خرید ویلا ساحلی شهرکی در شمال،خرید ویلای ساحلی در شمال،
نوشهر
برای فروش 26,000,000,000تومـان - ویلا, ویلا استخردار, ویلا شهرکی, ویلای ساحلی, ویلای ساحلی شهرکی, ویلای لوکس, ویلای مدرن شهرکی ساحلی
RH-7030-property 500 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام سال ساخت 98 background Layer 1 460 متر مربع

ویلا ساحلی در نوشهر

کد : 519

تاریخ درج آگهی : 1400/06/22

متراژ زمین : 500 متر

متراژ بنا : 460 متر

چهار خوابه،استخر و جکوزی،روف گاردن

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته،ساحل اختصاصی

سند تک برگ عرصه و اعیان محضری

قیمت : 26 میلیارد تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید ویلا ساحلی در نوشهر

 

فروش ویلا در شمال،املاک رستمی،خرید ویلا ساحلی در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق شمال،ویلای ساحلی ، ویلای جنگلی در نوشهر،

ویلای ساحلی:

فروش ویلای شهرکی در بین ویلاهای فروشی ساحلی و جنگلی در شمال از اهمیت بیشتری برخوردار بوده.

و این موضوع بیشتر به دلیل امنیت شبانه روز و حفظ و حراست ویلا در نبود مالک و امنیت شهرکی با کنترل ورود و خروج.

و محوطه محصور و خیالی آسوده از اینکه کودکان و فرزندان در مکانی امن و حفاظت شده در شهرک مشغول بازی و تفریح و سرگرمی میباشند.
فروش ویلای شهرکی در شمال ، شامل ویلا در شهرک ساحلی و یا ویلا در شهرک جنگلی مطرح میگردد .

و بسته به مساحت شهرک و کوچکی و بزرگی شهرک و موقعیت مکانی و مشاعات موجود در شهرک و قیمت شهرک و اسم شهرک از لحاظ زیبایی و اصالت مطرح و شناخته شده میباشند.

گاه ممکن است ویلا در شهرک با قیمتی در حدود 15 میلیارد مطرح شود و همین ویلا با متریال و وسعت زمین مشابه در شهرک دیگر با قیمت 30 میلیاردی خرید و فروش شود.

پس نام شهرک در اصطلاح شهرک اسم و رسم دار و موقعیت مکانی شهرک در قیمت ویلا در شمال تاثیر زیاد و محسوس دارد.

فروش ویلای شهرکی در شمال پراکنده و در بعضی از مناطق در کنار هم و در خیابانی فرعی با تنوع و تعدد ویلاهای شهرکی.

شهرک های ویلایی خصوصا در مناطق جنگلی و كمتر در مناطق ساحلی به چشم میخورد و یکی از دلایل قیمت بالای ویلا ساحلی در شهرک به خاطر همین مساله است .

ویلای شهرکی:

ویلای فروشی شهرکی در شمال در بهترین و توریستی ترین شهرهای شمالی بیشتر در استان مازندران و خصوصا در غرب مازندران .

از بابلسر تا رامسر و شهرهای ویلایی ساحلی مابین این دو شهر مانند ، ویلای شهرکی در نوشهر ، خرید ویلای شهرکی در نمک آبرود ، فروش ویلا شهرکی در متل قو ، ویلای فروشی شهرکی در رویان و نور و همینطور فروش ویلا شهرکی در محمود آباد و سرخرود به دلیل نزدیکی با جاده های متصل به تهران مانند جاده هراز در آمل و جاده کندوان چالوس از اولویت خرید و سرمایه گذاری و اهمیت بیشتری نسبت به شهرهای دیگر شمال برخوردار هستند.
فروش ویلای شهرکی با استخر در داخل خود ویلا و در مساحت زمین حدود 500 متر در قواره وسط شهرک با ویو شمال جنوبی و محوطه سازی کامل و زیبا در سازه و نقشه ویلایی تریپلکس در سه طبقه.

استخر سرپوشیده:

استخر سرپوشيده داخل ویلا به همراه سونا خشک و جکوزی در طبقه اول در قسمت جدا از سالن ، که سالن شامل حال دوتکه و سرویس دسشویی و حمام جدا با آشپزخانه با لوازم و کابینت هایگلس و یک اتاق خواب در گوشه پذیرایی در طبقه اول با پله سنگی که شما را به طبقه دوم با 3 خواب مستر و یک سالن و وید مانند مطابق عکس ویلا در گوشه این قسمت به همراه تراس که از سالن به بیرون راه دارد واقع شده و با پله ای سنگ شده به طبقه سوم با شاه نشین کامل به همراه سرویس بهداشتی و شومینه و آشپزخانه مجهز به گاز و ظرفشویی كه با ویو باز و کامل شهرک و جنگل را در این قسمت خواهید داشت.

ویلای فروشی در شهرکی بزرگ و ده هکتاری در نوشهر و در روستای مزگاه با تعداد حدود 100 ویلا لوکس با استخر و یا به صورت معمولی درون شهرک 120 واحدی در متراژ زمین شمال جنوبی به مساحت 1000 متر با بنای ویلایی استخردار در حدود 850 متر با 5 خواب احداث گردیده و به صورت مبله کامل با سند مالکیت و مجوز ساخت به فروش میرسد.
قیمت ویلا فروشی درون شهرک در شمال با توجه به امتیازات و امکانات ویلا شامل استخر درون ویلا با لوازم و مبله کامل و داشتن تمامی انشعابات برق و گاز و آب شهری و آب شهرکی در حدود 30 میلیارد تومان میباشد.

با توجه به داشتن اسناد و مدارك کامل ویلا و موقعیت عالی و بینظیر شهرک در منطقه نوشهر و دسترسی نزدیک و آسان به دریا و جنگل در حدود 500 متر و نوع سازه و متریال درجه یک در ساخت ويلا با قیمت واقعی و با توجه به نحوه پرداخت ، تخفیف ويژه و با قیمت اکازیون این ویلای فروشی در نوشهر به فروش ميرسد .

ویلای شهرکی 5 خوابه:

ویلای شهرکی فروشی دوبلکس در 3 تا 5 خواب و همینطور فروش ویلا شهرکی استخردار و با استخر داخل ویلا را از سایت املاک رستمی با ارایه تمامی مدارک مالکیت طلق و همینطور تخفیف قیمت برای خریدار و رساندن به زیر قیمت واقعی و فروش و همینطور معرفی ویلاهای فروشی داخل شهرک با امنیت کامل و مدارک مربوطه ویلا شامل سند مالکیت مجوز ساخت پایان کار و در انتها أخذ کد رهگیري برای خریدار و تصاویر کامل از ویلا برای انتخاب قبل از خرید ، رضایت خاطر و اطمینان از خرید را برای خریداران در شمال برای خرید ویلا خصوصا در نوشهر فراهم آورده است .

ویلای فروشی با استخر درون شهرك بزرگ و مطرح در شمال با فاصله نزدیک تا جاده آسفالته بین المللی و دریا در محیطی زیبا و جنگلی در خیابانی آسفالته و فرعی بیرون از محل و بافت روستا و در محیطی تهرانی نشین با تنوع ویلاها و شهرک متعدد مانند شهرک زیتون ، شهرک نوشهر ، شهرک چلک ، شهرک گل بيشه واقع گردیده است .

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال

اطلاعات غیره

خرید ویلای ساحلی شهرکی در شمال
برای فروش

خرید ویلا ساحلی در شمال،خرید ویلای مدرن ساحلی در شمال،ویلا ساحلی

45,000,000,000تومـان - خرید ویلا ساحلی در شمال, خرید ویلای سوپر لوکس ساحلی در شمال, خرید ویلای مدرن در شمال, ویلای ساحلی, ویلای ساحلی شهرکی, ویلای مدرن شهرکی ساحلی

خرید ویلا ساحلی در شمال،خرید ویلای مدرن ساحلی در شمال،ویلا ساحلی تاریخ درج فایل : 1401/04/01 کد فایل : 3001…

اطلاعات بيشتر
RH-9747-property 550 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 5 تعداد حمام 3 پاركينگ سال ساخت 1401 background Layer 1 600 متر مربع
خرید ویلای ساحلی شهرکی در شمال
برای فروش

خرید ویلا ساحلی در شمال سیسنگان

17,000,000,000تومـان - خرید ارزان قیمت در شمال, خرید باغ ویلا در شمال, خرید ویلا ارزان قیمت در شمال, خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلا ساحلی در شمال, خرید ویلای ساحلی در نوشهر, ویلای ساحلی, ویلای ساحلی شهرکی

خرید ویلا ساحلی در شمال سیسنگان،ویلا ساحلی در شمال،خرید ویلا ساحلی ارزان قیمت،خرید ویلا ساحلی شهرکی در نوشهر، تاریخ درج…

اطلاعات بيشتر
RH-8957-property 730 متر مربع 4 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 5 پاركينگ سال ساخت 1388 background Layer 1 300 متر مربع

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید