستم تصفیه آب و نگهبانب 24 ساعته و …اشاره کرد.

برای تامین سیستم گرمایش ویلا از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف استفاده شده است.  محوطه این ویلا جنگلی با گلها و درختان زیبا تزئین شده و کف حیاط واش بتن شده که شما لوکیشن زیبا و منحصر بفردی از این ویلا دارید این نکته در ارزش گذاری فروش ویلای جنگلی یک آیتم تاثیر گذار است.

 

قیمت پیشنهادی فروش ویلا در نوشهر توسط مالک با توجه به توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهرجنگلی  نوشهر و نزدیک به جاده و کوه، با دسترسی آسان با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت و نگهبانی ۲۴ ساعته 8 میلییارد و 500 میلیون تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش ویلای جنگلی در نوشهر تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است و قیمت نهایی در زمان مذاکره با مالک مشخص می گردد.

 

فروش ویلا شهرکی:

در نوشهر با امنیت کامل و دارا بودن جواز ساخت و پایان کار و سند تک برگ محضری با سازه ای مهندسی و خوش نقشه و با قیمت 4 میلیارد تومان که قیمت متعادل وکارشناسی برای این ویلای مدرن بوده و قیمت نهایی در هنگام مذاکره حین قرارداد فروش ویلا در نوشهر خواهد بود.

 

شهر نوشهر هم مانند دیگر شهرهای ساحلی در شمال از تنوع فروش ویلا ساحلی و ویلا جنگلی برخوردار می باشد و بهترین ویلاهای فروشی جنگلی و ساحلی درون شهرک و بیرون شهرک را در شعبه نوشهر املاک ویلا لوکس می توان یافت.در خصوص خرید ویلا در شمال چنانچه مد نظر شما ویلا شمال (دوبلکس، چهار خوابه، جنگلی) و با قیمت ویلا در نوشهر مناسب می باشد، توصیه ما به شما حتما بعد از بازدید مواردی مشابه رنج قیمت، این ویلا شمال را هم در آخر مدنظر داشته باشید. هر چند که به احتمال زیاد در نهایت این خرید ویلا جنگلی در نوشهر یکی از گزینه های با ارزش بالا در لیست شما قرار خواهد گرفت.

خصوصیات این شهرک:

این ویلا در شهرک برند منطقه نوشهر واقع شده است,شهرک داری مشاعات قوی از جمله پارک بازی کودکان,جاده سلامتی,زمین بسکتبال و… میباشد شهرک سرسبز وتمامی ویلاهای شهرک دارای زمینی متراژ بالا بوده و به همین خاطر ویلاها از هم فاصله داشته و فضای امن وساکتی با چشم انداز زیبا ایجاده کرده است.لازم به توضیح ست که ساکنین این شهرک غیر بومی و افراد سرشناس می باشند که این خود در برند سازی شهرک نقش مهمی دارد.در این شهرک جنگلی حدودا 35 دستگاه ویلا موجود بوده که دارای اساسنامه شهرکی ، مشاعات شهرکی و غیره میباشد.شهرک دارای سردرب زیبا و گیت نگهبانی ۲۴ ساعته میباشدو از مزایای دیگر این شهرک دسترسی سریع به جاده اصلی،مراکز تفریحی،مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی سیسنگان,سد زیبای خاکی اویدر و آبشار زیبای آب پری و منطقه تفریحی توریستی سیترلو غیره میباشد

 

خرید ویلا در شمال نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال نوشهر می باشد.اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید این ویلا در نوشهر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

بهترین شهر شمال برای خرید ویلا و به عبارتی معروف ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی در شمال کشور شامل متل قو، نمک آبرود، نوشهر و رامسر می باشد، که از میان این شهرها نوشهر،چالوس،نمک آبرود ومتل قو نسبت به رامسر از اولویت و طرفداران بیشتری برخورداراست و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده کرج – چالوس و مسافت کمتر تا تهران می باشد.

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: فروش زمین در شمال
  • خرید ویلای جنگلی در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال
  • خرید ویلا به قیمت کارشناسی: فروش ویلا شهرکی به قیمت کاسبی

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید