فروش ویلای شهرکی در شمال ،خرید ویلای شهرکی در شمال،ویلا شهرک
مازندران نوشهر
برای فروش 8,500,000,000تومـان - ویلا, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی
RH-6283-property 360 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 4 تعداد حمام 4 پاركينگ سال ساخت 2020 background Layer 1 220 متر مربع

خرید ویلای شهرکی در شمال:

کد 433

با سلام خدمت کاربران گرامی

ویلای مورد فروش در مازندران شهر بندری نوشهر در یکی از خوشنام ترین منطقه های این شهر توریستی قرار گرفته است.

این ویلا در شهرکی به مساحت  2 هکتار  جانمای شده و مساحت زمین این کد 360 متر مربع زمین و 220  متر مربع بنا در 2

طبقه با 3 اتاق خواب و 2 سالن پذیرایی و 3 سرویس بهداشتی و 2 آشپزخانه طراحی و اجرا گردید لازم به توضیح است که

گرمایش این ویلا پکیج و رادیاتور و لوله کشی گرمایش از کف دارد و سرمایش آن با کولر اسپیلت می باشد این ویلا داراری

جواز ساخت و پایانکار و سند تک برگ محضری می باشد و سه شیفت نگهبان در 24 ساعت شبانه روز از این شهرک مراقبت

و نگهبانی می کنند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

مهندس احمد رستمی

09113950677

09115762331

شماره دفتر:011523271462

آدرس دفتر:مازندران نوشهر امیرود

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

جهت خرید ویلا در نوشهر با این آگهی مواجه شدید:

لازم به توضیح ست این ویلای جنگلی در نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر با بنای دوبلکس به مساحت 220  متر مربع در زمینی به مساحت  360  متر مربع با چشم انداز جنگل واقع شده است.

قسمتی از متراژ این ویلای جنگلی در نوشهر به آشپزخانه اختصاص داده شده، که دارای کابینت ام دی اف ، هود ، گاز و کانتر می باشد. این ویلای جنگلی دارای سالن پذیرایی بزرگ و دل باز بوده که سقف ان با کناف طراحی شده و با نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است. یک سرویس عمومی با توالت ایرانی و فرنگی و دوش و روشویی کابین دار در طبقه اول ویلا وجود دارد و همچنین در طبقه ی بالای این ویلا جنگلی نیز سرویس عمومی با مشخصات ذکر شده و آشپزخانه فرعی در نشیمن بالا تعبیه شده است.

توضیحات داخلی ویلا:

ویلا دارای 3 اتاق خواب با ابعاد استاندارد بوده و یکی از این اتاقها در طبقه پایین ویلا قرار گرفته و افراد مسن خانواده می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.3اتاق خواب ویلا مستر بوده و در 2 اتاق ویلا ، کمد دیواری تعبیه شده است.همچنین این ویلای جنگلی نوشهر دارای دو نشیمن با تراس بزرگ که نمای جذابی به آن داده، طراحی شده که نشیمن بالا امکان قراردادن میز بیلیارد یا میز اسنوکر را دارد و تراس ویلا با ابعاد مناسب و قابل استفاده رو به جنگل و طبیعت زیبای شمال نوشهر قرار گرفته است.

 

برای نور پردازی بیشتر درون این ویلا از پنجره های بزرگ قدی دوجداره با ویو به جنگل به کار گرفته شده است. برای تزیین بیشتر نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است که همگی نشان دهنده ساختار معماری مهندسی ارزنده ای می باشد. در این ویلای جنگلی نوشهر از درب ضد سرقت استفاده شده که از مزیت اولیه قابل دید در نظر گرفته می شود.علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق، گاز و تلفن می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، آلاچیق، سالن بیلیارد، چاه آب، آب نما، باغ گل وگیاه، سیستم تصفیه آب و نگهبانب 24 ساعته و …اشاره کرد.

 

برای تامین سیستم گرمایش ویلا از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف استفاده شده است.  محوطه این ویلا جنگلی با گلها و درختان زیبا تزئین شده و کف حیاط واش بتن شده که شما لوکیشن زیبا و منحصر بفردی از این ویلا دارید این نکته در ارزش گذاری فروش ویلای جنگلی یک آیتم تاثیر گذار است.

خصوصیات این شهرک:

این ویلا در شهرک برند منطقه نوشهر واقع شده است,شهرک داری مشاعات قوی از جمله پارک بازی کودکان,جاده سلامتی,زمین بسکتبال و… میباشد شهرک سرسبز وتمامی ویلاهای شهرک دارای زمینی متراژ بالا بوده و به همین خاطر ویلاها از هم فاصله داشته و فضای امن وساکتی با چشم انداز زیبا ایجاده کرده است.لازم به توضیح ست که ساکنین این شهرک غیر بومی و افراد سرشناس می باشند که این خود در برند سازی شهرک نقش مهمی دارد.در این شهرک جنگلی حدودا 35 دستگاه ویلا موجود بوده که دارای اساسنامه شهرکی ، مشاعات شهرکی و غیره میباشد.شهرک دارای سردرب زیبا و گیت نگهبانی ۲۴ ساعته میباشدو از مزایای دیگر این شهرک دسترسی سریع به جاده اصلی،مراکز تفریحی،مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی سیسنگان,سد زیبای خاکی اویدر و آبشار زیبای آب پری و منطقه تفریحی توریستی سیترلو غیره میباشد

 

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال
  • فروش ویلای فلت در شمال: فروش ویلای استخردار روف گاردن در شمال
  • فروش ویلای جنگلی داخل شهرک در شمال: فروش زمین در شمال
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید